להצליח

athena 28/12/2021 208 צפיות תגובה אחת

אני רוצה להרגיש שאני מצליחה. כמו כולם. להרגיש שהתאמצתי וניסיתי והשתדלתי, ולא סתם, בשביל כלום, לחינם.
אני רוצה, רק פעם אחת, להרגיש שאני מצטיינת. שאני מצליחה לעשות משהו שאחרים לא מצליחים. לא אכפת לי גם באיזה אופן. בלימודים, שאיני מסוגלת להגיע אליהם, או עם חברים, שאין לי. או אפילו בלנשום, דבר שאני מגלה שאני בקושי מצליחה לעשות בימים האחרונים.
אני רוצה לחוות את תחושות ההצלחה. כשאתה מרגיש על גג העולם, ואף אחד ושום דבר לא יכול לעצור אותך. אני מוכנה להתפשר גם רק על תחושת גג העולם, כי אני יודעת שהרבה מאוד דברים יכולים לעצור אותי.
וגם את זה אני לא מצליחה לקבל.
אני רוצה להצליח, לקבל חזרה מעט מכל מה שנתתי. רוצה שמישהו, משהו, יעמד בדרכי ויאמר לי-עצרי. עדיין יש לך סיכוי. את לא אבודה לחלוטין.
ואני מחכה ומחכה שהדבר הזה יקרה. אבל הוא לא. פשוט לא קורה.
אני רוצה להצליח, כמו כל אחד אחר. כמו שבני אדם רגילים חיים, עם תחושת הצלחה, גם אם היא באה רק במנות קטנות, זה עדיף על כלום.
אני רוצה להצליח. במקום להיכשל. במקום תחושת הכאב והתסכול, אני רוצה תחושת הנאה שמהולה בגאווה. גאווה על כך שהצלחתי סוף סוף להצליח.


תגובות (1)

אני מגיבה לך כאן.. משום מה לא הצליח לי בדף שהגבת לי.
אני חושבת שאני גם מאמינה בתוכי שהיום הוא גם הרבה יותר מזה, כמו שכתבת. שלכאורה זה חיובי, כי זה נותן כוח להמשיך לנסות, מצד שני זה גם מוליד הרבה כאב ותסכול מתוך ההבנה של הפער הזה וחוסר היכולת להיות שם.. לפחות כרגע
בתקווה שנמשיך לנסות או להרפות לא יודעת כבר מה כדאי… ולגלות שהמלחמה או הניסיונות השתלמו

28/12/2021 13:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך