מילה אחת

miss U 09/10/2014 703 צפיות תגובה אחת

היי , אני טליה .
נעים להכיר . אבל היום אני לא עומדת לספר על עצמי .
אני עומדת לספר על מישהי בשם יובל . יובל בת 17 , נערה מתבגרת רגילה למדי … אבל העבר שלה , שינה לה את החיים .
הכל התחיל משהייתה בת 12 .

יובל הייתה רק בת 11 כשהמקרה קרה …
זה היה יום רגיל בשביל יובל . היא התעוררה בבוקר , ציחצחה שיניים , התלבשה ויצאה לבית ספר במחשבה שהיום הזה עומד להיות עוד יום רגיל בחייה .
יובל אף פעם לא הייתה ילדה מקובלת . לא היו לה הרבה חברים. היא תמיד הסתבכה בצרות עם ילדים מהכיתה שלה . אף אחד לא אהב אותה . היא תמיד הילדה שישבה לבד בהפסקות ,ופשוט התבודדה לה עם הטלפון שלה בפינת הכיתה .

יום אחד היא החליטה שנמאס לה שאף אחד לא מתייחס אליה והיא רצתה להכיר אנשים , לדבר איתם , להכיר אותם .
בטעות יובל נכנסה לאתר באינטרנט של הכרויות . בהתחלה היא ישר יצאה מן האתר , אבל הסקרנות והרצון העז שלה להכער מישהו גבר עליה ונכנסה לאתר זה עוד הפעם . היא בחיים לא נכנסה לאתר הכרויות , כך שהיא לא ידעה מה עושים שם , איך מתחילים לדבר עם אנשים .
עד שפתאום היא שומעת מן צליל קצר ורואה שמישהו שלח לה הודעה .
ישר כשהיא ראתה שמתחילים לרשום לה הודעות , היא החליטה לפתוח לה פרופיל באתר . אחרי הרבה התלבטויות היא החליטה גם לשים תמונה של עצמה באתר במחשבה שאף אחד שהיא מכירה לא יהיה שם .
והיא טעתה במחשבה זו . חבר שלה לכיתה , גם לו היה פרופיל באתר וישר שהוא ראה את התמונה שלה הוא החליט לרשום לה משהו .

משהו ששינה ליובל את החיים .

אם אתם רוצים שאני ימשיך בבקשה תכתבו בתגובות , זה נורא נורא חשוב לי ♡ אז חג שמח ולילה טוב
לכל עם ישראל ( או לפחות אלה שבאתר )


תגובות (1)

הערות:
כל שורה = נושא. לכן רושמים:
אני x, נעים להכיר. (היכרות בשורה אחת)
אבל היום..
לא צריך את המידע על הגיל שלה, ממילא זה לא יסייע בהמשך וזה יוצר בעיה מבחינת ה "…יובל. יובל.."
"אבל העבר שלה שינה לה את החיים" => "בעלת עבר לא רגיל"
שורה 5 כש*
למחוק את שורה 6 (לא יכול לבוא אחרי שורה 5 לא מבחינה לשונית ולא מבחינה לוגית)
שורות 7-9 למחוק "בשביל יובל" "הזה".
שורות 10-13 פסיקים במקום נקודות, שימוש בו.. חוסך צורך בפסיק.
שורה 14: אף אחד לא מתייחס אליה- היא רצתה…
"מן האתר"+"לאתר זה" ניתן למחוק. להכיר* בחיים=מעולם
שורה 21 ניתן למחוק בגלל השורה שאחריה.
שורה 26 לא רושמים ו.. אחרי נקודה. חבר שלה גם לו (דיבור סטייל האגריד) => מסתבר שגם לחבר שלה..
"וישר ש" = כש
ימשיך => אמשיך א.י.ת.ן
השאר טעויות מזעריות
מקווה שעזרתי^^ חג שמח

09/10/2014 07:05
סיפורים נוספים שיעניינו אותך