הברווזון המכוער-פרק 2

time machine123 10/10/2018 551 צפיות 2 תגובות

הוא תהה עד מתי הוא יישאר סגור בחדר.

הוא רצה רק לצאת ולהתעמת מול הוריו אבל ידע שזה לא יעזור לו כי הם תמיד ימצאו סיבה להאמין למה שאחיו מספרים.

הוא כבר חשב שאין לו מה לעשות כי הוא לא היה רצוי.

ובכן , האחים שלו צריכים להתנצל בפניו.

הוא ממש לא עשה כלום לאף אחד.

אם כבר האחים שלו עשו רק בלאגן וגרמו להסתבך עם אימו ואביו בכוונה.

וכך , הוא נענש בלא עוול בכפו. הוא בכלל לא הבין למה האשימו אותו כל הזמן.

הוא רצה לברוח אך הוא לא היה יכול.

הוא הבן הזקונים והוא הרגיש כאילו מעולם לא היו לו הורים. כי הם התנהגו אליו כמו אל פח זבל , אפילו הם לא ביקשו ממנו סליחה על כך שהוא נענש במקום אחיו הגדולים.

הוא תהה עם עצמו לא פעם אחת מתי הוא יצא אל האור ויראה אנשים ויאהבו אותו בדיוק כמו שהוא.

ריין רק רצה שיהיו לו עם מי לדבר ולחלוק איתו את הסודות שהוא מסתיר .

בגלל שהוא הרגיש שמעולם לא היה לו עם מי לדבר.

אפילו אחיו או אימו ואביו לא שמעו או רצו להקשיב למה שיש לו להגיד. זה כאילו שמעולם לא היה לו מה להגיד מה שהוא חושב על בני משפחתו.

הוא ישב בחדר והתחיל שוב לבכות בבכי תמרורים.

אחיו הגדולים ואף אחיותיו לא טרחו לבדוק מה עובר על אחיהם הקטן.

אפילו לא היה להם אכפת אם הוא בוכה או רעב. העיקר שהם יקבלו מה שמגיע להם.

הוריו עלו במדרגות לעבר עליית הגג שם ריין היה נעול במשך כמה ימים.

" נו , אתה תתנצל בפני האחים שלך?" שאלו הוריו ברוגז .

ריין הניד ראשו לאות לשלילה.

" לא עשיתי להם שום דבר. אין לי מה להתנצל בפניהם. זה הם שצריכים לבקש סליחה ממני." אמר בקול עצוב אך בטוח.

" אתה זה שצריך לבקש מהם סליחה , קדימה לך! או שאתה מעדיף להיות נעול למשך יממה שלמה נוספת.

לא רק שאתה אשם , עכשיו יש לך החוצפה להגיד לנו שאחיך אשמים.

אתה לא רק חסר כישרון ולא יוצלח, אתה אף פעם לא תהיה כמו האחים שלך.

האחים שלך פי אלף כישרוניים יותר ממך.

אתה היית מכוער ותישאר כך עד סוף ימי חייך.

עכשיו אתה נשאר פה למשך כל הלילה כדי שתחשוב שוב אם זה האחים שלך צריכים להתנצל בפניך או שיחזור לך השכל למקומו כדי להודות באמת שאתה זה שצריך להתנצל בפניהם." אמר אביו ונעל את הדלת מבחוץ כדי שריין לא יחשוב לברוח מהבית.

ריין כבר לא היה יכול להישאר בבית עם הוריו כי הם שנאו אותו כי בעצם הם אהבו את אחיו וטפחו אותם מאשר להסתכל לעברו.

ריין לא היה מאושר אי פעם בחייו, בכל פעם שהאחים היו לועגים לו ואמרו לו שהוא לא יוכל להתקדם הלאה בחיים.

ריין היה בטוח שהוא לא יצליח לצאת מפה ופשוט לחפש מקום אחר כדי שהוא יגור בו.

הוא לא היה יכול לסמוך על הוריו.

הוא לא הפסיק להרגיש שהוא היה לבד.

מתי הוא יצא אל החופש?

הוא הביט שמבעד לחלון ויותר תמיד היה צמא לכך שכולם יאהבו אותו יום אחד.


תגובות (2)

מסכן… מרגיש כיאלו הוא צריך לבקש סליחה מאנשים על איך שאלוקים בחר איך הוא יראה. אהבתי מאוד את הסיפור שלך.

10/10/2018 20:15

תודה רבה.

10/10/2018 21:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך