40 אחוז עדיין?

08/12/2018 575 צפיות אין תגובות

40 אחוז עדיין?

יכול להיות עלה או ירד, אבל למי באמת אכפת זה לא קרה לנו אז למה שזה יזיז אותנו בכלל.

את הכאב של הנוער אנחנו לא שומעים למרות שכולם חווים את המשברים בגיל ההתבגרות בגיל שאתה מנסה להבין דברים ולהיות חזק.

יש אנשים שביתם הוא כלא אמיתי קוראים לו אופק שם אירוני למקום שלוקח לך את העתיד ותאמין לי שאתה שם קשה מאוד לראות משהו חיובי, תנסה לאחז במה ששלך כי זה מה שנשאר לך ובקרוב ינסו גם את זה לקחת לך.

כי איזה משפחה תרצה לבוא לבקר אותך שאתה יושב בכלא?
אולי שלך אבל שלי כבר לא איתי, כל מה שנשאר לי זה הכתיבה וכמה מחשבות אובדניות הם רוצים שאני יסיים את חיי.

אבל אני רק נער ושמעתי שזה תקופה הטובה ביותר ואת זה שמעתי מהטלוויזיה ולא מההורים בקושי היה להם זמן בשבילי אז מה זה לעזאזל לחנך.

אולי זאת אחד הסיבות שאני יושב פה, אבל מה שיותר כואב לראות שכל מי שמסביבי דומה לי ממש אותם התנהגות ואותם סיבות אותם צבע עור ואותו שיער והמבט על הרצפה במקום להסתכל על העיניים את זה אני לא אשכח.

לא ממש מבין למה הם פה יודע רק שאנחנו אותו עדה זה קשה כי ביניהם אנשים שיושבים פה ויכלו ואני מקווה שעדיין להיות פורצי דרך אנשים חכמים שיושבים איתי אני לא אחד שיכול לפרוץ אבל יכול לתת עצה טובה זה המקסימום שלי, ככה זה המקום הזה קשה להאמין בעצמך בעולם שכולם עזבו אותך.

אז שוב מה נשאר לך חוץ מהעט והדף וכמה מחשבות אובדניות.

זה נראה כבר שהזיכרונות שלך כבר לא שלך אז תתדחיק את המציאות ואת הכאב שיש בתוכה כמה שהמציאות כואבת.

אז מה נשאר לי חוץ מעט והדף וכמה מחשבות אובדניות ועכשיו זה שעה ללכת, לוקחים לי את מה ששלי אז כל מה שנשאר לי זה מחשבות אובדניות.

ותנסה לאחוז במה ששלך כי זה מה שנשאר לך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך