itaysimmer
אני יודע שזה קצר אבל צריך להישאר משהו לפעמים הבאות... האם אליס תנצח בתחרות?האם אליס וסאם יעבדו את הבי ויגרו ברחובות?תמשיכו לקרוא ותגלו...

סיפור החיים של אליס וסאם-פרק 4-"התחרות מתחילה"

itaysimmer 29/04/2014 820 צפיות אין תגובות
אני יודע שזה קצר אבל צריך להישאר משהו לפעמים הבאות... האם אליס תנצח בתחרות?האם אליס וסאם יעבדו את הבי ויגרו ברחובות?תמשיכו לקרוא ותגלו...

הלכתי עם סאם לפלי גראונד פור פרשס כדאי להירשם לתחרות.
נבחנו אבל לצערנו לא הצלחנו לעבור פתעום בה אחד העובדים של דיאנה ולחש לשופט.
לא הצלחתי לשמוע שום דבר חוץ מפסססספ…
השופט אמר לנו שהיתה בעיה ברישומים והיתקבלנו ואנחנו צריכים להשלים את ההרשמה
ההייתי שמחה לרגע עד שראיתי את דיאנה.גם היא נרשמה לתחרות והיתקבלה!
לא מספיק שהיא רוצה להרוס לי את הבית אלא גם להיתמודד בתחרות הכלבים שזה הסחכוי היחיד שלי?
הגיע יום חמישי.הלכנו לפארק האימונים להיתמודד בפעם הראשונה.
ברגע שהשופט קרע בקול:"עכשיו אליס וויט והכלב הדלמתי שלה סאם וויט התחילו"
צעקתי"קדימה סאם אתה יכול לעשות את זה אני יודע אני מאמינה בך שאתה יכול"
זכינו ב1469 נקודות ואנחנו במקום הרביעי
לאחר כמה שניות שמעתי את השופט צועק:"עכשיו דיאנה די-בור והכלבה הפודלית שלה פרשס די בור"התפללתי שלו תעלה ל 5 הראשונה.אבל לרוע מזלי זה לא קרע היא עלתה למקום הראשון לפחות אני יתמודד בתחרות הבאה אבל איך אני אצליח לנצח כלב עם כישורים כאלה?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך