athena
אני לא יודעת איך זה עובד פה באתר, אבל באתר דומה משום מה הזמינו לי משטרה. רק רוצה לציין שאין צורך, אני בטיפול והמשטרה וההורים מודעים לקשיים שאני חווה.

רק פעם אחת

athena 29/09/2021 187 צפיות תגובה אחת
אני לא יודעת איך זה עובד פה באתר, אבל באתר דומה משום מה הזמינו לי משטרה. רק רוצה לציין שאין צורך, אני בטיפול והמשטרה וההורים מודעים לקשיים שאני חווה.

בלי פחד.
בלי דאגות.
בלי תהיות, או בעיות, או חוסר ביטחון מכל סוג שהוא.
אני רוצה להרגיש ככה שוב.
אני רוצה פשוט לקחת את הכול, בלי להרגיש אשמה. בלי לדעת מה יכול לקרות לי.
מי ידע שדבר כל כך קטן יוכל לעזור כל כך הרבה?
העניין הוא שזה קרה רק פעם אחת. אבל לפי כולם, זה פעם אחת יותר מידי.
ואני רוצה לשאול אותם, אתם אף פעם לא מפשלים? לקחתי את זה פעם אחת! אבל שבועות שאני נקייה. אין להם מושג כמה זה קשה. פשוט לספוג ולספוג ולהכריח את עצמי לא להגיב במעשה. רק לדבר, לא לפגוע, לא להיפגע.
אבל מי קבע שזה דבר רע? זה כל כך עזר. גם אם זה נמשך בערך חצי יום, זה היה חצי היום הכי טוב שאי פעם היה לי. בלי שום דבר שיהרוס לי.
לא כעסתי, או פחדתי, או הייתי אומללה מהחיים הפתטיים שלי, רק קלות ראש, זה הכול.
ועכשיו, שזה עבר, ואני צריכה להתמודד עם העובדה שאני עדיין כאן…אני כל כך רוצה להרגיש ככה שוב.
וזה כל כך קל. מגירת התרופות פשוט נמצאת לה בבית שלי, נועצת בי עיניים. כל פעם שאני לוקחת את התרופות ערב שלי, אני חייבת לראות גם אותה. זה יהיה כל כך קל, כל כך פשוט, רק לקחת כדור אחד יותר ממה שאני אמורה, וזהו. נגמרו הבעיות. לפחות לשעות הקרובות.
אבל אסור לי. אני יודעת שאסור. ולא כי ההורים אמרו, או הפסיכיאטרים, או הפסיכולוגים. אני אמרתי שאסור. אני החלטתי להתמודד עם עצמי עד שהדחף יעבור. הכול, רק לא אשפוז.
אני הבטחתי לעצמי בלי עוד דברים כאלה. בלי סכינים על העור, בלי גניבת כדורים, בלי, בלי כל זה.
לא ידעתי כמה קשה זה הולך להיות.
אבל מישהו מוכן להסביר לי למה כולם חושבים שזה פשע להרגיש דבר כזה? שאני לא בסדר כי אני רוצה לעשות את זה? לשכוח מהצרות? אסור לרצות דבר כזה? למה? לפי איזה היגיון בדיוק? היגיון "הבריאות מעל הכול"?
מה עם בריאות נפשית? זה לא מהווה נעלם במשוואה?
אני רק רוצה לא לחשוב יותר, להרגיש טוב.
זו לא אמורה להיות בקשה מוגזמת.


תגובות (1)

אני מבין את הרצון שלך, אני מניח שלהרבה אנשים היו רגעים דומים. גם לי. אני גם מבין את אלה שהזמינו לך משטרה. הייתי רוצה לעזור לך ולגרום לך לראות משהו טוב. משהו שיגרום לך להתבונן על המחשבות האלה שיש לך, ולהגיד לעצמך שזה היה משבר רגעי. לעזור לייצר את התחושות שאת רוצה בהן, גם בלי הפתרון הקיצוני שאת מציעה. אני לא באמת יכול לעשות את זה – בטח בלי להכיר את המניעים יותר לעומק. יש סבירות גבוהה שגם אם הייתי מכיר, לא הייתי יודע לעזור.

אני מניח שכשמישהי כמוך קוראת את זה היא מרגישה שיש פה משהו לא מספיק אמיתי ועוד רגע אני אחזור לעניינים שלי ולא באמת אכפת לי. אני מניח שיש בזה משהו, ובכל זאת אני מרגיש שידיעה שטוב לך יותר, הייתה באמת משמחת אותי.

06/10/2021 00:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך