Butterfly
הסיפור הוא כמובן פרי דמיוני המופלא, ואני ממש אשמח אם תקראו (אל תתפתו להאמין לסיפור! אזור 51 הוא אזור סודי ומסקרן, אבל אל תבואו להורים שלכם ותגידו להם, שמעתי שבאזור 51 עשו תוכנית לרובוטים מוזרים שישתלטו על העולם או משהו כזה. ) מקווה שתאהבו :)

אזור 51- פרולוג

Butterfly 23/06/2014 744 צפיות 4 תגובות
הסיפור הוא כמובן פרי דמיוני המופלא, ואני ממש אשמח אם תקראו (אל תתפתו להאמין לסיפור! אזור 51 הוא אזור סודי ומסקרן, אבל אל תבואו להורים שלכם ותגידו להם, שמעתי שבאזור 51 עשו תוכנית לרובוטים מוזרים שישתלטו על העולם או משהו כזה. ) מקווה שתאהבו :)

דו"ח מספר 679.
התאריך: 14.1.2030
הוחלט לייצר זן בני-אדם חדש. משופר יותר. אנשים הבינו שרגשות מכבידים על בני האדם. הם הבינו שבמלחמות קשה לנצח בגלל 'רגשות אשמה' או 'אבל' מסוים שחשים כאשר הורגים מישהו. הם הבינו שהרגשות הללו מחלישים אותנו. זה מה שגרם להם לרצות לייצר זן חדש של בני-אדם. בני-אדם ללא רגשות, שמתפקדים בדיוק כמו שאומרים להם, קצת כמו רובוטים שפועלים על פי הוראות. על מי אני עובד, הרבה כמו רובוטים. הוחלט לייצר זן של לוחמים שילחמו בצבא, ויהיו חסרי רגשות כמעט לגמרי, פרט לרגש השמחה אותו רוצים שהחיילים ירגישו ברגע ניצחון.
המבצע הזה כלכך סודי, שאם היו יודעים שאתה יודע עליו היו צריכים להרוג אותך במידי. הוא כלכך סודי מפני שהאמריקאים חוששים מפני גניבה. גניבה של רובוטים, סליחה לוחמים, ושימוש בהם נגד המולדת, שהיא ארצות הברית. למרות שאני חושב מי ירצה לגנוב זן תפל וחסר רגש כמו הצבא של הרובוטים.
רוברט רודריגז, סמל בכיר, אזור 51.

דו"ח מספר 781.
התאריך: 11.5.2030.
התוכנית יצאה לדרך! אתמול ייצרו את הרובוט\לוחם הראשון. הוא לא נראה מי יודע מה, אבל המפקד מתלהב ממנו. הם קראו לו ניסוי-לוחם-רב-קרבי-אחד או בקיצור נלרק"א. הוא לא באמת נראה כמו אדם רגיל, אבל העובדים אומרים שזה בפיתוחים. לפני שעה ניסו להלחם מולו בפעם הראשונה, והוא התמוטט באמצע. המפקד התאכזב, והעובדים אמרו שגם זה בפיתוחים. אני אומר שהתוכנית הזאת נועדה להכשל, אבל היי, מי מקשיב לסמל?
מזכיר לך להשמיד את הדו"חות בסוף הקריאה, לשמירה על הסודיות המחייבת.
רוברט רודריגז, סמל בכיר, אזור 51.

דו"ח מספר 934.
התאריך: 15.8.2034.
סיימו היום להרכיב את הצוות הראשון! יש בו בדיוק חמישה עשר 'חיילים', אבל אני לא בטוח שהם כשירים לקרב. אני חשבתי על משהו, ברגע שיסיימו את הצבא של ה'רובוטים' לא ישאר עוד צורך בחיילים אמיתיים נכון? אז המפקד יפטר את כולנו?
אתה זוכר את נלרק"א? אז מסתבר שהוא באמת לא היה כשיר לפעולה. הוא לא כלול בצוות, אבל במקום לפרק אותו שמו אותו במעבדה סודית, כשהוא מוחבא.
רוברט רודריגז, סמל בכיר, אזור 51.

דו"ח מספר 1125.
התאריך: 4.9.2045.
התוכנית התפוצצה לכולם בפנים. הרובוטים נכשלו. הבסיס נסגר. הם סגרו את כולם יחד עם נלרק"א, ולי רק נשאר להגיד אמרתי לכם.
המכתבים האלו לא עומדים להשלח לאף אחד, הם רק עדות לכך שפעם אזור 51 היה פעיל ומאחוריו הייתה תוכנית מטורפת לשלטון חזק יותר ולנצחון מובטח במלחמות. יש כאן עדות לכך שאני, סמל בכיר, רוברט רודריגז, ידע את כישלון התוכנית הזאת מההתחלה.
זה השעות האחרונות של הבסיס, בו מכבים את כל המערכות ונפרדים מכל הרובוטים האנושיים והמפחדים שבנינו כאן במשך החמש עשרה שנים האחרונות. נפרדים מהתוכנית הזאת לנצח. כל הרובוטים כבויים במעבדה הסודית, והדלתות של המקום ננעלות.
זה הדו"ח האחרון, והוא פה רק כדי להזכיר לי ולמדף הריק בו המכתב יונח וישאר לנצח, שפעם הייתה תוכנית לאמריקאים ושמה נלרק"א ושהיא הושמדה לנצח.
כאן רוברט רודריגז, סמל בכיר, אזור 51.
רות סוף.


תגובות (4)

איזה רעיון מגניב!!!
ממש אהבתי!!
מחכה להמשך,
אליה\ן

23/06/2014 19:47

זה נשמע רעיון אדיר לסיפור!
וגם הכתיבה כל כך טובה, זה נראה כאילו באמת כל מה שכתבת התרחש במציאות.

23/06/2014 19:57

יואו איזה מגניב שעשית את ההתחלה בתור מכתבים!
אהבתי מחכה להמשך!!!

23/06/2014 21:53

תתחילייי!!! נשמע מגניבבבב!!!!

25/06/2014 20:38
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך