טוב אז יש לי קטע רציני עם מוות אני מאד אוהבת לחשוב עליו. מתלבטת עם לעשות סיפור על אותו הדבר או על משהו האחר שקשור במוות אשמח לשמע חוות דעת :)

גן העדן האפל שלו

08/08/2016 778 צפיות 4 תגובות
טוב אז יש לי קטע רציני עם מוות אני מאד אוהבת לחשוב עליו. מתלבטת עם לעשות סיפור על אותו הדבר או על משהו האחר שקשור במוות אשמח לשמע חוות דעת :)

אולי בסוף כולם מגיעים לשם
אל גן העדן האפל שלו
הוא מין טיפוס כזה
קצת פסיכי
האפל
אבל הוא לא רע
הוא האפל
לפעמים נקרא הוא "אדון המתים השחורים"
זה המקום לאלה בעלי הלב הטוב והעיניים השחורות
המציאות שם, אם אפשר לקרוא מציאות למשהו שאיש שפוי בחיים לא ראה ,
אינה צבועה כלל
הכל אפור.
ויפיפה.
ורדים נובלים שם כל הזמן וגדלים מחדש בקצב כה מהיר שזה נראה כאילו הם רק צומחים מבלי לגדול.
ויש שם שערים מפוארים ומקושטים בעלי עיטורים, חורשה וארמון, והכל בגווני האפור.
ואף אחד שם לא נרדם, הם חיים את החלום שלהם.
וכולם שם מרגישים, אוהבים בלי תנאים או מטרה. רק בשביל האהבה.
מעיין חלום מתוק עתיק.
ואף על פי שהמקום שייך לו, הם אינם שייכים לו, הוא רק השומר . הם אנשים שלא צריכים מישהו שישלוט בהם, שיבלבל אותם, ולמה? הם עשויים מטוב טהור.
ולמרות שהכול שם אפור, כולם איכשהו יודעים מה הצבע המדויק של כל דבר חי וצומח שם. דומם לא קיים שם.
מי שמגיע לשם הוא מי ששייך לשם, ומי שייך? מי שתמיד היה. מי שנולד שם ועזב.
את כולם שולחים משם . וטוב שיש לאן לחזור אחר כך.
הבייתה.


תגובות (4)

גם לי יש קטע עם מוות! כלומר ניראלי שלו יש איתי, ניראלי שהוא יהרוג אותי בסופ.
בכל אופן- הסיפור שלך ממש נחמד, אבל מוות לא בהכרח חייב להיות אפל, הוא יכול להיות פשוט זקן סנילי עם סוכריות שנראות כמו כדורים או כדורים שניראים כמו סוכריות. או פשוט להיות ארנב קטן ומצחיק עם שעון, או ילדה קטנה ומצחיקה עם שעון. ו'האפל' השחור והמרושע יכול להיות החיים עצמם. או שלא.
אני סתם מקשקשת, הסיפור שלך ממש חמוד.

08/08/2016 22:36

    האפל הוא לא רע הוא הטוב בסיפור תאמת
    בכל אופן תודה :)

    09/08/2016 02:21

אהבתי מאוד :)

09/08/2016 11:42
2 דקות
תגיות: , ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך