Just_Another_Bad_Girl
יאללה בואו נתחיל לעבוד!! ^~^

מיתולוגיה יוונית! – סיפור חדש + הרשמה

Just_Another_Bad_Girl 06/05/2017 2214 צפיות 38 תגובות
יאללה בואו נתחיל לעבוד!! ^~^

וואו וואו וואו.
אני לא מאמינה שאני מוציאה את זה לפועל אחרי מלא זמן.
אז אני רוצה להסביר קודם למה בחרתי לעבוד על סיפור חדש.
קודם כל, חשוב לי להגיד שאני ממש שמחה להתחיל לעבוד עליו.
אוקיי, סטופ.
אני אתחיל מההתחלה.

עכשיו חזרתי לאתר, אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה ושמתי לב לתופעה כואבת – נעלמו הסיפורים על המיתולוגיה היוונית.
פעם, אם רציתי לקרוא סיפור על המיתולוגיה היוונית הייתי פשוט נכנסת לאתר ותמיד היו פה סיפורים חדשים ופרקים מרתקים!
עכשיו, אני צריכה לחפור ולגשש בשביל למצוא סיפור מעניין על המיתולוגיה.
זה מאוד עצוב לי.
אני בטוחה שיש פה עוד הרבה שחושבים ככה.
לכן, החלטתי להקים את המיתולוגיה היוונית לתחייה!
ואני צריכה את העזרה שלכם!!
אני רוצה דמויות, הרבה דמויות!
אני רוצה דמויות ראשיות, משניות, מעניינות, משעממות, מרתקות!
אני פשוט מתחילה מאפס. בלי עלילה, בלי כלום.
אני רוצה שתביאו לי דמויות שאני פשוט אכתוב את הסיפור לפיהן.
אני אשמח נורא אם תכתבו לי דמויות!
כל אחד יכול להביא לי כמה דמויות שהוא רוצה, מה שהוא חושב לנכון.
מבנה ההרשמה:
שם + שם משפחה:
גיל:
משפחה:
מראה:
רקע:
כוח מיוחד:
הורה אלוהי:

אני רוצה שבהרשמה תצאו מהגבולות ההגיוניים.
לדוגמא, שלארטמיס תהיה בת או בן, שלהרה גם יהיו ילדים וכו׳.
הרעיון הוא שתתפרעו, כי אני הולכת להחזיר את המיתולוגיה לחיים, אחרי הרבה הרבה זמן של מחשבה.
אני גם נורא נורא אשמח אם תכתבו לי כל מיני רעיונות שיש לכם ושאפילו תעזרו לי לכתוב את הסיפור!
תודה לכולם, מראש ^-^


תגובות (38)

אה כן וגם חשוב לי להוסיף משהו, אני לא רוצה לערוך את הסיפור אז אני אכתוב אותו כאן.
אתם מכירים את Your Death ^~^?
אז.. זאת אני.
אני כמה וכמה פעמים במהלך זמן השהות שלי באתר ניסיתי להחזיר את המיתולוגיה לחיים ועכשיו אני מרגישה שיש סיכוי שאני אצליח.
תכנסו לפרופיל שלי, של Your Death ^~^, ותקראו מה כתבתי.
דרך אגב, אני לא משתמשת במשתמש ההוא יותר כי אני לא זוכרת את הסיסמא ^-^.
תראו את הצפיות, תראו את התגובות! זאת הייתה תקופה מדהימה לאתר סיפורים, ועכשיו צריך להחזיר אותה!
תודה ^-^

06/05/2017 13:27

שם ושם משפחה: ג'ימין סטנוויל
גיל: 16
משפחה: אבא (אריק סטנוויל) ודוד (ג'יימס סטנוויל).
מראה: בעל שיער ג'ינג'י פרוע שמתפזר לכל הצדדים אבל קצת קצר, עם נמשים קטנים ונמש מעל השפה. עיניו בצבע ירוק, הוא לא גבוה במיוחד אבל לא ממש נמוך. יש לו עור בהיר. לרוב הוא לובש בגדים שחורים וירוקים, בייחוד אוהב ללבוש את הז'קט הירוק שלו. יש לו רק זוג אחד של נעליים- נעלי וואנס כחולות שהוא נועל כל הזמן. יש לו עגיל כסף באוזן שמאל ובדרך כלל עונד שרשרת שקיבל מאמו- כסופה שעליה יש חרוז של חץ וקשת.
רקע: כשנולד אמו עזבה והוא נשאר לחיות עם אביו. אביו, שהיה לו קשה עם הפרידה שלה, התעלל לפעמים בג'ימין ונהג ללמד אותו שכדאי לשרוד צריך להיות קשוח ולהתמודד על הכאב, ולא לחשוף לאף אחד מיהו ואת סודותיו. אחריי כמה שנים אביו נשלח למוסד למשוגעים והוא נשלח לדודו הרווק, מאז חי איתו כבר שש שנים ומבקר את אביו לפעמים.
כוח מיוחד: יכול לגרום לירח לעלות בזמן הבוקר (XD אגב הוא גם ממש טוב בלחימה)
הורה אלוהי: ארטמיס
הערה קטנה: הוא בהתחלה לא יפתח בקלות לאחרים, אבל עם הזמן כן.
אם אהבת אותו אשמח לדעת.
תמיד רציתי לעשות לארטמיס בן! מקווה שהוא יהיה דמות ראשית, כי אין לי זמן לכתוב עליו אז אני מקווה שאת כן ושזה יהיה יותר טוב ממה שאני מצפה, בהצלחה! ואני תכף אעשה עוד דמות.

06/05/2017 13:56

    תודה ^~^
    ממש אהבתי! זה היה הרעיון, לחשוב מחוץ לקופסא.
    אני מחכה לדמות השנייה ^~^

    06/05/2017 14:04

שם ושם משפחה: ג'ו (ג'וזפין) דייויס
גיל: 17
משפחה: אחיה החורג- דניאל, אמא שלה- אלי, אבא חורג- ניק.
מראה: יש לה שיער שחור גלי ארוך עם גוונים אדומים, בעלת עיניים חומות מאוד כהות. הגובה שלה ממוצע. יש לה עור בהיר אבל קצת שזוף. לרוב היא לובשת בגדים שחורים, אדומים או צועקים, גופיות וג'ינסים. יש לה צמיד שקיבלה מאחיה החורג שעליו יש חרוזים כחולים ושחורים. אוהבת מגפיים.
רקע: כשאביה ארס עזב, אמא שלה לא יכלה להסתדר לבד, למזלה היא במהירות אמא שלה פגשה את ניק והם התחתנו, הפכה לאחותו של דניאל ומסתדרת איתו מצויין. תמיד שמחה ומחייכת. בגיל 15 עשתה גוונים בשיער לכיף. מאוד עקשנית ותעמוד על שלה, לפעמים יותר מדי.
כוח מיוחד: כשהיא כועסת מאוד או עצבנית האדמה תתחיל לרעוד. (מוגזם מדיי? לא היה לי רעיון חח)
הורה אלוהי: ארס
תפנית בעלילה- גם לדניאל יש אמא אלוהית? אם תרצי אעשה. שמחה שאהבת את ג'ימין, אגב שכחתי לכתוב- מכנים אותו לרוב ג'ים, והוא ביסקסואל. אם תרצי לפתח עם זה משהו אז שתדעי. (אבל הוא לא נשי כזה חחXD)

06/05/2017 14:13

    אשמח לדעתך על ג'ו, ואם תצטרכי עוד דמויות אני ממש אוהבת לעשות אז תגידי^^

    06/05/2017 14:14

    וואי אני ממש אוהבת את איך שאת כותבת ובכללי את הדמויות!!
    כן, אני אשמח לעוד דמויות (והרבה ^-^), אם תוכלי כמובן.
    אני אוהבת ממש את הדמויות, המוח שלי מתחיל לחשוב מה לעשות איתן.

    06/05/2017 14:19

אני כל כך שמחה! אין בעיה, אני ממש אוהבת לכתוב דמויות. אני פשוט הולכת לאכול עכשיו, אז עוד מעט אכתוב עוד דמויות. אני באמת שמחה שאהבת איך שאני כותבת ואת הדמויות, אלו דמויות שאני המצאתי ומאוד אוהבת, ואני ממש מסוקרנת לדעת מה יקרה איתן:)

06/05/2017 14:22

האדס (אל השאול) או מהמיתולוגיה היוונית? אם כן תשמרי לי את היורש/ת שלו ^·^

06/05/2017 14:59

שם ושם משפחה: כריס נרותוואי
גיל: 18
משפחה: דודתו מטילדה.
מראה: בעל שיער שחור קצר, עיניים כחולות כמו הלילה. הוא שזוף ומאוד חסון, גובהו ממוצע. יש לו חיוך שובה ופנים מעוצבות, נראות עדינות. הוא עונד שרשרת כסופה עם חרוז של ירח. לובש בדרך כלל ג'ינסים ובגדים כחולים ושחורים, בקיץ הוא לובש מכנסי חאקי וסנדלים.
רקע: אחרי שאמו עזבה, אביו התאבד ודודתו מטילדה לקחה אותו אליה וטיפלה בו כל השנים. הוא תמיד עזר לה בעבודות הבית ועבד כדאי לעזור לה, לאחרונה היא מאוד חולה והוא רוצה לעזור לה אבל לא יודע איך.
כוח מיוחד: לגרום לאנשים לעשות מה שהוא רוצה (הוא לא יודע שיש לו את זה אבל, והוא לא רשע כזה אז אל תוציאי אותו ככה XD)
הורה אלוהי: לטו
תכף אני עושה עוד בת.
תרצי שאעשה גם את דניאל?
ואשמח לדעות עליו. קראתי קצת על אלים כרגע ונזכרתי בלטו, חשבתי שזה יהיה מיוחד שיהיה לה ילד.
בנוגע לג'ים, הצעה- שהוא יהיה הבן הראשון והיחדי של ארטמיס. זה יהיה מגניב^^

06/05/2017 14:59

    חח לקחתי לתשומת ליבי וכן אני אשמח ^~^

    06/05/2017 15:03

קיי. עוד משהו, אני יכולה לעשות מישהי שחושבת שהיא הבת של אל|ה יווני|ת אבל ההורה האלוהי שלה בעצם רומאי? יהיה מגניב. רק אם תסכימי כמובן.
יואו אני מרגישה חופרת חח

06/05/2017 15:05

    חח בטח שאת יכולה, זה הרעיון , להתפרע ^-^
    אני רוצה את הדמויות הכי הזויות שיש!
    וכיף לי שאת נותנת לי עצות,אני יכולה להעזר בך ^~^
    ואת לא חופרת!

    06/05/2017 15:11

את מוזמנת להיעזר תמיד, אני מאוהבת בפנטזיה ומיתולוגיה, אם תרצי אוכל לעזור לך לפתח את הרעיונות^^
שם ושם משפחה: אליס קונר
גיל: 16
משפחה: חיה עם אביה- שין ובת דודתה ליה.
מראה: יש לה שיער צהבהב-חום קצר, מגיע עד לצווארה, היא בעלת עיניים זהובות ועורה שזוף. היא קצת נמוכה אבל לא מאוד. יש לה מבנה גוף "קטן". היא תמיד לובשת שמלות, חצאיות או שורטים, ומגפיים או סנדלים. אוהבת ללבוש את השמלה הירוקה בהירה-זהובה שלה, שמגיעה עד לברך שלה, והסנדלים הירוקים שלה.
רקע: אחרי שאמא שלה עזבה היא המשיכה לחיות עם אביה. כאשר דודתה מתה, בת דודתה ליה באה לגור איתם. מאז חיים ביחד. היא מאוד חייכנית ומאוד תחרותית.
כוח מיוחד: כושר גופני הרבה יותר טוב משל אנשים רגילים וחצויים רגילים.
הורה אלוהי: ויקטוריה (במיתולוגיה היוונית זו ניקה)

06/05/2017 15:24

    אגב תוסיפי לרקע שכחתי: הגיעה למחנה באמצע חופשה עם אביה וליה, וכשהבינה שהיא רואה את המקום והם לא היא נכנסה וגילתה שהיא חצויה, מה שלא ידעה זה שהיא לא חצויה יוונית אלא רומית.

    06/05/2017 15:26

    וואי ממש אהבתי!
    אני חושבת שבקצב הזה לקראת הערב יעלה הפרק הראשון ^-^
    (אל תתפסי אותי במילה) ^~^

    06/05/2017 15:28

גם אני אהבתי אותה מאוד חח. אני שמחה כי אני באמת מתרגשת לסיפור הזה. עוד מעט אעשה את דניאל, בינתיים דמות אחרת. אחרי זה אעשה עוד בת, ואז נראה אם אעשה עוד. חח הגזמתי עם הדמויות נראליXD
שם ושם משפחה: נויר אוגוסט
גיל: 17
משפחה: אמו- אן ואביו החורג ג'ון
מראה: בעל שיער חום קצר ועיניים חומות-דבש, גובהו ממוצע. הוא בעל משקפיים כחולות עם מסגרת שחורה, אבל לא תמיד שם אותן. הוא נראה בוגר לגילו. לרוב הוא לובש סוודרים, גופיות ומכני חאקי. כשאנשים רואים אותו לרוב משהו בהם מתמלא שמחה.
רקע: אחרי שאביו הרמס עזב, אמו שלחה אותו לאימוץ כי הייתה ענייה ולא היה לה איך לטפל בו. כשהיה בן 10 חזר לאמו מהמשפחה האומנת שלו וגילה כי אמו התחתנה מחדש לאיש עסקים עשיר בשם ג'ון שנהיה אביו החורג, מאז חי איתם. הוא מאוד מצחיק וקונדס, אבל יש לו לב טוב.
כוח מיוחד: יש לו את הנעליים המעופפות ועוד שטויות של אבא שלו XD
הורה אלוהי: הרמס

06/05/2017 15:39

    חח מאוד אהבתי את הדמות שלו, היא הייתה חסרה לפאזל הזה!
    ורגע, מה זה משקפיים כחולות ומסגרת שחורה?
    מחכה לעוד דמויות ^-^

    06/05/2017 15:45

יאי^^ זה שהמסגרת כחולה והחלקים משני הצדדים ששמים על האוזניים (איך קוראים לחלקים האלו?XD יש לי משקפיים ואני לא יודעת חח) בצבע כחול.
עכשיו יש לי רעיון מגניב לדניאל יואו^^ תכף עושה אותו. אגב ליליה היא הבחורה הביצ'ית אבל חמודה שתדעיXD
שם ושם משפחה: לילה יונסטון
גיל: 17
משפחה: אמא שלה- סלין
מראה: יש לה שיער חום כהה ארוך שמגיע עד לאמצע הגב, צבוע בפס ירוק, פס כחול ופס ורוד. עורה כהה-שזוף ויש לה נקודות חן בכל הגוף. גובהה ממוצע. היא לובשת לרוב חולצות רגילות, חצאיות וג'ינסים בצבעים מאוד בולטים, אבל חייב לומר שיש לה חוש אופנה דיי טוב. תמיד לובשת בגדים ונעליים יפים שבאופנה. ברגל ימין יש לה צמיד רגל כחול-ירוק.
רקע: אחרי שאביה עזב היא גדלה עם אמא, שהייתה חשפנית, ומשהייתה קטנה הייתה לוקחת אותה למועדנים ולמקומות לא טובים, שהפכו אותה למי שהיא היום, כשהייתה בת 16 החלה לעבוד כברמנית. אמא כבר חולה ולא עושה הרבה.
כוח מיוחד: כוחות המים וזה
הורה אלוהי: פוסידון

06/05/2017 15:56

שם ושם משפחה: מארק לידפלי
גיל: 14
משפחה: להקת זאבים
מראה: ילד רזה ומלוכלך בעל עיניים ירוקות ושיער שחור ופרוע שמגיע עד לצווארו ובעל עור בהיר.הולך בלי נעליים, וחולצתו הלבנה והג'ינס שלו בעלי קרעים וחורים. ציפורניו ארוכות ולא קצוצות וגופו מלא שריטות ופצעים.
רקע: כשהיה בן 3 הוריו נהרגו בתאונת דרכים וכתוצאה מכך עבר לגור עם דודו. כשהיה בן 8 דודו נרצח בביתו מול עיניו על ידי פורץ. לאחר מכן הוא ברח ליער ולהקת זאבים אימצה אותו.
הוא מאוד סגור ולא סומך על אנשים ולא מרבה לדבר. אין לו נימוסי שולחן מאחר וגדל עם זאבים והוא לא אוהב להתקלח ושנוגעים בו.
כוח מיוחד: יכול להבין ולדבר עם חיות
הורה אלוהי: פאן

06/05/2017 16:15

שם ושם משפחה: דניאל דייויס
גיל: 18
משפחה: אחותו החורגת- ג'ו, אמו החורגת- אלי, אביו- ניק.
מראה: יש לו שיער בלונדיני פרוע וקצר, עם פוני בצבע חום כהה, בעל עיניים זהובות עם נטייה לירוק, נראה כמו מלאך, בניגוד לאחותו שיותר בקטע של שטן. יש לו עור בהיר קצת שזוף, והוא קצת גבוה יותר אבל לא מאוד. הוא לובש לרוב ג'ינסים ובגדים כהים, לפעמים הולך אחרי הטרנדים. בהחלט יפה, כמו אמא שלו.
רקע: אימו עזבה אותו ואת אביו כשהיה קטן מאוד, ומאז ליבו של אביו נשבר. כשמצא את אלי התאהב שוב והם התחתנו, הפך לאח של ג'ו ובערך החבר הכי טוב שלה. בגיל 15 צבע את הפוני שלו בצבע חום עם ג'ו שעשתה גוונים אדומים. חייכן, ודי בולט, אפילו שלא מתכוון. אפילו שהוא ידידותי, אם מישהו יפגע במי שהוא אוהב הוא לא יסלח להם.
כוח מיוחד: אין לו, אבל הוא נלחם ממש טוב^^ (כן לא באלי שיהיה לו דיבור הקסמה)
הורה אלוהי: אפרודיטה
הוא יצא ממש מגניב נראלי.. כזה יצירתי
אולי אעשה עוד דמות שההורה האלוהי שלה יהיה אפולו בקרוב.. בכל מקרה מקווה שאהבת את כל הדמויות שלי ואת יכולה לתכנן איתם עלילה מעניינת^^ אני אחכה בקוצר רוח^^

06/05/2017 16:18

    מאוד אהבתי!
    תיהי בטוחה שיש לי כבר עלילה מעניינת ^-^

    06/05/2017 16:24

שם + שם משפחה: מדיסון מלט (madison mallette )
גיל : 16
משפחה : אח ואחות קטנים (ג'סטין ואינה מלט) שלושתם חיים לבד בבית שבו גרו עם ההורים שלהם.
מראה: למדיסון יש שיער קארה חום, משקפיים, בייבי פייס , היא נמוכה ומעט מלאה, אוהבת להתלבש בסגנון קצת יותר "טום – בוי"
רקע: הוריה נרצחו כשהייתה בת 10 (כשאחיה היה בן 7 ואחותה בת 3) ועד היום לא מצאו את הרוצח. מדיסון התחבאה והחביאה את אחיה הקטנים איתה בזמן הרצח והצילה את שלושתם ככה. הם נשארו לגור בבית שגרו בו בעבר ובמדיסון תמיד יש איזשהו פחד שהרוצח יחזור. היא לא מקרינה את זה כלפי חוץ ותמיד מרגישה מחויבות להגן על אחיה הקטנים שהיא מכנה "הפנינים שלי", בהשראת האוצרות שהיא מביאה בעזרת כוחותיה.
כוח מיוחד: היא מסוגלת להפוך לבתולת ים מתי שרק תרצה.
הורה אלוהי: פוסידון

06/05/2017 16:29

אני מסתקרנת ככ עכשיו
אני מחכה שתתחילי^^ את תתחילי בקרוב? כאילו עוד כמה זמן את חושבת?

06/05/2017 16:34

    ברגעים אלו ממש מתבצעת כתיבת הפרק הראשון! ^~^

    06/05/2017 16:36

אני מאוד שמחה שאהבת :)

06/05/2017 16:37

אני ככ מתרגשת כי יש מלא דמויות שלי. רק שתדעי שהראשונים- ג'ים וג'ו, אז הם דמויות שאני משתמשת בהם מלא חח. אני מקווה שאחת מהדמויות שלי תהיה ראשית. בהצלחה בכתיבה:)

06/05/2017 16:41

שם ושם משפחה: קסאי פואגו
גיל: 17
משפחה: אבא- מת'יו, אחות קטנה-קורטני.
מראה: בעל מבנה גוף אתלטי, שיער שחור שמכסה את רוב מצחו ומגיע ללחיו, עיניים בצבע דבש, צלקת על השריר שבידו הימנית, זיפים על הסנטר ומעל השפה העליונה ושרשרת עם תליון בצורת להבה. מרבה ללבוש טי שירט שחורה וג'ינס.
רקע: כשהוא היה צעיר אמו מתה במהלך שוד בנק ואביו התחיל לשתות עקב מותה. מדי פעם אביו השתיין היה נכנס להתקפי זעם בזמן שקסאי וקורטני היו מתחבאים בארון. כאשר קסאי היה בן שמונה אביו השתכר ונכנס להתקף זעם בו הוא לקח לפיד ותכנן לשרוף את קסאי וקורטני והוא שרף את קסאי בידו הימנית. זה הרגע בו קסאי גילה את כוחותיו ושרף את אביו בעזרת האש מהלפיד אך אביו לא מת, הוא פונה לבית חולים וכרגע כל גופו משותק ולא ידוע אם הוא יחזור לעצמו. לאחר ששרף את אביו קסאי וקורטני ברחו והגיעו לבית יתומים שם הם חיים. קסאי לא מרבה להשתמש בכוחותיו מחשש שיפגע בעוד מישהו בצורה בה הוא פגע באביו אבל ישתמש בהם כאשר אין לו ברירה אחרת או כאשר אחותו הקטנה בסכנה. לאט לאט הוא ילמד לשלוט ולסמוך על כוחותיו והוא ירבה להשתמש בהם יותר. אחותו היא הדבר החשוב לו ביותר מאחר והיא המשפחה היחידה שלו והוא יעשה הכל בכדי להגן עליה ולשמור עליה. הוא בטוח בעצמו ובחיים לא יברח מקרב. סוחב על עצמו מצית למקרי חירום בהם הוא חייב להשתמש בכוחותיו.
כוח מיוחד: שליטה באש(חשוב לציין שהוא לא יכול לייצר אש אלא רק לשלוט בה)
הורה אלוהי: הפייסטוס

06/05/2017 17:10

שם: נטשה (אין לי רעיון לשם משפחה) גיל: 16 משפחה: אין מראה: שיער שחור וחלק עד המותניים, רזה ומפותחת בעלת עצמות לחיים קצת בולטות. רקע: נוצרה מנשמותיהם המעונות של כל אלה שהוצאו להורג בדין, האדס יצר אותה כדיי שתמשול איתו בעולם המתים. כשהייתה בת 14 נלחמה במלאך והוא ניצח אותה, היא לקח אותה לאפרודיטה שניסתה לתקן אותה, אבל היא ברחה משם והגיעה לכדור הארץ, שם היא גילתה שנשארה לה צלקת על הזרוע העליונה. וקצוות השיער שלה לבנים. היום היא מסתובבת ברחבי כדור הארץ ובורחת מהאדס ומאפרודיטה, כל אחד מהם רוצה להעביר אותה לצד שלו. כוחות: היא ניזונה משברון לב אך גם מהתאהבות, היא תהפוך לבת אל-מוות אם תגרום לבן אנוש להתאבד מאהבתו אליה. (הכוחות שלה הם לנתק את האהבה בין אנשים, אבל לא עד הסוף, והיא יכולה לבטל את זה.) משהו להוסיף: היא מתנדנדת בין התכונות איתן נוצרה ע"י האדס לבין התכונות שמיתנו לה ע"י אפרודיטה. לא כתבתי אופי בגלל שאני מעדיפה שתבני אותו בהתאם לסיפור הרקע שלה במשך הסיפור. . . מקווה שאהבת! תגידי לי אם צריך לתקן (אני בטלפון אז יש סיכוי טוב שהאמטרים לא עבדו, מצטערת…)

06/05/2017 18:51

היי, עבר די… נצח, מאז שכתבתי דמות להרשמה (או בכלל נכנסתי לאתר), אבל סוף סוף אני פחות עמוסה בחיי ויש לי זמן, אז… למה לא? ^^

~~~
שם: קאלה סטיוארט

גיל: 17

הורה אלוהי: זאוס

כוח מיוחד: מסוגלת לשלוט בברקים ובמזג האוויר עם הרצון שלה. היא מסוגלת להשתמש ברוח כדי לגרום לדברים לרחף או לעשות את זה בעצמה, אבל אפשר להגיד שהיא לא באמת עפה.

מראה: יש לה שיער בלונדיני בהיר, כמעט לבן הייתי אומרת, גלי שמגיע לה עד אמצע הגב – וזה הדבר הראשון שאנשים שמים לב אליו בה. תמיד שואלים אותה אם הוא מחומצן (הוא לא), וזה מעט מעצבן אותה, אבל היא מתמודדת עם זה.
העיניים שלה אפורות כמו ענני סערה והעור שלה בהיר מאוד. היא ממש רגישה לשמש – כשהיא יוצאת החוצה בקיץ היא תמיד נאלצת לשים קרם הגנה ומשקפי שמש כהים כדי להגן על עצמה.
לרוב היא לובשת גופיות פשוטות ומכנסיים רחבים בצבעים בסיסיים כמו לבן, שחור או אפור – היא משתדלת שלא לבלוט מדי בלבוש שלה.
היא מחייכת הרבה בחברת אנשים שהיא אוהבת, וכל חיוך ממנה הוא קורן וחושף שיניים.
קאלה מושכת תשומת לב מרחוק – פשוט תחפשו גוש לבן בקהל ותראו אותה.

אופי: כשרק פוגשים אותה, קאלה יכולה להיראות די קרה או מתבודדת, וזה בעיקר בגלל שהיא לא מדברת הרבה על עצמה. כשהיא פוגשת אנשים חדשים, היא מעדיפה לשמוע עליהם ולהשיג מהם מידע לפני שהיא נותנת מידע על עצמה.
היא תחילה בוחנת ומנסה להבין מי האדם שאותו היא פוגשת, ואז הרבה יותר נוח לה לדבר איתו. היא חדה, ודי טובה בלפענח אנשים.
היא מנסה למשוך כמה שפחות תשומת לב, אבל ברושם שני, ממש קל לאנשים להתחבר אליה וההיפך. היא בחורה מאוד מצחיקה ומעורבת, וכיף להיות בסביבה שלה.
היא מאוד נאמנה – כשהיא באמת נקשרת לאנשים היא מוכנה לעשות הכל למענם, כולל לסכן את עצמה. כאשר בוגדים בה או משקרים לה, היא לוקחת את זה מאוד קשה ומתערערת.
היא אמיצה, אפילו בקטע מעט טיפשי. זאת אומרת, אין לה בעיה לקפוץ ממקומות גבוהים או להיכנס למצבים מסוכנים, סתם בשביל הכיף שבכך. לפעמים צריך לעצור אותה מלעשות את זה כדי שלא תיכנס לסכנה של ממש.

בקיצור – קאלה תחילה מתחקרת אנשים שהיא פוגשת ומגלה עליהם דברים לפני שהיא מדברת על עצמה, אבל ברושם שני היא בן אדם הרבה יותר נאמן וחייכן. היא אמיצה ותמיד מגנה על מה שחשוב לה.

רקע: אחת הסיבות לכך שקאלה לא מדברת על עצמה או על העבר שלה הרבה, היא שהיא לא בדיוק יודעת מה להגיד. אמה, אישה בשם אוליביה, מתה ממחלת לב לא הרבה זמן לאחר שהיא נולדה; ואביה, זאוס, מן הסתם לא נשאר בסביבה הרבה.
בגלל שלא היה ידוע דבר על קרובי משפחה או אפוטרופוסים אופציונאליים בשבילה, שירותי הרווחה שלחו אותה לבית יתומים מיד לאחר מות אימה. היא הייתה בערך בת חמש כשזה קרה.
כשהייתה בערך בת 13, היא התחילה לשים לב לכך שדברים מוזרים קורים למזג האוויר כשהיא בחוץ – רעמים בקיץ, גשם באביב… והכל בדיוק מעל למקום בו היא נמצאת.
עם הזמן, היא הבינה שהיא יכולה לשלוט בזה עם הרצון שלה. בהתחלה זה מאוד הפחיד אותה אבל אז היא התחילה לבדוק ולהתנסות בזה, והבינה שזה לא כל כך נוראי. למען האמת, היא די נהנית מזה.
כמובן, הנסיון הזה גרם לה להוריד ברקים דרך גג בית היתומים ולהעיף את הילדים שהציקו לה במשבי רוח פתאומיים לא פעם, אבל היא תמיד מצאה איזושהי דרך הגיונית להתחמק מהאשמה.
היא חיה בבית היתומים ומסתדרת עם פחות או יותר עם כולם, אבל לא מוצאת את האנשים שהיא יכולה להתחבר אליהם באמת.

~~~

הייתי כותבת דמויות הרבה יותר ארוכות פעם, אבל השקעתי בה די הרבה ואני מקווה שיהיה לה תפקיד בסיפור ^^
אני תמיד פה כדי לכתוב עוד דמויות במידת הצורך, אבל המלצה קטנה ממני – אל תסתבכי עם יותר מדי דמויות. תמיד אפשר להוריד כמה דמויות שללא מניעות את העלילה, וזה נותן פחות עומס (:
קטניס אוורדין, סוף.

06/05/2017 21:34

ההרשמה עדיין בתוקף? ^-^

07/05/2017 21:00

אפשר עדיין לכתוב דמות?
(כמה דמויות????? ^^)

08/05/2017 15:23

    היי, בלאק! אני יודעת שאתה יכול לשאול אותי את אותה השאלה, אבל ממתי אתה עוד פעיל? (אוקיי, אולי הייתי אמורה לנסח את זה מחדש אבל אין לי דרך טובה לעשות את זה.)

    08/05/2017 21:07

שם: מייסון אניסטון
גיל: 21, אבל די ילדותי…
משפחה: יתום, יחד עם אח מאומץ (שהוא אימץ) חצוי (מייסון לא יודע שהוא חצוי) בגיל 7.
מראה: גבר גבוה ומוצק עם שיער ג'ינג'י.
רקע: בן תמותה שרואה מבעד לערפול מאז גיל 3. פגש את הפייסטוס והוא לימד אותו נפחות וחרשות ברזל.
כוח מיוחד: חזק בעל כושר, מוכשר בקרב מגע ובנפחות.
הורה אלוהי: אין, הוא בן תמותה אבל מצאצאי אודיסאוס-לא שהוא בינתיים יודע על זה.

12/03/2021 10:11
סיפורים נוספים שיעניינו אותך