Dr_Ellert
סינתיה פגאן\סקתך מאת Phoenix; בפרק הבא: קיסריה. מצטער לכל מי שחיכה או חיכתה.

אלי מטרד | פרק 9: אלת התשוקה

Dr_Ellert 11/07/2017 1025 צפיות 7 תגובות
סינתיה פגאן\סקתך מאת Phoenix; בפרק הבא: קיסריה. מצטער לכל מי שחיכה או חיכתה.

דלת רכבו של דין נפתחה. נערה מטופחת למדיי התיישבה על-ידו במושב הקדמי. שיערה השחור והארוך התגלש חלקות במורד כתפיה. גפיה וגבה היו צרים וארוכים יחסית, כלל צווארה, שתמך בראשה העגול.
"בוקר טוב נסיכה! תסגרי את הדלת?"
עיניה הצרות היו סגולות-כחולות, והן התגלגלו בשאת-נפש. היא עשתה כמבוקשו, והידקה את חגורת הבטיחות. "מה?" שאל, "אין בוקר טוב?"
"סע," פקדה בקולה הרך. "יש לנו יום ארוך."
הוא נאנח. "כששִינִיתוּ-"
"שי," התעקשה. "אי אפשר לדעת מי מקשיב."
אי אפשר ליהנות עם אֶרִישְתוּ, אלת התשוקה. דבר והיפוכו, כשחושבים על כך. הוא הרים את כתפיו בחוסר אונים, והשתלב חזרה עם התנועה. הוא ידע שלו רצתה, היא הייתה גורמת לו לנסוע. "מה שרציתי להגיד זה ששיני – כששי – נותן פקודה, אני בסדר עם זה."
"מה הנקודה?" היא השתדלה לא להביט בו. אפילו לא דרך המראה הקדמית. היא התבוננה בנוף מבעד לחלון. מה הוא כבר הספיק לעשות שהרגיז אותה?
"את לא הבוס שלי. גם לא שי, אבל לפחות לו יש עילה. הוא יעיל. מה את עשית בדיוק?"
"יותר ממך."
"כן? אני חטפתי את אלת הציד – דרך אגב, ממש מאכזב – ונתתי למטורללת הקטנה של שי לשמור עליה."
"מצטערת אם לא נלחמת בצבאות-על-צבאות והשתוללת. אבל אתה שוכח דבר אחד, דין. אני זאת שמצאה את שי… ובזכותי, מצאנו אותך."
יכולותיה האלוהיות לא היו רחוקות מאלו של אל השינוי. הוא לא באמת היה בליגה שלהם. אולי כדאי להחליף נושא. "שכחתי, איך אני אמור לקרוא לך שוב?"
"אֶתִי שוּר."
"אהבתי. מתגלגל. ואני דִין דוֹרוֹן, נכון?"
היא התעלמה ממנו, והתבוננה בנוף המשתקף מהחלון. "מה יש לך הבוקר? את מתנהגת כאילו תקעו לך משהו ב…"
היא הסתובבה. עיניה בהו בו בעייפות על גבול השעמום. "מה אתה רוצה ממני?"
"כלום. הרבה זמן לא נפגשנו, זה הכל. התגעגעתי."
היא נחרה בזלזול והסתובבה חזרה אל הנוף המשתקף. דמו אולי היה אלים וברוטאלי, אבל היא פשוט הייתה מרשעת. הוא תמיד תהה מה יקרה לו ישאב את הדם שלה או של שי… אך ההשלכות תמיד הרתיעו אותו. דם כמו שלהם כנראה יפגע בו.
בעודו יוצא מהכביש הבין-עירוני אל הכביש המהיר, דין נזכר בסיבה שלשמה התכנסו. הם פונים אל קיסריה, לפגוש את הגלגולים היפנים. שי אמר לו ולארישתו שדיבר איתם… אבל אם המפגש שלהם הולך להיות כמו המפגש שלו עם סינתיה, זה לא ייגמר טוב. הם רוצים לראות את שי; לא אותו ואותה. לכן הם עלולים… להתמרד.
"חשבת על זה שהיפנים יעשו בעיות?" שאל. "את יודעת, בגלל שהם רוצים את שי?"
"אין להם בחירה," השיבה בקרירות. "או שהם איתנו, או שהם נגדנו."
"את יודעת שהם לא רואים את זה ככה," אמר ונד בראשו. "היית צריכה לראות את סינתיה. היא שכחה לרגע מול מי היא מדברת."
אתי חזרה להביט בו. "שי סגר איתה איזו עסקה," הסבירה. "לא זכור לי שהוא סגר עסקה עם היפנים. למען האמת, אני אפילו לא זוכרת שדיבר עם איזבל."
"הוא לא," הנהן, "אבל היה בה יותר מזה. סינתיה התנהגה כך לא רק בגלל הקללה."
"טוב, אתה אל הדם. אני בטוחה שתמצא דרך יצירתית להזכיר להם איך זה עובד."
עכשיו זאת תשובה שהוא ממש לא רצה לשמוע. "את יודעת, בגלל הגישה הזאת הם מזלזלים בנו. אנחנו לא עושים כלום. באמת – למה שי מחכה? למה אנחנו לא עוברים לשלב הסופי?"
"אתה יודע טוב מאוד למה. מה אם הילדים של רע יחזרו?"
"אני הספקתי לשכוח מתי אני חזרתי, אני בטוח שאת מזמן שכחת. חיפשנו אותם כל הזמן. הם לא בנמצא. אפשר לעבור לשלב הבא." כשעצר מול הרמזור, הוא לקח נשימה עמוקה. "נמאס לי להסתתר. נמאס לי להתחזות. נמאס לי לא להשתמש בשם שלי. אני רוצה להרוג!"
"תעשה את זה ותסכן את כולנו!"
"אני לא יכול יותר!" אישוניו הבהבו בין אדום לכחול. "זה יהיה ווין-ווין! אם נעבור לשלב הבא, והאלים המצריים יחליטו לבוא, סוף-סוף נלחם נגדם ונפסיק עם המחבואים! אם לא, אז פשוט ננצח!"
"אתה לא מבין שזאת מלחמת צללים?" התרגזה. "הם מחכים שנעשה את הצעד הבא."
"את לא יודעת את זה," קפץ את שפתיו. "את ושי לא יודעים את זה. אתם חושבים שזה מה שקורה."
"אנחנו צריכים להיות מוכנים לקראתם, לא ההפך," אמרה. לפתע, דין חש את ידה מלטפת את זרועו.
שריונו המוסתר האט את פעימותיו. במגע הרך ביותר, היא הפכה את לבו. אין דבר שיותר הפחיד אותו מאשר היכולת לשלוט ברגשותיו. טוב, אולי חוץ מהאשליות של שי.
"אז האלים האחרים קצת כועסים," הסבירה. "אם הם לא איתנו, הם נגדנו. אם הם נגדנו, אנחנו מרסקים אותם. ככה זה תמיד היה, וכך זה ימשיך להיות."
אמנם זמן רב עבר מאז שנפגש איתה, אך דין לא זכר שהייתה כל כך קרה. חוץ מזה, בטלפון היא נשמעה הרבה יותר מלאת חיים. משהו כנראה עבר עליה. זה כנראה בגלל ששיניתו השפיל אותה על חוסר היעילות במשימה שלה. "מה קרה לך? זה בגלל מה ששי אמר?"
היא חזרה להביט בחלון. חורשות השפלה החלו להתדלדל, והחליפו אותן מישורים ארוכים של צמחייה נמוכה וערים מרוחקות. "הוא אולי מפקפק בי, אבל עדיין יש לי את זה. הנערה תהייה שלי בקרוב." היא שילבה את ידיה. "זה לא זה. אני רק דואגת לו. זה הכל."
"לשיניתו?" התפוצץ, אך כששם לב שגרם לשתיקה מביכה, הוא כחכח בגרונו. "כלומר, שי. באמת. הוא האל האחרון שהייתי דואג לו. הוא גורם לאלים כמוני להראות כמו פטרוני נהר."
"לפעמים אני תוהה כמה שבור הוא באמת. הוא לא תמיד היה כזה. הוא היה שונה."
"על מה את מדברת? אני לעולם לא אשכח את הנאום על הגנים התלויים." דין זכר איך השליך את ראשו של אָשוּר – האל החזק ביותר במסופוטמיה – אל העולם האנושי. הם היו אז צעירים ונחושים. "הוא תמיד היה אכזרי."
"אני הרגשתי אותו."
כן… היא הייתה יכולה 'להרגיש' דברים. המגע לא רק אפשר לה לשלוט בך, אלא גם לדעת מי אתה. "ומה שראיתי…" קולה רעד, "אם היה בשי רגש כלשהו, דין, אז אין. אפילו לא אפר. הוא נשחק עד לרמה של אִיוּן."
"זה גורם לך לדאוג?" זה גרם לו קצת לדאוג, אבל רק כלפיי אויביהם. כשדין הפך לדמו הוא אולי היה עוצמתי, אבל אל השינוי? הדברים שהוא היה עושה לאלים האחרים… חומר לסיוטים. "לא הייתי דואג יותר מדיי. אריש- אתי… אני אשמח אם נשמור היום על אותו הגל, אם את מבינה אותי. אם הם יקלטו שאני נוקט גישה אחת ואת אחרת, הם יתהפכו עלינו."
"תן לי לדבר איתם," ענתה. "אם הם יחליטו 'להתהפך עלינו'… ובכן, אני בטוחה שנמצא דרך ללמד אותם לקח. הם עדיין בני אדם לפני שהם אלים."
"עכשיו זה דיבור שאני אוהב לשמוע," דין חייך והאיץ את מהירות רכבו.


תגובות (7)

יאיי.. אני ראשונה!
אני חושבת שאני מתחברת יותר לאלי המטרד מאשר לאלים האחרים.
זה נראה שיש להם תוכנית והם מובלים על ידי מנהיג החלטי שקובע את הכללים (שיניתו).
לא כל אל מטרג אוהב את זה אבל שינתו חכם מספיק כדי לפתור את זה… כל אל בדרכו שלו.
הצד השני של האלים, מפוזרים בלי מנהיג שמוביל. זה די חסר.
לכן, הפרק הזה הוא כל כך מעניין שקראתי אותו פעמיים!! הוא מדבר על מרקם היחסים בין אלי המטרד ופותח את ליבם בפני האתגרים הקיימים והרצונות כנגד האלים האחרים.
אהבתי לקרוא ואני ממש מצפה לפרק הבא!

11/07/2017 13:50

    אני חושב שזאת אחת מהמחמאות הכי גדולות שקיבלתי, תודה! :)
    כן, אני כרגיל עושה עבודה טובה יותר מדיי איתם. ניסיתי בעצם לענות בפרק על שתי שאלות:
    1) אם הם כל כך כל יכולים ומרשימים, למה הם לא כובשים כבר?
    2) למה הם בעצם צריכים את האלים הנוספים? הריי אם יהיו רק שלושה (כרגע לפחות זה מה שהקורא אמור לדעת) למה שירצו לגייס עוד? מה זה נותן להם? למה המרדף הזה סביב הזנב של עצמם?

    לקחתי את ההערות לתשומת לבי, ואני מוצא נקודות מעניינות. תודה!

    11/07/2017 18:42

מי זה איון?
לא יודעת מי זאת ארישתו (ככה קוראים לה? כן. ככה קוראים לה. בסופו של דבר בדקתי -,-) אבל היא מעניינת אותי. איזו נערה? רגע… ארישתו היא ארי????????????????? ארי הוא בן חסות שלה?! נראה לי שעליתי פה על משהו O_O
אני עדיין מתבלבלת בין סינתיה לאיזבל.
מה קרה לשי? הוא אכזרי. נכון. הוא שבור? יש מצב… אני לא יודעת את זה. אתה יודע את זה.
נראה שאלי מטרד הרבה יותר מלוכדים מהקבוצה-בשלבי-התאחות של רע. נחמד.
מה עם המפגש??? אני כבר לא זוכרת למה אני כל כך רוצה להגיע אליו, עוד סיבה שהוא צריך לקרות כבר U^U
מחכה להמשך!

11/07/2017 14:52

    https://milog.co.il/איון/e_56934/מילון-עברי-עברי

    אני ממש נהנה לקרוא את ההודעות שלך. ורק שתדעי לך שאת עלית פה על משהו, ואת בכיוון הנכון :D
    כן איזבל וסינתיה זה קצת מבלבל. איזבל = אל הסופות היפני; סינתיה = אלת לחימה קלטית.
    אני קורא כאן את התגובות ואני מאוד מרוצה; אתן באמת מתחילות לתפוס את קנה המידה של הדברים. אלי מטרד באמת מאוחדים ומנוסים, בעוד שכוח העתודה שרע מגייס… יש להם הרבה מה ללמוד, אם יזכו לחיות.

    היום אני הולך לראות סרט אבל בשאיפה אולי אחריי אני אספיק לכתוב פרק. אני מקווה שייצא בהקדם האפשרי, אני לא מתכוון למתוח אף אחד יתר על המידה. מה שקרה בשבועיים האחרונים היה מבזה, ואני מתנצל שאני מתעכב עם יציאת הפרקים.

    11/07/2017 18:48

אהבתי, אהבתי, אהבתי.
באמת כמו שאחרים כתבו כבר, התחושה שאלי מטרד מעבירים היא מאד ברורה. במרכזם עומד מישהו שדי שולט על כל הפעולות שלהם, הם מאורגנים, ברורים ולא מרגיש לי שהם מתפזרים יותר מידי. לעומתם, החבורה שרק לומדת ומגלה את חייה החדשים של רע, הם ההפך הגמור. הם מבולבלים עדיין, ומרגיש שגם הם בעצמם לא בדיוק מבינים מה עושים עדיין ומול מי הם עומדים. אהבתי את הניגוד בין שתי הקבוצות, זה עושה את הסיפור מעניין יותר.
האמת היא, שעד הפרק הזה לא ידעתי שיהיה מפגש בקיסריה ( אלא אם כן הזכירו את זה כבר והזיכרון שלי לא עמד בתפקידו) ואני ממש מצפה לו. מרגיש לי שעומד להיות מעניין ^^

12/07/2017 21:13

    תודה, תודה, תודה!
    וכן, בגלל שקרה הרבה בין לבין הגיוני שהמידע "נבלע", וזה טוב – אני יודע עכשיו מה התפספס.
    ת'כלס כבר סיימתי את 10 (היתרון בפרקים קצרים – אני מסיים אותם מהר חח) אבל זה דורש עוד עבודת עריכה ותמיד אני כותב אותם בין משמרת\שעות שינה\סידורים. נאא, סתם תירוצים, אני אמצא זמן.

    13/07/2017 01:25

ואם לא תמצא זמן תביא את האלים אלי

30/10/2021 21:19
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך