psychominde236
גם אני כתבתי משה באתר שאני לא חושבת שמתאים בצורה שכתבתי אותו, אז תיקנתי.

האתר מתדרדר

psychominde236 20/04/2015 902 צפיות 17 תגובות
גם אני כתבתי משה באתר שאני לא חושבת שמתאים בצורה שכתבתי אותו, אז תיקנתי.

צר לי לומר, אבל ככל שאני באתר הזה יותר זמן אני יותר מאוכזבת ממנו.

דבר ראשון, אבססיה לתגובות וצפיות. אתם כותבים משהו, מהלב, אל תתחנו שאנשים יסתכלו. הרי, אם אתם לא כותבים מתוך רצון ואהבה לדבר, אם אתם כותבים בשביל תהילה, אל תכתבו. כן, גם אני מידי פעם רוצה שאנשים יוכירו באומנות שלי, גם אני רוצה לדעת שמה שכתבתי עורר באנשים עניין, אבל אם זה לא קורה אני מנסה לחשוב אם כתבתי לא טוב. אם אנשים יגיבו רק כי תבקשו זה גם לא יהיה אמיתי, חוסר ביקורת זה הביקורת הכי קשה, וצריך לדעת לקבל אותה.

דבר שני, לא סיפורים. זה אתר שנוצר בשביל לכתוב אמנות, לא לבלוגים אישיים. אתם יכולים לפרוק מה שעובר עליכם, או לומר משהו קצר שהוא לא לגמרי סיפור, אבל אם אתם לא יכולים לקרוא למה שעשיתם אומנות, זה כנראה לא המקום.

דבר שלישי, סיפורי ערסים. כתיבה צריכה להיות איכותית, אחרת זה יבש, משעמם ופשוט לא ראוי להערכה. לא חייבים לכתוב במשלב גבוהה, אבל קצת גיוון בתארים ושימוש בתאורים אומנותיים לא יזיק לאף אחד. אתם רוצים לכתוב, תעשו את זה כמו שצריך. יש חשיבות גם לאיכות, לא רק לתוכן. אני באופן אישי ל אקרא סיפור שמלא בשגיאות כתיב ואין בו תיאורים אומנותיים, לקחתם פה את כל היופי באומנות.

זהו, אלו שלושת הדברים שהכי מציקים לי באתר, אתם יכולים להסכים ואתם יכולים גם לא.


תגובות (17)

לא יודעת בקשר להתדרדרות, אני די חדשה כאן.
אבל בקשר לתגובות- זו הסיבה שמעלים- לתגובות ובקורת.
-כך שלרמוז לתגובות ובקורת ברציתי להוסיף נראה לי טבעי וחלק ממהות האתר.
דבר שני- יש הרבה בטענה שלך, שרושמים כאן דברים שלא בדיוק שייכים- כגון דברים שמתאימים יותר לבלוג וכו'- אבל אלו כותבים בודדים, ומקסימום, לא לקרוא:)
דבר שלישי- אמת ויציב, אנשים המתמקדים בעלילה וזורקים את השאר לפח גדול, רושמים בצורה יבשה וחסרת תיאורים- בהחלט משפיעים וזה בגלל שזו אכן תופעה רחבה יותר באתר.
זהו- הדעה שלי:)

20/04/2015 23:23

אווף עכשיו הלחצת אותי

20/04/2015 23:30

יש לך טעות ולא טעות.
פשוט..האתר נועד לביקורות האלו.
הרוב שמעלים לפה דברים זה בשביל לראות איך הסיפור מתקבל פה, בחברה,
ולקבל עליו חוות דעת.
יש עוד קבוצת מיעוט שמדי פעם האנשים שבה פורקים פשוט..
לגבי הדבר השני,
אני מאמין שכל סיפור שעולה לפה הוא הכי אומנותי שיש.
ולגבי הדבר השלישי..
אין מה לעשות.
הרבה לא אוהבים את הסיפורים הללו,
הרבה אפילו מעריצים ואובססיביים לכאלו.
משום מה, זה מאוד מצליח באתר הז'אנר של סיפורי ערסים,
והוא מצליח הרבה הרבה זמן..
וזה לא כמה חודשים אני מדבר על שנים..
זהו נראה לי.לילה טוב..

21/04/2015 00:12

אישית, אני מפרסם כאן סיפורים/שירים נטו בשביל לקבל ביקורת – כזו שתעזור לי להשתפר, להבין מה עשיתי טוב ומה עשיתי לא טוב.
כשאין צפיות ו/או תגובות לתכנים שלי, אני מודה שזה גורם לי תחושת אכזבה.
כמו כן, לי לא מפריעים "סיפורי הערסים" למיניהם. מי שמתעניין בהם יקרא, ומי שלא – לא.

21/04/2015 00:59

יש לי משהו להגיב רק לגבי הראשון.
אנשים מעלים בשביל תגובות וחוסר בהן הוא התעלמות ואדישות, לא ביקורת. אם מישהו קרא משהו, שיקח את החצי דקה לומר אם הוא אהב או לא. אם יש לו זמן או כוח לפרט אז הוא יכול לפרט, אבל הוא לא חייב. לפחות שיראה סימן חיים. כשאני לא מקבלת תגובות או צפיות אני מרגישה שמתעלמים ממני, לא שלא אוהבים את זה. אם היו אומרים שלא אוהבים זה עדיף על להתעלם.

21/04/2015 07:29

תשמעי האתר פתוח לכולם, ברגע שמישהי כותבת סיפור על ערסים/פאנפיקים גרועים למיניהם/סיפורים רדודים על חיי פופלאריות כאלה ואחרים, זה לא אומר שמי שכתבה את זה מבינה שהסיפורים יבשים ומשעממים- כל אחת ומה שנוגע לה בחיים ונותן לה השראה.
צורת הכתיבה והנושאים שעליהם אנחנו כותבים משקפים את עולמנו הפנימי, וזה רק מוכיח שלא כולנו אותו 'טיפוס' של בני אדם. שזה דבר טוב.
רוב משתמשי האתר הם בסך-הכל בנות ובני נוער, ולכן אין כובד או עומק להרבה סיפורים כאן. לפסול ולהגיד למישהו שמה שהוא כותב זה לא אומנות זה מתנשא.
עובדה שיש המון סיפורים מז'אנרים שכאלה הנחשבים יבשים ומשעממים שזוכים לצפיות ותגובות חיוביות רבות.
האתר מקבל גווניו מרוב של סיפורים משעממים ויבשים, ברגע שתפרסמי את אומנותך במדורים בעיתונים מכובדים, תוכלי להפסיק להתלונן.

21/04/2015 12:37

אני דיי חדשה באתר, אבל לדעתי הוא לא מדרדר, יש פשוט כמה דברים שדורשים שיפור.
לגבי התגובות – האמת שאני לגמרי מבינה אנשים שמבקשים שיגיבו להם, כי אחרי שכותבים עשר סיפורים ואף אחד לא מגיב עליהם זה יכול ממש לתסכל. לדעתי הבעיה היא לא בביקוש לתגובות, לדעתי הבעיה היא שאנשים קוראים קטעים ומעדיפים לא להגיב.
לגבי הדבר השני מסכימה איתך במאה אחוז.
ולגבי סיפורי הערסים – אישית אני לא מתחברת לסיפורים האלה, אבל לפי מה שאני רואה יש לא מעט ביקוש לזה. שכול אחד יכתוב ויקרא את מה שהוא אוהב, גם אם לטעמך (ולטעמי) הסיפורים האלה זקוקים לשיפור.

21/04/2015 12:45

אני מסכים על שתי הדעות הראשונות.
סיפורי ערסים היו (ואני מניח שעדיין) הסיפורים הכי נצפים ופופולריים. זה גם סוג של סיפור אהבה מעורבב עם סיפורי אהבה אחרים.
אני גם חושב שסיפורי ערסים באתר הזה לא בעלי דיוק וכתיבה טובה, אבל אם יבוא סופר טוב, ויכתוב אותם כמו שצריך, לא יהיה לאף אחד מאיתנו על מה להתלונן.
את סיפורי הערסים לוקחים יותר כסיפור ארוך עם מעט ניסיון בכתיבת סיפורים, מה שלא נכון. הכל תלוי בסופר. אם אני אחליט לכתוב סיפורי ערסים, אני די בטוח שאין על מה להתלונן.
בקיצור, זו הכתיבה שהופכת אותם לגרועים, לא הסיפורים עצמם.
-DarkWolf

21/04/2015 14:16

    הייתי חייב להגיב.
    זה לא נכון..
    יש כאלה שפשוט לא אוהבים את הז'אנר עצמו..
    ואם הסופר בכלל מתאים את הז'אנר לכתיבה שלו(שבמקרה יוצא שהיא לא הכי טובה),
    אז יש מספיק סיבות לא לאהוב את הז'אנר
    באתר יש כמה שאני "מכיר" שכותבים סיפורי ערסים שאפשר לאמר..מצליחים,
    והרבה אוהבים אותם לעומת הרבה סיפורים אחרים.

    21/04/2015 16:12

Cold*
תיקונים של האייפון…

21/04/2015 14:16

באומנות אין דבר כזה שאין דבר כזה. משהו שאימא שלי אומרת.
אני מסכימה שיש כאלה שלא ימצאו בסיפורי ערסים הנאה, ביניהם אני, אבל הם סיפורים ואומנות. פשוט לא הסוג המועדף עלינו.
לצערי, אי אפשר להכתיב לאנשים מהי אומנות.
באשר לתגובות, אשקר אם אומר לך שלא אכפת לי מהן בכלל. אני אשמח אם מגיבים לי ופחות אשמח אם לא, אבל אצלי אישית זה לא אכפת במידה שתגרום לי להתלונן על זה או לטרוח למען זה. הסיבה שאכפת לי היא בגלל שאני חושבת שיש לי הרבה מקומות להשתפר בהם, כאלה שאם הייתי מבינה אותם בעצמי לא הייתי מפרסמת באתר.
זה הכל עניין של מידה.

21/04/2015 17:50

אני לא רוצה להרגיז או משהו, אבל אני לא מסכימה עם הניסוח שלך. את בעצמך אומרת שאת גם רוצה הוקרה, אז למה לך לבקר את אלה שגם חושקים בה? זה נכון שכתיבה בשביל תגובות מאבדת מקסמה, אבל זה לא אומר שאסור לבקש עזרה, ביקורת וגם מחמאות מותר לאנשים לקבל.

ודבר שני לאנשים הזכות המלאה לכתוב כאן כל מה שהם קוראים לו סיפור, מה שנרקם להם בראש. בין אם זה מהחיים ובין אם לא. לאף אחד אין זכות להגדיר לאחר את המילה "אומנות". אומנות שלך ואומנות שלי זה לא אותו דבר.

וגם אם ספורי ערסים זה לא הדבר הכי מבריק לפעמים, זה מה שמעניין אנשים. אז מה אם זה לא ראוי לביקורת שלך.

מקווה שלא נסחפתי,
בלה.

21/04/2015 18:10

    זה בסדר, אם לי יש זכות להביע את דעתי נד הדברים האלו לך יש זכות להביע את דעתך בעד. גם אם אני לא מסכימה עם הדעה שלך אני מכבדת אותה ושוקלת אותה ברצינות.

    22/04/2015 14:43

אני ממש מסכימה עם מה שכתבת, גם אני מרגישה את אותו הדבר.
אני אמנם לא הרבה זמן באתר אך הטענות שלך בהחלט נכונות.
אני מנסה לקרוא כל מיני סיפורים של אחרים אך רובם כתובים בצורה לא איכותית.
נכנסתי לאתר כדי ללמוד איך לכתוב כמו שצריך וכנראה שהגעתי למקום הלא נכון.

22/04/2015 16:23

לא מסכים איתך בכלל.
על החלק הראשון שלך לגבי התגובות – אין מה לעשות, תגובות לפעמים זה כמו החמצן של הכותב. כי תגובה = ביקורת. אתה יודע מה לשפר, מה אוהבים ומה פחות אוהבים. אם משהו מוצא את הכמה דקות לקרוא יצירות שלך הוא ימצא את הכמה שניות להגיב לך.

על החלק השני שלך לגבי סיפורים – שם האתר הוא "קוראים, כותבים סיפורים". זה מסביר הכל. האתר נועד לכל יצירה שיש. כולל סיפורים שאנשים רוצים לכתוב. לא רק לקטעי שירה או קטעים ללא המשכים. (אם התכוונת שאנשים פותחים פה בלוגים אישיים זה משהו אחר לגמרי…)

על החלק השלישי שלך לגבי סיפורי ערסים – אני אישית לא אוהב את זה. אבל מה רע? כל אחד מביע את היצרתיות שלו בדרך אחרת. אנחנו צריכים לקבל את "השונה ממך"… יש אנשים שאוהבים לכתוב שירים, יש אנשים שאוהבים לכתוב קטעים קצרים, יש אנשים שאוהבים לכתוב סיפורים בהמשכים ויש כאלו שאוהבים לכתוב סיפורי "ערסים" או איך שלא הגדרתם את זה.

22/04/2015 17:24

    החלק השני מתייחס לדברים שהם אינם סיפורים או שירים כלל. יש מישהו שכתבה על טעיות באיפור כמו כתבה במגזין.

    23/04/2015 17:55

להרבה תגובות כאן בהקשר למה שכתבתי על תגובות, אני למדתי את הטעויות שלי מקרוא סיפורים אחרים שהיו טובים או רעים, כי למען האמת, רוב התגובות שקיבלתי היו די יבשות.
זו העצה שלי אליכם, מרגישים שמשהו לא טוב בסיפור שלכם, תלכו לקרוא סיפורים אחרים.
מה שמעצבן אותי הוא הצמא לתגובות כמו ללייקים בפייסבוק.

23/04/2015 17:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך