Pepper
מעצבן אותי שמארוול תמיד מוציאים את וולברין הכי אלים ושנוא ואני רוצה לעשות משהו יותר קומי עליו ופחות מכות ודם, אבל אני לא רוצה לבד כי זה פחות כיף אז משהו רוצה לכתוב איתי?

פאנפיק על וולברין

Pepper 13/08/2014 800 צפיות 9 תגובות
מעצבן אותי שמארוול תמיד מוציאים את וולברין הכי אלים ושנוא ואני רוצה לעשות משהו יותר קומי עליו ופחות מכות ודם, אבל אני לא רוצה לבד כי זה פחות כיף אז משהו רוצה לכתוב איתי?

אני רוצה לכתוב עם משהו פאנפיק על וולברין שיראה את הצד הפחות אלים ורשע שלו, משהו רוצה?


תגובות (9)

חוץ מזה שאני יוציא אותו אביר על סוס לבן אז…

13/08/2014 23:08

אממממממממממממ
כן בכיף אשמח לדחוף לסיפור יצורים שלא קיימים אשמח לכתוב איתך :)

13/08/2014 23:26

וולברין♥♥
אני קוראת עכשיו קומיקס שלו ושל ספיידי, Astonishing Spiderman & Wolverine, ואני פשוט מתה על שניהם. זה הקומיקס הראשון שלי שוולבי (וגם ספיידי למען האמת) הוא דמות ראשית בו, והוא כל כך מושלם. הקומיקס עצמו עוסק בנושאים דיי עמוקים, ואני חייבת להגיד שהרגעים שהוא היה מעט מעט מעט יותר רגיש ונחמד היו כלפי ספיידי. לכן, כמובן, אני חושבת שהם שיפ מושלם.
הוא באמת יותר מ"Senseless Violence", למרות שזה חלק ניכר בו. הקומיקס עצמו לא חוקר את אופיו לעומק, כי זה לא הרעיון והעלילה של הקומיקס, אבל הוא מכיל נושאים מורכבים, ומציג את וולברין במצבים שונים, שגם רמת הרגישות שלו בהם שונה.
אני חושבת שאשמח לקרוא את הפאנפיק, גם בגלל שזה וולברין וגם בגלל שזה סופרהירוס ואני כל כך אוהבת את ז'אנר גיבורי העל בקומיקס, אני רק מקווה שלא תעשי את וולברין OOC. כאילו, Out Of Character. כי כן, אלימות זה חלק ניכר ממנו ומהמאפיינים שלו. והוא לא כזה קיטשי.

14/08/2014 14:09

    יש לך קומיקס בעברית?! O.M.G! גם אם זה בעברית או באנגלית, איפה קונים? אני ממש מתה על וולברין ובחיים לא קראתי קומיקס שלו. אם את אוהבת שהוא דמות יחסית ראשית את צריכה לראות ביוטיוב את "וולברין והאקס מן" שכמו ששומעים לפי השם הוא מופיעה שם בכל הפרקים וגם שם מראים את כל הצדדים שלו (גם הרגישים ונחמדים וגם הצד ששונא את העולם D: )

    15/08/2014 11:47

    באנגלית, הם לא מתורגמים XD
    (ואנגלית זה הכי יפה נו.)
    סיימתי היום את החוברת השלישית של הקומיקס, ו.. כן, לוולברין יש צד כל כך רגיש. זה היה ממש עצוב. אממ אם את רוצה לקנות יש אתר מדהים באינטרנט שנקרא Book Depository והוא הרבה יותר זול מבארץ והמשלוח חינמי, ויש שתי חנויות קומיקס בתל אביב ואחת ברעננה, "קומיקס וירקות" (רשת שיש לה חנות בקינג ג'ורג' בתל אביב ובאיזשהו מקום ברעננה) ו"קומיקאזה" (בדיזינגוף סנטר). תחפשי עליהם באינטרנט.

    15/08/2014 14:13

תודה, והאמת שאני ממש שונאת שמארוול בדרך כלל מוציאים אותו רשע שכולם שונאים וחסר לב וזה ממש מעצבן וגם הם קוראים לו "אנטי גיבור" וזה נשמע כאילו הוא כמו דדפול (לפעמים טוב ולפעמים רע) למרות שהוא 100% טוב (סוף סוף משהי מבינה אותי :) )

15/08/2014 15:08

    אמ אני לא בטוחה שהוא מאה אחוז טוב, הוא באמת מתנהג יותר כמו אנטי גיבור. ויש המון אנטי גיבורים מלבד דדפול, ולהיות גיבור/אנטי/נבל לא באמת משנה.. לי בכל אופן. אני לא אוהבת דמויות לפי איך שהן מוגדרות על פי מוסר. אני כל כך אוהבת אותו, ובאסטונישינג יש לו קטעים כל כך… ארגגעי ;w;

    16/08/2014 20:44

החלק הזה באישיות של וולברין הוא בלתי נפרד משאר תכונותיו.
ועצה שלי – אל תכתבי לפי ביקוש. תכתבי מה שמעניין ומרגש אותך.

17/08/2014 13:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך