שאלה נוספת לי אליכם, יקירים

lizza.nort 25/08/2014 913 צפיות 12 תגובות

טוב, נכון, אני מודעת לזה שאני באמצע גינת הצללים אבל אני כותבת הרבה סיפורים במקביל, והם כולם שמורים בטיוטות עד שאני אסיים את גינת הצללים.
רציתי לתת לכם את התקציר [המאחורה של הספר D:] לכל אחד מהם, כדי לדעת מה תרצו שאני אעבוד עליו יותר [מלבד גינת הצללים. אני צריכה לסיים את הפרק כבר גאד דאמיט]
אז… נתחיל:

-סיפור אהבה סטדרטי
תארו לכם שהייתם ילד חולה וחסר מזל שמתמודד עם המחלה שלו ועם העולם וכל יושביו המרושעים על בסיס יום-יומי. קייל לא צריך לדמיין את זה, הוא חי את זה מדי יום.
בעוד הימים עוברים וקייל כבר רגיל למצב בו הוא נמצא, קורה המהפך בחייו. אחרי שנים בהן היה אף אחד, פתאום כל בית הספר מכיר אותו.
עכשיו על קייל לעבור מהמצב השקוף בו היה כל חייו ולהתמודד עם החיים האמיתיים. אילו מן הפתעות יכילו החיים? והאם כל מי שמקובל מאושר כמו שהוא מציג את עצמו?

-הצייד שהתאהב בצביה
טום הוא הרוצח השכיר הכי טוב במקצוע. הוא קר, מחושב וחסר מצפון. מהצד השני, ישנה הולי. הולי היא ילדה רגילה למראה, והיא לא יודעת דבר וחצי דבר על הנסיבת שיביאו למצבה.
במהלך הסיפור אנחנו רואים את דרכיהם מצטלבות, ובמקביל אנחנו מגלים פרטים על עברם, מהם, מהגילויים שלהם ומהפסקות קצרות וחזרות אחורה בציר הזמן.

-פירואט ליבה של הליצנית
לוסי היא ילדה ענייה שחייה בימי הביניים בלי הורים. היא גועת ברעב, אך מחליטה שאלו אינם החיים שמגיעים לה, שכן היא רק ילדה ולא עשתה רע לאף אחד. היא מחליטה לקחת את חייה בידיה שלה ומצליחה להגיע לארמון ואף לקבל עבודה בתור ליצנית. הימים עוברים והיא שחה מעבודתה, אך כאשר הנסיך נכנס לדיכאון עמוק והיא מתחילה לבלות איתו זמן רב יותר היא נופלת בקסמיו.
אבל מי הבטיח שזו תהיה אגדה סטנדרטית?

-בית הספר ואזור מחקר נמו
אנדי היא ילדה חסרת מזל. הוריה מתו והיא נותרה לבד בבית היתומים. היא לא אהבה את בית היתומים וברחה אל הרחובות, וכשניסתה לחזור לא קיבלו אותה חזרה.
חייה נראו אבודים עד אשר עבר לידה איש שנתן לה הזדמנות לקבל השכלה, גג, מזון וכל צורכי הקיום בתמורה להשתתפות שלה בניסוי אחד ויחיד.
מהו הניסוי הזה? מה יקרה עם אנדי?

-מועדון שוברי הלבבות המנודים
האם כל שוברי הלבבות הם פופולריים כל כך? הרשו לי לספר לכם שלא. לכולנו יש את המוזרויות שלנו, וכך גם לארבעת הערפדים במועדון ולפנימיית ערפדים שלמה. המוזרות של הארבעה היא שהם לא יודעים מהי אהבה. במהלך הסיפור, הם יגלו לאט לאט הרבה דברים לגבי רגשות, תקווה, רגשות מעורבים והכאב והבלבול שהם גורמים, וכמובן האושר שהם מביאים.
לאן זה יתדרדר?

יש לי עוד רעיונות שטרם התחלתי לכתוב וכנראה שאני אעלה אותם יום אחד.
עכשיו, ללכת ולהמשיך את גינת הצללים.


תגובות (12)

"בית הספר ואזור מחקר נמו"
וואו רעיונות ממש יפים.

25/08/2014 13:42

הצייד שהתאהב בצביה.

25/08/2014 14:09

בית הספר ואזור מחקר נמו

25/08/2014 15:33

אין יאוי? או נסיכים? :-(
אני בוחרת בילד החולה(מזכיר לי את שחר)

25/08/2014 15:41

הצייד שהתאהב בצבייה. / מועדון שוברי הלבבות המנודים.

25/08/2014 17:52

בית הספר ואזור מחקר נמו נשמע מעולה, אשמח לקרוא אותו :)

25/08/2014 17:54

גוועת*
וואו. כולם טובים. אין לי מושג .-.

25/08/2014 18:55

כל הרעיונות מעולים ונשמעים מדהים אבל בית ספר ומחקר נמו מסקרן אותי :)
ליזה, את ממש יצירתית ^^ [הלוואי עליי כל כך הרבה עלילות].

25/08/2014 19:45

לבחור אחד? בלתי אפשרי.
אני אתן לאחרים לעשות את זה בשבילי.

25/08/2014 20:05

בית ספר ומחקר נמו בהחלט !
ויש לי שאלה לא קשורה את פאןגירל או אוטאקית ?

30/08/2014 01:01

    אני פאנגירל, אני לא רואה מספיק אנימה בשביל להיות אוטאקו.

    30/08/2014 01:02

יש לך רעיונות כאלה טובים, ופירואט ליבה של ליצנית נשמע מקורי מאוד וטוב במיוחד.

08/09/2014 05:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך