puddle of moon
קללות הן דרך ביטוי שאין פסול בה. אם אתם לא מסוגלים לקרוא קללות או ביקורת או תוכן פוגעני, אז אתם לא נותנים למילים להביע ביקורת. וזהו אחד מהתפקידים הכי חשובים שלהן.

איכות א'-אסוציאציות

puddle of moon 17/06/2020 272 צפיות אין תגובות
קללות הן דרך ביטוי שאין פסול בה. אם אתם לא מסוגלים לקרוא קללות או ביקורת או תוכן פוגעני, אז אתם לא נותנים למילים להביע ביקורת. וזהו אחד מהתפקידים הכי חשובים שלהן.

למה ככה לעזוב ללכת לחשוב להטביע את הסמל, את הסימן שבכלל לא היה שם. מוכתמת.
מי יציל את כבודי עכשיו? לא אתה לא עתה לא את אמרתי ואדוני, זין עלייך.
האמת אינה מביישת את כבודו אני מקווה. היא שאיפה רעילה, לכאורה.
אישה! כן את, מה? עקרונות? אסור לך לקרוא את זה. אל תתרחקי ממני. אל תתני לפשע יד. לא כמו טרומפלדור.
אח, קבר אחים. לא אתה, הפטריוטיות. היא קבורה בקבר לא מסומן. רק מוכתם, כתם שמן. אי אפשר להוריד אותו מהשמיים לצערי, הם תמיד יזכרו את הפטריוטים כפטריוטים.
צבעי פנים? אה לא, את מסמיקה. איזה איפור יפה, הבושה כל כך עדינה כשהיא מתפשטת על הלחי שלך. היא לא רגילה שבוהים בה. מצטערת, בלי מסרים סמויים, אני לא רוצה שיתלו אותם באשמת ריגול אחר המחשבות שלכם. אני לא רוצה לדעת לאן הן רצו. אני מודעת אני לא מודעתת! מקף? לא שכחתי מקף. אני לא הופכת את הסדר.
אז אולי פשוט תגידי לי את. שאת רגועה ויודעת למה את מתכוונת. את רוצה מצפון מת בצורת זיכרון? אל תהיה פתטי. גם לא פתטית, זה יהיה פתטי מצידך.
אני לא מנקדת, אני נותנת לך לבלוע את הכדורים בצורת נוזל דרך מחט. העור שלך הוא ערמת השחת, ואין לי רצון חופשי כי הם הכריחו אותי לבתר אותו. וכאב לי כל כך לראות אותו מנסר את אבא שלו. אני צוחקת! אני צוחקת. אני צוחקת. אסור לי להפסיק לצחוק, כי אני חייבת להיות האחרונה שתישאר. לך אסור להישאר בלי הקיום שלי. אני לא משאירה לך ברירה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך