hodayamauda
תגובות. תגובות תגובות תגובות.
ורעיונות אם אפשר ♥

אוהבת אותך אפילו ש…פרק 13

hodayamauda 14/09/2013 1861 צפיות 9 תגובות
תגובות. תגובות תגובות תגובות.
ורעיונות אם אפשר ♥

פרק 13

הברמן הגיש לי את המשקה בחיוך כובש. נמסתי. ולא בגלל הצפיפות האדירה במסיבה.
הוא בא לי כל כך טוב באותו רגע.. לקחתי לגימה מהכוס והשבתי לו חיוך. עדיין יושבת שם. הוא נישען על הבר ושאל בקול צרוד קצת " איך קוראים לך ? " אוי. כשאתה תקרא לי אני מבטיחה לבוא תמיד . " שני " לקחתי את לגימה. כזה הורס. שימשיך לחייך רק. אלוהים. " מאור " הוא התקרב ונשק לי בלחי. גל של חום הציף אותי כשהוא עשה את זה.
" בר " פתאום שמעתי קול וראיתי אותו עומד לידי מביט במאור " החבר שלה " הוא הוסיף וחיבק אותי.
מה נראה לו שהוא עושה לחתיכת מפגר הזה ??בכוונה הוא רוצה להרוס לי. חתיכת קנאי. אגואיסט.
הרחקתי אותו ממני " היית מת " חייכתי למאור שהיה בהתחלה קצת מופתע ואז קרץ לי , וקמתי משם. התקדמתי בתוך נחל האנשים שמסיבה מחפשת בעיניים את נועה ואלמוג. בר הלך מאחרי. לא כל כל הבנתי מה הקטע שלו. " אל תעשי שטויות שני " הוא אמר. שאני יבין באיזה מצב הוא חושב שאנחנו שהוא אומר לי מה לעשות ?
" זה לא עניין שלך מה אני עושה " אמרתי בקול קר והתקדמתי לעבר נועה אלמוג ושי.
הוא תקע בי מבט כועס ואז איזה מישהי כבר לקחה אותו משם, שילך לשרמוטות שלו. רעיון טוב.
" מה הוא רצה ממך ? " נועה שאלה. היא ראתה כנראה שדיברנו . " סתם מפגר " חייכתי ורקדתי אתה. איזה שיר טוב. אחרי שעה בערך הרגשתי שהשתייה הפסיקה להשפיע עלי. מין ירידה באנרגיות. משכתי את הבן אדם הראשון שראיתי איתי לבר, לתדלוק שנית.
" תביא לי ודקה נקי " אמרתי לברמן. החלטה נועזת שלי אבל רציתי להחזיר לעצמי את המצב רוח מיד. " מה נראה לך שאת עושה סתומה ? " שי אמר לי. אז מסתבר שסחבתי אותו איתי. מעניין.
" שותה שי אוף אתה לא אבא שלי. " מאור לא היה שם וברמן אחר הגיש לי את הכוס. איפה מאור הזה אוף . " אל תשתי הכל שני די " שי אמר בקצת דאגה. תראו אותו נהיה לי דובון אכפת לי. מה יש לכולם היום ??
לא הקשבתי ושתיתי את כל הכוס בבת אחת. מרימה אגודל לעבר מאור שבדיוק נכנס לעמדה ומכריזה " עוד כוסס " הייתי טיפה מסוחררת ואז הוודקה התחילה להשפיע. איזה כיף. שי החזיק בידי ואמר " מה עובר עלייך ? " לא עניתי והוצאתי לו לשון . הוא מלמל איזה משהו והלך משם . יותר טוב . קרצייה.
מאור החזיק בידו את הכוס ולפני שהגיש לי אותה הוא אמר " אל תשתגעי עם הכוסות שני " הוא ביטא את השם שלי בצורה כל כך סקסית שכבר לא הקשבתי לשאר המשפט רק הנהנתי בחיוך ולקחתי ממנו את הכוס. שותה גם אותה בבת אחת . " חפש אותי כשתסתיים לך המשמרת " זרקתי אליו וקמתי משם חוזרת לבנות.
כשפגשתי בנועה היא נראה כעוסה . " חתיכת סתומה מה את עושה ? אל תשתי הרבה שני את עוד תצטערי על זה " היא אמרה בכעס והחזיקה לי ביד. שי המלשין. למה היא כזאת כבדה . " טוב אימא " אמרתי והשתחררתי מהיד שלה. היא צעקה עוד משהו. לא הקשבתי. ראיתי את ירדן רוקד עם איזה מישהי לא מוכרת. התקרבתי אליו והזזתי אותה . נושקת לו בלחי. " אפשר ? " חייכתי לעברו . הוא נראה טיפה מופתע אבל זרם איתי. " כמה שתית ? " הוא שאל ונשמע שתוי בעצמו. " מספיק כדי לרקוד איתך " צחקתי. הוא הצטרף אלי . " כמה אתה ? " שאלתי אותו אחרי שהוא נשק ללחי שלי שוב. הוא צחק " מספיק כדי לנשק אותך " הוא התקרב אלי ולרגע שחכתי את כל מה שאני יודעת עליו \ את כל מה שאני חושבת עליו. השפתיים שלו התנגשו בשלי. חמות ורכות. אוי. פתחתי עין אחת כדי לבדוק אם הוא עוצם את שלו. הוא עצם. הלשון שלו הסתובבה סביב שלי. הוא מנשק כל כך טוב. מה אני עושה ?
" מה את עושה ? " הי מי זה ששואל ??? מי ניתק אותי לעזאזל מירדן ומהשפתיים האלוהיות שלו.
לירן הזיז את ירדן ממני בדחיפה והחזיק לי ביד בכוח. הורס שמחות.
" אל תתקרב אליה שוב חתיכת חרמן היא לא אחת הזונות שלך אני יפרק אותך אם רק תעז לדבר איתה מובן ? " הוא צעק עליו וירדן התחיל לצחוק. הוא יותר שיכור ממני. " טוב אח שלי " הוא אמר והלך משם. אוף. לירן הביט בי באכזבה ואמר בקול דואג. " שני כמה שתית ? את עושה שטויות וכשתתפכחי את תתחרטי על זה " הוא אמר ועדיין החזיק לי את היד. " אתה מכאיב לי לירן עזוב אותי אני ילדה גדולה "
" אני רואה איזה ילדה גדולה את . מתנשקת לך עם החרמן המסריח הזה מתחילה עם הברמן מה יש לך היום ? " הוא המשיך להטיף לי. ממש לא היה לי כוח לזה . הרחקתי אותו ממני " אתה סתם מקנא שגם אני וגם אלמוג מעדיפות אותו עלייך " נפלט לי פתאום. נגעתי בנקודה רגישה . מטומטמת. הפרצוף של לירן הבהיר לי איזה טעות עשיתי ומיד התקרבתי אליו שוב והוא נסוג בכעס. " סליחה לירן לא התכונתי לירן אני שיכורה די " מיהרתי להגיד. מפגרת שכמותי. הוא התרחק ממני. כעוס. " לכי לברמן שלך שני " סינן והלך משם. משאיר אותי באמצע הרחבה. מוקפת באנשים רבים. אבל לבד.

בוקר. קצת קר לי. פתחתי עין אחת. איפה אני ???? פתחתי את השנייה וכבר ניבהלתי. אני לא בבית. לא הכרתי את החדר שהייתי בו. אוי פאק. איזה הנגאובר. סחרחורת. הסתובבתי לצד השני של המיטה וראיתי את פניו של מאור. הוא ישן.
אוי לא . מה שאני חושבת שקרה באמת קרה ?


תגובות (9)

מושלםםםםםם אני רוצה עוד קטעים עם ברר

14/09/2013 15:01

או מיי גאד !! פגעת בלירן:/ מסככןן!!
מאור וירדן חצופים !! למה היא שותה ?! חחח
תמשיכייי

14/09/2013 15:18

יואווו
רעיון :
הם לא שכבו אבל בבוקר הוא ירצה
חחחח זה יהיה טוב חחח

14/09/2013 15:20

אני ממש אוהבת את הסיפור שלך! תמשיכיי (:

14/09/2013 15:32

המממשךךךךך!!!!!!!!!!

14/09/2013 16:10

חחחחחחחחחחחחח תמשיכייי !

14/09/2013 16:39

יואוו קראתי עכשיו את הכלל!! יש לך סיפור מושלם…וגם לדמות הראשית קוראים בשם שלי…שני!!
תמשיכיי!!!3>:))

14/09/2013 18:34

מעלףףףף, חחחח תמשיכיי דחוףף <3

15/09/2013 13:31

מהמםםם תמשיכיייי

16/09/2013 02:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך