hodayamauda
15 תגובות וממשיכה ❤️

אוהבת אותך אפילו ש…פרק31

hodayamauda 02/11/2013 1383 צפיות 16 תגובות
15 תגובות וממשיכה ❤️

פרק31

פרק 31

אחרי שבר הלך , נרגעתי ואספתי את עצמי.
לשיעורים אני כבר לא אכנס היום אז עדיף לי כבר ללכת.
יצאתי מהשער במהירות מנצלת את העובדה שהשומר לא היה שם ומתקדמת לכיוון תחנת האוטובוס הקרובה.
לא ידעתי כל כך לאן אני הולכת אבל הייתי בטוחה שהבית שלי זו לא אופציה.
התיישבתי בתחנה ונשענתי לאחור , מדפדפת ברשימת אנשי הקשר שלי.
האצבע שלי נעצרה על המספר של מאור.
להתקשר ?
״ קטנטונת ״ הוא ענה לי בקול עייף. בטח הערתי אותו.
״ מאור , מה קורה ? ״ שאלתי בשקט, הוא פיהק. שונאת להעיר אנשים .
״ הכל טוב חיים קרה משהו ?" אני עד כדי כך שקופה ??
״ לא ,סתם, אתה עושה משהו עכשיו ?״
״עכשיו ? את לא בבית ספר עכשיו ילדה רעה ?״ הוא גיכך. לא זמן טוב לבדיחות .
״ לא ״ יצא לי מהפה מין רעש , סוג של צחוק מאולץ. ״ אז אתה עסוק ? ״ הוספתי .
״ לא עסוק ,לבוא לאסוף אותך ? ״
״ זה בסדר, האוטובוס כבר הגיע אני בדרך.״ אמרתי ועיליתי על האוטובוס , מתיישבת באחד המושבים .
האייפון שלי היבהב .נועה מתקשרת , מה היא רוצה עכשיו ?
״ הלו ? ״ עניתי לה ברטינה. ״ איפה את סתומה ? ״ היא שאלה ושמעתי ברקע הרבה רעשים ,בטח היא בחצר בהפסקה.
״ הברזתי למה ?״ שאלתי ברוגע ,עכשיו אכפת לה איפה אני אבל בכיתה כשיצאתי היא לא הייתה שם בשבילי. זה עיצבן אותי.
״ אה טוב ״ היא אמרה ואז צחקה ״ די מפגר ״ שמעתי אותה אומרת למישהו .
״ קרה משהו ? ״היא שאלה . ממש לא היה לי כח לשתף אותה.
״ כלום ״ אמרתי וראיתי שהאוטובוס הגיע לבית של מאור .
״ טוב ביי נועה נדבר כבר ״ אמרתי לה במהירות וניתקתי.
האוטובוס עצר וירדתי, נכנסת לבניין ומזמינה את המעלית. היא הגיעה דיי מהר.
אוי ואבוי אני נראית זוועה , נעמדתי מול המראה וסידרתי את השיער שלי , מנקה את המסקרה שנמרחה לי מהדמעות.
אחרי שתי דפיקות בדלת מאור פתח לי.
״ היי ״ הוא אמר לי , בלי חולצה . חושף לפני את הגוף המדהים שלו.
״ מצטער , מקודם קמתי ״ הוא אמר בגיחוך , כנראה שם לב שאני בוהה בו .
״ זה בסדר ״ גיכחתי ונכסתי לביתו ,הוא סגר אחרי את הדלת.
הכלבה שלו קפצה עלי ברגע שנכנסתי , ליטפתי אותה קצת והתיישבתי בספה.
״ רוצה לשתות משהו ? ״ מאור שאל מהמטבח ושמעתי את הקול של הקומקום פועל .
״ לא תודה ״ אמרתי בשקט. הכלבה שלו קפצה על הספה והתיישבה לידי ,ליטפתי אותה.
״ עוגה ? עוגייה ? משהו ? ״ הוא שאל שוב , צחקתי צחוק מריר . ״ דיי מאור אני לא רוצה כלום בוא כבר ״
מאור צחק והתיישב לידי , כוס קפה שחור ביד שלו . איכס .
״ אז מה ״ הוא פתח ״ לכבוד מה זכיתי לביקור ממך ? ״ הוא שאל ולגם מהקפה שלו .
״ סתם . שיעמם לי ״ אמרתי והוא הניח את הקפה שלו על השולחן הקטן , מחייך אלי .
״ ועכשיו באמת ? אני יודע שקרה משהו ״ הוא אמר ברכות .
השפתיים שלי התעקמו , לא מצליחות לחייך.
״ נו מאור ״ אמרתי במין גיחוך.
״ אל תגידי לי נו , למה בכית ? ״ הוא התעקש. איך הוא יודע שבכיתי ?
המבט המופתע שלי הסגיר אותי והוא חייל ואמר .
״ רק עין אחת שלך מאופרת , השנייה מרוחה , לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שבכית שני ״ גיכחתי , אני סתומה לפעמים .
הוא העביר את ידו על פני ואמר . ״ את יכולה להתחיל לספר , אני מקשיב .״ נאנחתי והתעסקתי עם ידי , מספרת לו הכל.
כשסיימתי לדבר הוא חיבק אותי חזק ,הסנפתי את הבושם שלו וניגבתי דמעה אחת , אני חייבת להפסיק להיות כזאת בכיינית .
״ את יודעת שאני פה בשבילך לכל דבר שתצטרכי נכון ? ״ הוא אמר לי בתוך החיבוק , הנהנתי אפילו שידעתי שהוא לא רואה .
״ וזה בסדר לבכות שני , זה יעזור לך . ואת תראי שהכל יהיה בסדר זה יעבור , וגם אם לא אני יהיה איתך בזה ״ הוא הוסיף והתנתקנו מהחיבוק . כל מה שהצלחתי לחשוב עליו באותו רגע זה כמה שהוא שונה מבר , המחשבה הזאת לא עזבה אותי . אולי אני בכל זאת צריכה לנסות עם מאור ? מה הבעיה שלי באמת , הוא כל מה שבחורה צריכה . מבין תומך בוגר עובד , וחתיך הורס.
״ מה את מסתכלת עלי ככה ? ״ הוא חייך .די לבהות בו שני די .
״ שתוק ״ חייכתי גם והוא הרים אלי גבה . ״חצופה ככה את אומרת לי ? ״ הוא אמר בהתפלאות ואני חייכתי .
״ כן חמוד יש בעיה ? ״ הוא התחיל לצחוק .״ מישהי פה נפתחה , חמוד היא אומרת לי ״ הוא גיכך . הוצאתי לו לשון .
״ אני מציע לך להרגע קטנטונת ״ הוא לחש והתקרב אלי , מחייך .
״ לא מפחדת ממך ״ אמרתי , תוך שניה התחלתי להתפקע מצחוק , הידיים הגדולות של מאור דיגדגו אותי וכמעט שלא הצלחתי לנשום .
״ דיי מאור דיי אני נכנעת ״ פלטתי מבין הצחוק , מתנשפת.
הוא צחק והמשיך לדגדג אותי ״ שום די חוצפנית , מה יצא לי מזה ? ״ הוא שאל בקול מתגרה .
״ מה שתרצה ״ אמרתי וניסיתי להסדיר את הנשימות שלי , הוא הפסיק לדגדג אותי בבת אחת . פתאום שמתי לב באיזו פוזיציה אנחנו , אני שוכבת על הספה והוא מעלי , מביט לי עמוק בתוך העיניים .
״ אני רוצה תשובה ״ הוא אמר ולא הזיז את המבט שלו ממני .
״ עוד לא הספקתי להחליט ״ אמרתי בשקט. פתאום הפנים שלו התקרבו לשלי , לפני שהספקתי להבין מה קורה השפתיים שלו התחברו לשלי , בבת אחת הם נצמדו אלי , מלטפות אותי במגע הרך שלהן . הלשון שלו חדרה לפי , וליטפה את שלי. מצאתי את עצמי מנשקת אותו בחזרה. לא יכולה לעצור ,לא רוצה לעצור. הנשיקה רק התחזקה , הוא נצמד אלי יותר ויותר , ושפתיו עטפו את שלי .
כשהתנתקנו התנשקתי במהירות , נושכת את שפתי ומביטה בו .
״ עזרתי לך לגבש החלטה ? ״ הוא שאל בחיוך קטן .
״ אני חושבת ש-״ לא הספקתי לסיים את המשפט , האייפון שלי צלצל , חייכתי אל מאור חיוך מובך , הוא זז ממני הוצאתי את האייפון מכיסי , מאור סידר את שיערו והביט בי . על הצג הופיע שמו של בר , נאנחתי וניתקתי .
״ מי זה היה ? ״ מאור שאל .
״ סתם , לא חשוב ״ חייכתי . סקרנית לדעת מה בר רצה ממני , למה ניתקתי ??
אחרי שניה האייפון שלי צלצל שוב .
״ נו מה בר ? ״ עניתי בחוסר סבלנות , מבפנים רק חיכיתי לשמוע את הקול שלו .
״ שלום שני , את מכירה את בר כהן ?״ שאלה מישהי עם קול מוזר . מה הוא רציני הטמבל הזה ?
״ כן מי זאת ? ״ שאלתי בעצבים.
״ המספר שלך הופיע בטלפון שלו ואת הראשונה שהתקשרנו אליה , בר עבר תאונה אנחנו עכשיו לוקחים אותו לטיפול נמרץ, תגיעי לבית חולים איכילוב ״ היא אמרה במהירות והרגשתי איך הלב שלי נופל, ומתרסק .


תגובות (16)

אוווימגאד תמשיייכייייייי מוווושלם

02/11/2013 06:22

אווייי ואבויייייי תמשיכייי

02/11/2013 06:37

פאאאקקק!!! תמשיייכייי מייד אבל!!

02/11/2013 07:42

מושלם

02/11/2013 09:45

אווימייגאדדד תמשיכייייי אכשיווו

02/11/2013 09:47

אומיגדדד מהמםםם תמשיכייי

02/11/2013 10:11

לאאאא, ברררררר:( !!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייי דחוףףף!!!!!

02/11/2013 10:37

מהההההההה
אבל
בר
לא
:(
תמשיכייי!

02/11/2013 11:40

וואו !!

02/11/2013 12:28

אוי מיי גוד!
אני במתח! תמשיכייייי

02/11/2013 12:31

אומיגדד לאאא!!

02/11/2013 21:02

מהמהמהמהמהמהמה.
kill me.
בר :'(

02/11/2013 23:58

פאק!!
תמשיכיייייייייי

03/11/2013 07:50

ואו תמשייכי

03/11/2013 17:03

תמשיכיייייייייייייייייייייי

04/11/2013 06:18

ברוש!
אני לא מאמינה.
אני,
לא,
מאמינה.
תמשיכי :'(

04/11/2013 10:56
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך