hodayamauda
חכו ,אתן אפילו לא יודעות מה מחכה לכן בהמשך ...

אוהבת אותך אפילו ש…פרק44

hodayamauda 21/12/2013 1857 צפיות 17 תגובות
חכו ,אתן אפילו לא יודעות מה מחכה לכן בהמשך ...

פרק 44

ערב חמישי. אין לי שום תוכניות. נועה ולירן יצאו לאנשהו. לנטלי יש משמרת היום. אני מרגישה בודדה.
כבר הספקתי לסיים את העונה השנייה של אחת שיודעת, חפיסת שוקולד עם אגוזים, ואת השיעורים במטמתיקה. אפילו עשיתי שיעורים.
נשכבתי על המיטה שלי ביאוש ונכנסתי לפייסבוק באייפון . תמונות של אנשים שותים, תמונות של אנשים בסרט, תמונות של אנשים מתנשקים, תמונות של אנשים במסיבה , תמונות של אנשים אוכלים .
כבר אמרתי עד כמה אני מרגישה חסרת חיים כרגע ?
אוף. נכנסתי לווסצטאפ. מעבירה את האצבע שלי הלוך חזור ברשימת השיחות , מתלבטת למי להציק . נאנחתי וכיסיתי את המסך של האייפון , טומנת את ראשי בכרית . אולי אני פשוט אלך לישון ? אומרים שלישון זה טוב לעור הפנים . זה גם טוב לדיאטה . אני באמת חייבת להשלים שעות שינה.
רעש של הודעה מהאייפון שלי. זה בר. הוא שלח לי סמיילי נשיקה. נו באמת , איך עונים להודעה כזאת?
אני לא יכולה להחזיר לו את אותו סמיילי כי זה מטופש ולא מקורי , אני לא יכולה לשלוח לו לב כי זה מתאמץ וזה יותר מידי, אולי אני פשוט אחזיר לו סמיילי מחייך ? לא, זה יבש מידי. אוף איתו. כבר עברו ארבע דקות ועוד לא עניתי לו. בדיוק שבאתי לשלוח לו סמיילי מסמיק ראיתי שהוא מקליד .
׳ יש לי חינמים למסיבה בתל אביב היום , אם את לא עושה שום דבר :) ׳ הוא כתב . אני באמת לא עושה שום דבר היום . אני ממש רוצה לעשות משהו היום. העובדה שבר הזמין אותי לעשות משהו היום מאוד קורצת לי. אני ממש רוצה לעשות משהו עם בר היום .
מצד שני , הבטחתי לעצמי להפסיק עם המסיבות השתייה וכל מה שנלווה להם. לכל כלל יש יוצא מן הכלל לא ? בכל זאת , לא בכל יום בר מזמין אותי למסיבה , כן אני יודעת זה כולה מסיבה זה לא שהוא הציע לי לבוא איתו לסרט או משהו . אבל עדיין זה בר . וזה בחינם . ואין לי שום דבר לעשות היום . וזה יום חמישי . ואני ממש רוצה לעשות משהו היום .
׳נשמע טוב , יש הסעה ? ׳ שלחתי לו .
׳ אנחנו יכולים לנסוע באופנוע שלי את יודעת ׳ הוא שלח. רגע , אנחנו ? אין עוד אנשים ? אני הולכת למסיבה רק עם בר ?
׳ לא באים עוד אנשים חוץ מאיתנו ?׳ שלחתי לו . זה קצת מוזר לצאת איתו למסיבה רק שנינו אני חייבת להודות . זה לא שאני עם חברה או משהו . מה , אני ירקוד רק איתו ?
׳ אני לא מספיק לך ? ׳ הוא שלח. טוב אני מודה זה מאוד מוזר לצאת רק שנינו. אבל איך עכשיו אני אומרת לו לא ? מקודם כבר אמרתי שזה נשמע אחלה איך פתאום אני ישנה את דעתי . זה טיפשי. אני טיפשה.זה מה שהוא יחשוב.הוא לא יכל להזמין אותי למקום אחר ,דווקא מסיבה ?אוף איתו. בסוף מצאתי את עצמי שולחת לו ׳ למה את לא הולך עם חבר או משהו ?׳ השאלה שלי מאוד נכונה. מה חסר לו חברים לצאת איתם למסיבות שהוא מציע לי? אוף איתו.
׳ רוצה ללכת איתך , אסור ?׳ הוא כתב . תנו לי שניה להתלהב מעצם העובדה שהוא אמר את זה . עכשיו , למה הוא לעזאזל רוצה ללכת איתי למסיבה ולא עם חברים שלו ??? למה הוא מציע משהו שאני צריכה לסרב לו ? אוף איתו . פתאום קלטתי , הוא אמר שיש לו חינמים , אז הוא רק חיפש מישהו לצאת איתו לשם. זה בחינם . מה אכפת לו עם מי הוא הולך . זה לא שהוא הזמין אותי ליציאה שבה הוא מוציא עלי כסף כמו פאקינג גנטלמן . זה בחינם. ואני עוד התלהבתי. ׳ האמת שלא הכי בא לי מסיבה ׳ שלחתי לו . שילך עם החברים שלו. לא חיכיתי אפילו לתשובה וקמתי מהמיטה . אולי אני יצא לעשות ריצה כמו שהבטחתי לעצמי לעשות כל ערב ולא עשיתי . הוצאתי מהמגירה נעלי ספורט. רעש של הודעה מהאייפון שלי. ׳ אז אפשר לעשות משהו אחר ׳ הוא שלח. רגע , אז הוא באמת רוצה לצאת איתי ? זה לא בגלל החינמים ?
׳ יש לך רעיון ?׳ שלחתי לו , מכניסה בחזרה את נעלי הספורט למגירה. בכלל אין לי חשק לריצה .
׳ בואי נלך לאכול איפשהו ׳ הוא כתב. רגע , זה דייט ?
׳ אפשר :) ׳ שלחתי לו. מופתעת . בר לא טיפוס של מסעדות.
׳ תהיי מוכנה עוד שעה ׳ הוא כתב . אז כנראה שאני ובר יוצאים לדייט.

״ אהבתי את החצאית ״ בר אמר ונשק לי בלחי. הפרפרים האלה בחיים לא יעברו לי או מה ? חייכתי חיוך שובב.
״ ידעתי שתאהב ״ אמרתי והוא חיים גם ושם על ראשי קסדה אחת, סוגר לי אותה. האצבעות שלו היום חמות. ואז הוא הציעשב על האופנוע, התיישבתי מאחוריו וחיבקתי את המותניים שלו . אופנוע זה באמת כלי רכב רומנטי , מצד שני אם בדיוק רבת עם חבר שלך ואתם צריכים לחזור עם האופנוע שלו …לא בידיוק מתחשק לך לחבק אותו.
״ לאיזה מסעדה הולכים ? ״שאלתי לפני שהתחלנו לנסוע.
״ לאיפה שתרצי , מה בא לך לאכול ?״ הוא שאל .
אותך . אתה נראה די טעים האמת , היום במיוחד .
״ לא ממש משנה לי ״ השבתי לו והוא התחיל לנסוע .
האמת שכן משנה לי, אני דיי בעיתית באוכל. רק שלא יקח אותי למסעדת בשרים ועל האש.
אחרי בערך רבע שעה הגענו למין מרכז כזה שהיו בו הרבה מסעדות. ירדנו מהאופנוע והתחלנו ללכת.
״ למזלי אני יודע שאת בעיתית באוכל ״ הוא אמר בגיחוך והביט בי . צחקתי .
״ אז שאלתי את לירן מה את אוהבת לאכול ״ הוא המשיך . הוא שאל את לירן מה אני אוהבת לאכול ? אוי חמוד . כל כך לא מתאים לבר. כל מה שקורה כאן לא מתאים לבר.
״ אז הוא גילה לי שהאהבות שלך בחיים הם סושי ומוקרם ״ הוא צחק וכרך את ידו על כתפי. זה יותר מידי טוב מכדי להיות אמיתי.
נעמדנו בכניסה לקינג גורג וחיכינו שיביאו לנו שולחן.
״ שולחן לשניים? " שאלה אותנו מישהי בלונדינית וחייכנית שעמדה בכניסה.
״כן ״ בר השיב לה. פתאום החיוך שלה התרחב יותר ״ יאו בר מה אתה עושה כאן ? כמה זמן לא ראיתי אותך ״ היא אמרה ונשקה לו בלחי. ״ טופז, מה קורה ?״ הוא השיב לה בחיוך. ידעתי שזה טוב מידי בשביל להיות אמיתי .
״ טוב בואו אני אקח אתכם לשולחן ״ היא הביטה בי קצרות וחייכה חיוך פלרטטני לבר.
התיישבנו בשולחן והיא חזרה לעמדה שלה.
״ סתם היא …היינו פעם ידידים..״ בר הסביר לי במין התנצלות. ״ זה בסדר בר ״ השבתי לו והבטתי בתפריט.
״ שלום מה תרצו להזמין ? ״ נעמדה ליד השולחן שלנו מלצרית עם קוקו מתוח.
״ ציפס ופרגיות חזה עוף ״ בר אמר לה.
״ בר..זוכר אותי ?״ היא שאלה בחיוך. לא זה לא אמיתי .
״ כן..בטח״ הוא השיב בגיחוך ואז פנה אלי. ״ החלטת מה את רוצה להזמין ?״ הוא שאל. הוא כל כך לא זוכר מי היא .
בדיוק שפתחתי את פי לענות המלצרית אמרה שוב. ״ נו, אז איך קוראים לי ? ״ וציחקקה.
״ אני רוצה ספגטי עם גבינה ושמנת ״ אמרתי לה. אין מלצרים במקום הזה ??
היא לא התייחסה אלי והביטה בבר במבט מצפה.
״ גל , לא ?״ הוא אמר בהיסוס . היא צחקה. שתלך כבר. ״ בטח יצא לך בפוקס ״ היא אמרה . ״ מה אתה רוצה לשתות ? היא הוסיפה ושירבבה את שפתייה. ״ קולה ״ הוא אמר והביט בי . ״ שני מה את רוצה לשתות ? ״ הוא חייך אלי. ״ לימונדה ״ אמרתי והיא הנהנה והלכה משם , לא לפני שהיא חייכה אליו חיוך מלא משמעות.
נאנחתי. ״ידידה שלך ?״ שאלתי בציניות. הוא נאנח גם. ״ עזוב לא חשוב ״ אמרתי ובדיוק המלצרית חזרה עם השתייה שלנו.
לקחתי שלוק מהשתייה והבטתי בו . הוא נאנח שוב. ״ לא ידעתי שהן עובדות כאן ״ הוא מלמל . ״ גם את השם של המלצרית השנייה לא באמת ידעת ״ השבתי לו . הוא חייך. ״ רק השם שלך עכשיו בראש שלי ״ הוא אמר והניח את ידו על שלי. לא הצלחתי לשלוט בחיוך שלי. ״ הכי נדוש שלך ״ גיכחתי. ״ את לא יודעת לקבל מחמאות ״ הוא השיב והביט לתוך עיני. אני דיי בטוחה שאני מסמיקה עכשיו.
הגישו לנו את האוכל והתחלנו לאכול . הבטתי בבר שטבל חתיכת ציפס בקטשופ שלו וחשבתי , מעניין למה הוא הזמין אותי היום. אני מכירה את בר מספיק זמן בשביל לדעת שהוא לא אחד של דייטים , מסעדות. הוא אחד שיוותר על מסיבה בשביל ללכת לאכול ציפס ופרגיות. אני מנסה להנות , באמת , אבל זה פשוט לא מסתדר לי כל מה שקורה כאן.
אולי הוא מנסה להשיג משהו. אולי הוא יודע שאני לא ישכב איתו סתם ככה אז הוא מנסה ליצור אווירה מקדימה. אולי הוא התערב על זה.
״ למה את לא אוכלת ?״ הוא שאל בחוסר הבנה.
״ סתם חשבתי רגע… ״ מילמלתי והכנסתי ספגטי לפי. הוא לקח לגימה מהקולה שלו.
״ אנחנו לא הולכים לשכב היום ״ פלטתי פתאום והוא הפסיק לשתות בבת אחת.
״ אני יודע . למה שנשכב היום ? ״ הוא שאל במבט מופתע קצת.
״ סתם…רציתי להודיע״ מלמלתי במבוכה ולא הבטתי בו. מטומטמת.
הוא גיחך. ״שני ,״ הוא אמר והרמתי את מבטי אליו. ״ חשבת שהזמנתי לאכול כדי שאחר כך אני יקח אותך לבית שלי ונשכב ? ״ הוא שאל בחיוך.
הבטתי בו במבוכה. ״ הזמנתי אותך כי רציתי להזמין אותך לאכול , כי רציתי לצאת איתך אחד על אחד , רק שנינו ״ הוא הוסיף וליטף את היד שלי .
״ אתה בכלל לא אוהב לצאת למסעדות ״ אמרתי בשקט.
״ אבל אני לא שונא ״ הוא השיב .
״ אתה גם לא אחד שמוותר על מסיבה "
״ אני עושה את סדר העדיפוית שלי, יהיו עוד הרבה מסיבות ״ הוא אמר . שתקתי.
״ למה כל כך קשה לך להבין שאני רוצה להיות איתך . אני רוצה אותך שני ״ הוא אמר.
״ די בר אל תעשה לי את זה .. אתה לא יכול להיות איתי. תראה , אפילו לצאת למסעדה אנחנו לא יכולים וכבר כמה בנות שזיינת כנראה צצות פתאום, זה תמיד יהיה ככה בר , אני לא יכולה ככה.. ״ השבתי .
״ שני , הזמנתי אותך נכון ? לא אותן ״ הוא אמר .
״ די בר תפסיק להשלות אותי כבר, אני ואתה זה לא ילך ושנינו יודעים זה , זה היה טעות מצידי לבוא היום…״ אמרתי בשקט. הוא נאנח.
״ אנחנו יכולים לקבל חשבון ?״ הוא אמר למלצרית. כשהביאו לנו את החשבון הוא שילם ויצאנו משם.
שנייה לפני שעלינו על האופנוע הוא אחז בידי.
״ ממה את מפחדת ? ״ הוא שאל ונעמד צמוד אלי .
גיחכתי. ״ מה אתה רוצה בר מה נכנס בך ״
״ את כל הזמן אומרת לי לא להשלות אותך, אני באמת רוצה שננסה שני, אני פאקינג רוצה אותך ״ הוא אמר בכעס.
״ בר די כבר דיברנו על זה ״ מלמלתי.
״לא דיברנו על זה, את זאת שקבעת שאנחנו זה לא ילך וזהו. גם לי יש צד את יודעת ״ הוא אמר.
״ די כבר בר ! נמאס לי מהקטעים האלה שלך אתה לא מבין ?? נמאס לי להתלהב מכל מחמאה שלך , להימנס מכל חיוך שלך להתלהב מכל מגע שלך ולחיות בסרט שיצא מכל מה שקורה ביננו משהו רציני !!!״ הקול שלי עלה .
״ הפעם זה שונה ״ הוא אמר בשקט.
״ זה תמיד שונה , מלך הטכניקות בטח שזה יהיה שונה. אז עכשיו אתה רוצה אותי אבל כשאני יסרב לך אתה תלך לדפוק מישהי אחרת !! ״ אמרתי בכעס והתרחקתי ממנו.
״ אני לא הולך לוותר עלייך הפעם ״ הוא אמר וקירב אותי אליו בחוזקה.
״ רוצה אותי בדיוק כמו שאני רוצה אותך ״ הוא לא נתן לי זמן לענות וכבר שפתיו התחברו לשלי. התנשקנו במשך כמה שניות ואז הזזתי אותו ממני .
״ זה ההבדל בנינו בר , אתה רוצה אותי אבל אני אוהבת אותך ״


תגובות (17)

איטס אה ביג פאקינג וווואווווווווווווו!!!!!
המשךךךך וומיידדד!!

21/12/2013 07:53

אני פשוט מתאפקת לא להעיף לשני סטירה!
איזו מפגרת!! אני בשמחה הייתי לוקחת לעצמי את בר 3>
בר 3>
תמשיכי :)

21/12/2013 08:05

יאוווו איזהההה פרקקק בבקשה תמשיכי כמה שיותר מהר

21/12/2013 08:10

יאאוווו את חייבת להמשיךך דחוףף

21/12/2013 08:31

תקשיבי, את כותבת מדהים. מדהים!!!!!!!!!!!
וזה סיפור ממכרררר

21/12/2013 09:18

I Love bar אמאמאמאמאמאמ מושלם

21/12/2013 09:20

תממשיייכי

21/12/2013 10:27

אני הורגת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את במיידית ממשיכה! במיידית!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עאעאעאעעאעאעאעאעעאעא

21/12/2013 12:44

אני. מתתי. כרגע. בשנייה. זו. במעייה. זו. נקבע. מותי. ז"ל.
תמשיכי

21/12/2013 12:46

אומייגאד. אפשר לקבל את בר בבקשה?
תמשיכיייייייי! 3>

21/12/2013 13:08

יואו את חייבת להמשיךךךך 

21/12/2013 13:33

וואי. פינקת בפרק ארוך ומהמם!! (: סחטיין על ההשקעה. ואנא ממך תמשיכי מהר.
בינתיים אני אוכלת סרטים מה קורה בהמשך (:
פשוט – ת מ ש י כ י !

21/12/2013 14:31

אומיגדד מהםמםם תמשיכייי

22/12/2013 12:12

אומיגדדד, הוא פאקינג מושלםםםם,
היא מפגרת, שתסתום קצת ותנשק אותוווו!!!

24/12/2013 08:57

וואו את ממש יפה !
ומתי את מתכוונת להמשיך ????

25/12/2013 09:48

אפשר המשך?? (: (:

25/12/2013 14:56

תמשיכי!!!!!

26/12/2013 00:35
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך