hodayamauda
מה אני יעשה אני פשוט מכורה לריבים בינהם. מבטיחה לעשות איזה פרק אחד שיהיה כל כך דביקי ומלא באהבה שפשוט תבקשו חזרה את הריבים שלהם :)

אוהבת אותך אפילו ש…פרק49

hodayamauda 22/01/2014 1690 צפיות 15 תגובות
מה אני יעשה אני פשוט מכורה לריבים בינהם. מבטיחה לעשות איזה פרק אחד שיהיה כל כך דביקי ומלא באהבה שפשוט תבקשו חזרה את הריבים שלהם :)

מהפרק הקודם :

הוא שיקר לי.
המבטים שלנו הצטלבו לשניה והוא ישר ניתק את השיחה והתקדם לעברי , נאנחתי ונכנסתי בחזרה למבנה במהירות נכנסת לשירותי הבנות וסוגרת אחרי הדלת . אחרי כמה שניות שמעתי את הצעדים שלו מתקרבים חדלת.
״שני תפתחי לי״ שמעתי אותו אומר . לא עניתי. ״ נו שני די זה לא מה שאת חושבת ״ הוא הוסיף.
״ הדבר היחיד שאני חושבת בר, זה שאתה ממשיך לאכזב אותי כל פעם מחדש״

פרק 49

סיטואציה: אני יושבת על הרצפה בשרותי הבנות בבית הספר. נועה לידי. אני נורא עצבנית. היא מדברת. אני לא מקשיבה. מה נראה לבר שהוא פשוט הלך ולא המשיך להתעקש אני אפתח לו ?
" די שני אתם שני אנשים בוגרים לכי אליו תדברו ,תסדרו את העניינים בניכם " היא אמרה והביטה בי.
" למה שאני אלך אליו ? החתיכת חצוף הזה אפילו לא חושב שמה שהוא עשה זה לא בסדר, הדבר היחיד שמפריע לו זה שאני תפסתי אותו עם השרמוטה ההיא " סיננתי וטופפתי בעצבנות עם רגלי על הרצפה.
" ואם הוא יבוא לדבר איתך את תסכימי לדבר איתו ? "
" לא. שיתחנן. אני רוצה לשמוע אותו מתחנן. " הצהרתי. היא גיחכה. " נו באמת שני את סתם עושה דווקא עכשיו ו- "
" הוא אשכרה הלך !! אני אמרתי לו שאני מאוכזבת ממנו והיה שקט מהצד השני, חשבתי שאולי הוא חושב מה לענות אז המשכתי לדבר על כמה שאם הוא רק לא היה משקר לי אולי לא הייתי עושה מזה ביג דיל ואז אחרי כמה פתחתי את הדלת וגיליתי שכל הזמן הזה דיברתי לעצמי בכלל את מבינה ? אני אפילו לא יודעת מתי הוא בדיוק הלך " אמרתי והטון שלי עלה בכעס.
" כאילו שאת לא יודעת שבר לא יודע איך להתמודד עם מצבים רגשיים נו "
" את מצדיקה אותו עכשיו כאילו ?" הבטתי בה בחדות.
" אני לא מצדיקה אף אחד שנכם מטומטמים פשוט אומרת לך את מה שאת וכולנו יודעים " היא התגוננה ופוצצה בלון מהמסטיק שלה.
" זה שהוא לא טוב בהתמודדות עם רגש זה לא הבעיה שלי. חשבתי שאנחנו מנסים שאז שינסה להתמודד האידיוט הזה " אמרתי לאחר שתיקה קצרה.
" אין לי מה להגיד לך " היא נאנחה.
" תודה תגידי לי. שבזכותי את פה עכשיו ולא רצה ומזיעה בשיעור ספורט " אמרתי בציניות והיא צחקה.
" כן להגיד למורה שאת מקיאה זה משהו שאני הולכת לאמץ " היא אמרה וחייכתי חיוך קטן.
" מה איתך באמת נועה ? " שאלתי והבטתי בה.
" מה איתי בקשר למה ? "
" נו את יודעת , מה איתך ועם ההיריון ? " שאלתי בזהירות. היא שחקה באצבעותיה.
" אנחנו בסדר. "
" שאלתי את לירן והוא אמר שאתם ביחד בזה. מתי הספקת לספר לו ? " שאלתי בשקט. היה נראה שהיא לא ממש שמחה לדבר על הנושא.
" לא מזמן פלטתי את זה לידו .." היא המשיכה לשחק באצבעות שלה.
" את מתכוונת להמשיך עם ההיריון ? "
" אני לא יודעת " היא נאנחה. היה שקט למשך כמה זמן ואז היא התחילה לחייך בפתאומיות.
" בואי נגמר השיעור תכף זה לא נורמלי להקיא כל כך הרבה זמן " היא גיחכה וקמה ממקומה, מושיטה לי יד ומקימה גם אותי.

מנקודת מבט של בר :

" זאת הסיגריה השלישית שלך כבר בר " ירדן אמר והביט בי במבט בוחן. " בעשר דקות " הוא הוסיף.
" אני עצבני. כשאני עצבני אני מעשן . הרבה " סיננתי ולקחתי שכטה מהסיגריה.
" מי הבן זונה שעצבן אותך ? "
" שני. מפגרת זאתי " אמרתי והוא גיחך.
" משבשת אותך לגמרי הא , מה כבר עשתה הפעם ? " הוא חייך והביט בי.
" היא לא מדברת איתי . "
" אה אז זה משהו שאתה עשית אני מבין " הוא שוב גיחך.
" אתה מוכן להסביר לי מה מצחיק אותך חתיכת אידיוט ? " זרקתי את הסיגריה על הרצפה ודרכתי עליה עם הרגל שלי.
" נו ספר מה עשית " הוא הביט בי בשעשוע.
" סתם ראתה אותי מדבר עם מישהי וישר התעצבנה. אני לא מבין מה אני צריך לספר לה על כל מישהי שאני מדבר איתה ? "
" אתם רציניים לא ? " הוא שאל והביט בי.
" כן "
" אז כן, אתה צריך לספר לה על כל מישהי שאתה מדבר איתה במיוחד מישהי שהיא לא מכירה. "
נאנחתי.
" עם מי היא תפסה אותך ? " הוא צחק.
" עם זאתי מי4 "
" זאת עם התחת ? "
" כן " גיחכתי.
" בואנה זאתי לא משחררת ממך אה "
צחקתי.
" אתה אידיוט, אתה מכיר את שני היא קנאית כזאת. כל הבנות קנאיות בר " הוא אמר. " אני לא מבין למה בכלל נכנסת לזה מההתחלה, אתה לא בנוי לכל החרא הזה של מחויבות " הוא הוסיף .
" מה אני יעשה אח שלי אני רוצה אותה , נשבע לך נשיקה שלה זה כמו ניצחון של ביתר " אמרתי והוא צחק.
" אחי אתה מתחיל להישמע קיטצי וזה מגעיל אותי באמת "
" קורה " צחקתי וקמתי מהאבן במחששה מכניס את קופסת הסיגריות לכיס ונעמד. " אני הולך לנסות לדבר איתה " אמרתי והסתובבתי לעברו. הוא צחק.
" לדבר או לנשק ? "
" לדבר. אחרי זה גם לנשק " צחקתי והלכתי משם.

מנקודת מבט של שני :

' אולם ספורט. עכשיו ' קיבלתי הודעה מבר. לא הוא ממש חי בסרט הילד, מה הוא חושב לעצמו שהוא ישלח לי הודעה כזאת החלטית ואני פשוט אגיע ? אידיוט. אני שונאת אותו. אני שונאת לאהוב אותו. מפגר. מטומטם. אידיוט. אני יכנס לכיתה כי יש לי עכשיו ביולוגיה. וביולוגיה זה חשוב יותר ממנו. בר יכול לחכות. אני צריכה ללמוד ביולוגיה.
נכנסתי לכיתה והתיישבתי במקומי. כנראה שהקדמתי כי אף אחד עוד לא הגיע. לא נורא. כמה דקות של שקט לא מזיקות לאף אחד.
אחרי שנייה בערך הדלת של הכיתה נפתחה ובר נכנס. מביט בי ומחייך את החיוך הזה שלו.
" ידעתי שלא תבואי " הוא אמר והתקדם לעבר השולחן שישבתי בו, נשען עם גופו על קצה השולחן ומביט בי ישר לתוך העיניים.
" יופי לך " סיננתי והתעסקתי בטבעת שעל ידי.
" שני תסתכלי עלי " הוא אמר והרים את ראשי אליו. הזזתי את ידו ממני. " כדאי שתלך יש לי שיעור תכף " אמרתי בשקט.
" אין לך שיעור שני " הוא חייך . הרמתי לעברו גבה. " לפני ששלחתי לך ההודעה ראיתי בלוח בחוץ שהתבטל ביולוגיה. אז אמרתי לך לבוא למגרש , ידעתי שתעדיפי להיכנס לשיעור. חבל שבכל זאת נדפקת איתי אה ? " הוא שוב חייך. שיפסיק כבר לחייך. אני שונאת שהוא מחייך ככה את החיוך הזה שיכול בשנייה להשפיע עלי.
" יופי לך. עכשיו אני הולכת " אמרתי וקמתי ממקומי. הוא עצר אותי והחזיק בידי.
" די שני נו מה הקטע מה כבר עשיתי "
" אתה אפילו לא יודע מה רע במה שעשית בר זה הקטע " אמרתי בעצבים.
" אז תגידי לי מה היה רע שני אני לא יכול שאת כועסת עלי ככה " הוא ליטף את ידי.
" אתה שיקרת לי בר. אתה אמרת לי שאתה בשיעור ומשעמם לך בזמן שאתה יושב בספסל עם השרמוטה הזאת זה מה שעשית בר !! "
הוא שתק.
" אין לך הסבר לזה נכון ? אתה פשוט חרא בטבע שלך נכון ? ואני פשוט מטומטמת שחשבה שהיא יכולה לנסות איתך " נאנחתי בגיחוך ושחררתי את ידי ממנו.
" אני לא טוב בדברים האלו של המחויבות נו אני מצטער את צודקת אני כזה חרא שלא משתנה אני מניאק אני חתיכת בן זונה ולא מגיע לי אותך בכלל " הוא עצר אותי ואמר.
" לפחות עכשיו אתה מודה " אמרתי.
" אבל אני תפוס עליך חזק ואני לא הולך לרדת ממך בקרוב " הוא הוסיף והפרצוף שלו היה כל כך רציני ועקשן. אני לא חושבת שראיתי אותו פעם ככה. איך האף שלו מתכווץ כשהוא עצבני, ואיך הוא ממש נראה טוב כשהוא כועס. אני כל כך שונאת אותו אוף למה אני אוהבת אותו ככה ?
" אני שמחה לשמוע " אמרתי בטון מאופק. " זה עדין לא בסדר אתה יודע , זה שאתה אומר את כל הדברים האלו ומודה זה אחד אבל זה לא מוחק את זה ששיקרת לי . "
" אני יודע " הוא אמר והתקרב אלי מצליח לבלבל אותי עם כל הקרבה הזאת.
" גם אני .. יודעת " מלמלתי והרגשתי את הנשימות שלו על פני , הוא חייך.
" אה כן ? " הוא שאל בשקט.
" כן " אמרתי ובבת אחת התרחקתי ממנו. הוא גיחך.
" את לא יכולה בלעדי שני די בואי נודה " הוא צחק. השתדלתי לשמור על הבעה כועסת.
" די בר אל תסטה מהנושא אנחנו מדברים עכשיו על- "
" אבל את לא באמת רוצה לדבר על זה עכשיו נכון ? " הוא קטע אותי והתקרב אלי שוב.
" די כבר בר די, אתה חייב להבין שלא כל דבר אתה יכול לפתור בזה שאתה מנשק אותי , זה שאני רוצה שתנשק אותי זה דבר אחד , אבל אנחנו עכשיו באמצע ויכוח ואתה משתמש בזה נגדי כדי לפתור את הבעיה ואתה פשוט חייב להפסיק לעשות את זה !! " הקול שלי עלה בבת אחת.
הוא שתק.
" שוב אין לך משהו להגיד אה ? " אמרתי לאחר כמה זמן. " עזוב פשוט תשכח מזה אוקי ? " נאנחתי והתחלתי ללכת משם.
" תפסיקי לברוח כל פעם באמצע ריב " הוא עקף אותי ונעמד מולי לפני שהספקתי לצאת, סוגר אחרי את הדלת ונשען עליה בגבו.
" די בר אין לי כוח לזה עכשיו פשוט תן לי לצאת " אמרתי בחוסר סבלנות.
" קודם את תקשיבי למה שיש לי להגיד, ותתפלאי יש לי הרבה מה להגיד " הוא אמר בקול רציני.
" אין לי למה להקשיב בר , אתה אמרת מקודם בעצמך , אתה פשוט כזה חרא שלא משתנה אז אני חותכת מכל מה שקורה בנינו כל הניסיון הזה או מה שזה לא יהיה , אני גמרתי " אמרתי והזזתי אותו מהדלת , פותחת אותה ויוצאת מהכיתה.


תגובות (15)

יואו פספסתי כל כך הרבה פרקים !
תמשיכי את הדבר הזה עכשיוו

22/01/2014 10:21

מהההההה?!?!?!?!?!?! יאו! לאאאאאאאאאאאאא עד שהם ביחד?! בר יחרא אבל אני מאוהבת בךךך

22/01/2014 10:29

תמשיכייייייי דחוףףףףףףףף

22/01/2014 10:30

תמשיכיייייייייייי

22/01/2014 11:46

לאאאא, אבל לאאא :(
תמשיכייי

22/01/2014 14:44

אל תעשי דביקי!! תעשי הרבה אקשן!!!!!!!!!
אני מאוהבת בסיפור שלך!
פליז תמשיכי מהררררררררררררררררר

23/01/2014 04:20

תמשיכיכיכיכיכייכיכייכיככייעכי

23/01/2014 04:44

אני מחכה כבר לפרק הדביקי אהבה שלהם, שיהיו כבר ביחד!!!!
נמאס לי שהם רבים:(

23/01/2014 13:45

בררר 3'>
תמשיכי :)

23/01/2014 13:48

בררר 3'>
תמשיכי :)

23/01/2014 13:48

לאאאאא
אבל אני לא מתה על הריבים שלנו, (שלי ושל בר…)
תמשיכייייייי למרתוןן

23/01/2014 15:40

יואווו איך הם אוהבים לריב חחח
תמשיכייייייי! 333>

25/01/2014 07:39

אוף נו תמשיכי

31/01/2014 07:14

את לא ממשיכה את הסיפור הזה??? :(

02/02/2014 08:33

שכחת מאיתנו?

27/02/2014 08:04
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך