HENAMAMI
ספר המבוסס על מקרים אמיתיים, לא לבעלי לב חלש. אם אהבתם את התקציר, אשמח שתעקבו אחרי פרסום הפרקים.

דוגמה טובה ונעלי עקב (14+)

HENAMAMI 20/01/2016 944 צפיות תגובה אחת
ספר המבוסס על מקרים אמיתיים, לא לבעלי לב חלש. אם אהבתם את התקציר, אשמח שתעקבו אחרי פרסום הפרקים.

היי, אני חן, אני כותבת כבר הרבה זמן ורציתי לשתף אתכם בספר לא פשוט, מרגש ומזעזע בו זמנית. הספר אינו מיועד לילדים מתחת לגיל 14, אם אתם בוגרים דיו, הנכם יכולים לקרוא. הספר יכיל: אלימות, מין ואכזריות. ספר המדבר על מקרים אמיתיים, אשר התרחשו ועד היום ממשיכים להתרחש.

~~

עלילת הספר:

הסיפור מתרחש ברוסיה, של שנות ה – 80. הוריה של אולגה בת ה – 6, התגרשו לפני מספר שנים. הספר נכתב מנקודת מבטה של אולגה, המחקה את אמה בכל דבר ומקבלת על כך גיבוי, על אף שזה לא בסדר. מגיל שנתיים, אולגה מתאפרת ונועלת נעלי עקב, ממש כמו אמה האלכוהוליסטית אשר עובדת בתור זונה. לאמה של אולגה, יש פה מלוכלך והקטנה ממשיכה לחקות אותה.

מן הצד השני, אביה של אולגה, מנסה לשכנע את בית המשפט שהאם אינה כשרה לטפל בבתם, אך אין לו אף ראיות. נראה שלאמה של אולגה, לא אכפת מכך שבתה מקבלת דוגמה רעה ורואה דברים שהיא לא צריכה לראות בגילה (כמו העובדה שהיא מביאה גברים הביתה ומקיימת עמם יחסי מין אל מול עיניה של אולגה) אז כיצד הכל נראה מנקודת מבטה של ילדה קטנה? האם אביה של אולגה יצליח להציל את בתו בזמן, לפני שמצבה ההתנהגותי והנפשי יתדרדר?


תגובות (1)

אם לא תגיבו, אני לא אמשיך לצערי

20/01/2016 16:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך