תולעת סיפורים... ;)
את הסיפור הזה אני וטדי כותבות אותו ביחד. אין הרבה מקום להרשמה אז אנחנו מכניסות בין שלוש לחמש דמויות. אנחנו מודעת לכך שההקדמה קצרה אבל ככה החלטנו. אפשר לכתוב או בן אדם או מלאך לפי בחירתכם. לבן אדם: שם: גיל: (בין 16 ל-17) מראה: אופי: אוהב: שונא: פוביות: רקע: למלאך: שם: (שם מלאכי כזה. יכול להיות כינוי) גיל: (יכול להיות אלפי שנים) מראה: אופי: אוהב: שונא: פוביות:

המלאך הכושל שלי – הקדמה והרשמה

את הסיפור הזה אני וטדי כותבות אותו ביחד. אין הרבה מקום להרשמה אז אנחנו מכניסות בין שלוש לחמש דמויות. אנחנו מודעת לכך שההקדמה קצרה אבל ככה החלטנו. אפשר לכתוב או בן אדם או מלאך לפי בחירתכם. לבן אדם: שם: גיל: (בין 16 ל-17) מראה: אופי: אוהב: שונא: פוביות: רקע: למלאך: שם: (שם מלאכי כזה. יכול להיות כינוי) גיל: (יכול להיות אלפי שנים) מראה: אופי: אוהב: שונא: פוביות:

מאז ומעולם אנשים תהו, איך העולם נוצר, איך הגענו לכאן, ובעיקר: אם יש אלוהים.
אז בואו אני אגיד לכם בביטחון. אלוהים קיים, וגם העוזרים שלו קיימים.
איך אני יודע את זה?
טוב… כי יש לי עוזר אחד משלי.


תגובות (19)

וואו זה נשמע מעניין.. ויש לי מלאכית:
שם: אנג'ל (והיא בת!!)
גיל: 20 שנים (אני חושבת שזה אומר שהיא מאוד צעירה ועדיין לא מומחית מספיק)
מראה: שיער לבן חלק, עניים כחולות בהירות בהירות, צבע עור צהבהב כמעט לבן.
אוהבת: טבע, פרחים, קיץ, ים
שונאת: חורף , מוות
פוביה: הפוביה שלה זה חרקים. כל סוגי החרקים: נחשים, לטאות, עכבישים וכו'

04/06/2014 11:49

    נחשים ולטאות הם זוחלים ולא חרקים

    04/06/2014 12:01

    כן, גם זוחלים וגם חרקים

    09/06/2014 16:27

מלאך-

שם: מיכאל
גיל: 502
מראה: שיער בלונדיני שמגיע עד הכתפיים, עיינים כחולות צבע עוד לבן, שרירי בקטנה כזה…
אוהב: כל דבר טוב
שונא: כל דבר רע
פוביות: אלים

04/06/2014 11:50

מזה פוביות? אני אשלים הכול חוץ מזה.
בן אדם:
שם: אנדרה.
גיל:20
מראה: שיער שחור קוצני, עיניים ירוקות וגוף חטוב. שפתיים דקות ואף סולד. מלא בשרירים, בערך כל הבנות רוצות אחת כזה.
אוהב: ספורט, חברים ואלכוהול. אלכוהול הוא אחת החולשות שלו, והוא מגלה שהוא שתיין רק לחבריו הטובים ביותר.
שונא: פחדנים, אופטימיים למדי ואנשים שיושבים בחיבוק ידיים.
רקע: כמעט נהרג, ללא המלאך השומר עליו, הוא היה נהרג בצבא על ידי כוח אויב.
יש לו רק אימא, האבא עזב כאשר גילה שהוא צריך לימודים מיוחדים מגיל קטן.
והם גרים בעיר, רק ברחובות העניים.
מלאך:
שם: מיכאל.
גיל: צעיר מאוד, בן 300.
מראה: שיער חום מבולגן, עיניים כחולות טובות ועמוקות, אף קטן ושפתיים דקות גם כן. רזה וגבוה עם כנפיים לבנות.
אני אשלים אחר כך עוד מעט בגלל שאני די ממהרת, טוב?

04/06/2014 11:51

    אההההההה בעצם צריך לבחור…. טוב אז אני מעדיפה את אנדרה.

    04/06/2014 11:52

אהבתי(: תתחילו!
אממ תשמרי לי בת אדם.

04/06/2014 11:59

הוווו אני אוהבת מלאכים *-*
אני אף פעם לא נרשמת לסיפורים כאלה, אבל בגלל שזה מקרה מיוחד.. אז אם אפשרי, אני רוצה להרשם עם מלאך <:
שם: גבריאל (הוא המלאך האהוב עליי ^^)
גיל: 3,642 (או משהו באיזור השלושת אלפים XD)
מראה: שיער שחור קצר (אבל לא יותר מדי), עיניים ירוקות, רזה, עור שזוף-בהיר (לא יותר מדי כהה אבל לא יותר מדי בהיר), כנפיים שחורות (אם זה מסוג המלאכים שרואים להם את הכנפיים, יש כל מיני וריאציות P:)
אוהב: מתיחות וטריקים, סוכריות על מקל, שנינות, חופש
שונא: שהורסים לו את התוכניות, רצינות, שאומרים לו מה לעשות
פוביות: השטן

04/06/2014 12:09

בת אדם.

שם: פייז'.
גיל: 19
מראה: שיער שחור. עיניים שחורות. אף מחודד. שפתים דקות. לא שמנה ולא רזה. עונדת צמיד זהב שסבתא שלה נתנה לה כל הזמן.גבוהה.
אופי: עקשנית, צינית, לא מאמינה באהבה ממבט ראשון, נחושה להצליח, לעולם לא תוותר על משהו חשוב לה, חביבה לכולם אבל מתעצבנת בקלות, אוהבת לבשל (?) אנוכית והכי חשוב– צינית.
אוהבת: לישון, לאכול , לגלוש לשמוע מוזיקה.
שונאת: שמעירים אותה, כשהיא רעבה וכשלפאלפון שלה נגמרה הסוללה -,-.
פוביות: (?)
רקע: אבא שלה עורך דין מצליח. אמא שלה לא עובדת. אח שלה הגדול מפונק ואנוכיי. הוא שותה וניסה לגרור אותה תמיד כשהייתה בת 16 (היום הוא בן 25) אבל מעולם לא הצליח. היא עזבה אותם בגיל 18 ונסעה לגור עם סבתא שלה על חוף ים בצפון. ועדיין גרה שם.
היא כמעט טבעה בים כיצאה לגלוש אך המלאך/מלאכית שלה הציל(ה) אותה.

מקווה שאכנס(;
אתן יכולות לשנות קצת פרטים… לא אכפת לי.
חג שמח!!

04/06/2014 12:12

שם : סרפינה
גיל : 965
מראה : שיער שחור ארוך, עיינים בצבע כסף, עור בהיר, גבוהה ודקה. לובשת תמיד שמלות לבנות, יש לה זר ורדים על הראש. יפה מאוד
אוהבת : חורף, שלג, פרחים.
שונאת : חום (היא לא סובלת את הקיץ, כי קור לא משפיע עליה בכלל ולכן בחורף לא קר לה אבל חום מאוד משפיע עליה ותמיד נורא חם לה בקיץ), את השטן ואת כול מה שקשור לשטן.
פוביות: כמו שאמרתי, חום וקיץ

04/06/2014 12:25

אהבתי! תתחילו… אני רוצה גם לנסות לכתוב דמות.
מלאך (כי מלאך זה אוסום):
שם: אריאל
גיל: 1,978 שנה, אבל נראה בן 17-18
מראה: שיער שחור מלא ופרוע למדי. כשהוא מנסה להסתרק הוא מצליח בקושי אבל השיער מתבלגן לו שוב אחרי זמן קצר מאוד (דקה-שתיים). אכן, שיער מרדני ביותר. אבל זה לא מפריע לו במיוחד. עיניים סגולות-אפורות מיוחדות, שאם מביטים בהם זמן רב (כעשר דקות) אפשר לשקוע בשיכרון חושים מסחרר ומהפנט. גבוה למדי, רזה למדי. יש לו קצת שרירים, בידיים ובחזה. גם שרירי הבטן שלו מפותחים למדי, אבל לא בהגזמה. אף קטן וסולד, שפתיים לא עבות ולא דקות, אדומות כדם. כנפיים גדולות ואפורות, אפלות כאלה.
אוהב: לשוטט בעולם בני האדם כאדם, כשכנפיו האפורות הגדולות מוסתרות. לעיתים אוהב להירשם לבית ספר זה או אחר, שכן הוא נראה כבן 17, או 18. שם הוא אוהב לעשות צרות ובלאגנים רבים. לפעמים גם אוהב לשתות, אבל זה לא משפיע עליו כ"כ.
שונא: כמעט את כולם חוץ מעצמו. בעיקר אנשים שלא מושפעים מהכוח שלו, או שנועצים בו מבטים חשדניים. גם לא מת על המורים בבתי הספר אליהם הוא נרשם.
פוביה: שישכחו אותו, את עצם קיומו.
הערה: לא תמיד המניעים שלו ברורים, והכוונות שלו לרוב אפלות ולא טובות. כמו מלאך-השטן כזה. היות והוא נמצא בעולם זמן רב (ומשתעמם בקלות עם הזמן), הוא ידע את כל הדברים ההיסטוריים האלה שהספיק להיות בהם עם השנים. הוא שחצן ויהיר למדי (הייתי חייבת, למרות שלא אמרתן לכתוב אופי). הוא חושב בדרך-כלל רק על עצמו.
מקווה שזה בסדר ^^

04/06/2014 12:26

והנה בת אדם (כי נורא משעמם לי)
שם : קתרין
גיל : 18
מראה : עור שזוף, שיער חום, עיינים שחורות, נמוכה ורזה, מבנה גוף אטלטי, לובשת תליון בצורת לב.
אופי : צינית, קשוחה, שנונה, חכמה.
אוהבת : ים, מוזיקה, ספרים וגבהים (היא אוהבת להיות בגובה)
שונאת : משחקי קופסא, את האחים הקטנים שלה (לא שונאת באמת… שנאת אחים כזאת), כשמכריחים אותה לעשות משהו שהיא לא רוצה.
פוביות : ריח של דלק

04/06/2014 12:32

טוב כבר נרשמו הרבה אז אני פשוט אשתדל לעקוב

04/06/2014 13:03

סיפור חדש. יאי!
בן אדם…
שם: ג'ים (תס מבינה) ג'יימסון.
גיל:14.
מראה: שיער חום פרוע ועיניים ירוקות בהירות. כמעט כחולות כאלה. הוא תמיד קושר סרט שחור על המצח כשהוא מסתבך בצרות.
אופי: ילדותי, מעצבן, חסר טקט, הוא דיי מרדן ושונא את בית הספר שנאת מוות. הוא חבר טוב, אבל קצת מרושע. אם מישהו יצטרך שיעזור לו ללכת הוא יעביר אותו את הכביש ואז יפיל אותו ויברח. אין דבר שהוא אוהב יותר מלעשות צרות, בעיקר למורים שלו. הוא דיי חשדן ולא סומך על אף אחד, וכדאי לאף אחד לא לסמוך עליו. זה לא רעיון טוב לתת לו לשמור על כסף. אבל בעיקרון הוא ממש נאמן, בחיים לא יבגוד שמישהו שבאמת זקוק לו.
אוהב: לעשות כמה צרות שהוא רק יכול. ספורט אתגרי וכל מה שדורש פעילות גופנית.
שונא: בית ספר. מורים. שיעורים. רופאים. כל מי שמוריד לו את הביטחון… כמעט את כל העולם, חוץ מהחברים שלו. ואין ממש הרבה כאלה.
פוביות: אמממ…. אין לו ממש. הוא לא מפחד מכלום, אפשר להגיד.
רקע: ההורים שלו לא ממש ידעו איך לטפל בילד. הם רק ידעו שצריך לתת לילד עונש כשהוא עושה משהו רע ולשבח אותו כשהוא עושה משהו טוב. הם לא הכי התייחסו אליו אז הוא התחיל לעשות צרות ולהתדרדר בלימודים כדי שלפחות ישימו לב אליו, לאט לאט הוא פשוט התחיל להתמכר לזה. הוא שמע כמה סיפורים על מלאכים וחשב שזה שטויות, אבל מדי פעם הוא ראה אור זוהר מתחת לבית שלו שמגיע משני נערים שהלכו ברחוב. הוא התחיל לשים לב לכל הדברים האלה בחשד שאולי כל השטויות שכולם מספרים נכונות.

04/06/2014 13:49

    נטע, זאת דמות אדירה אבל… קצת הרבה מאוד דומה לדמות הראשית…

    04/06/2014 16:32

תודה רבה לכל מי שנרשם! בגלל שטווח הגילאים של בני האדם הוא בין שש עשרה לשבע עשרה כנראה נשנה.. זה הכל.
שוב תודה! ננסה להתחיל בקרוב.

04/06/2014 14:31

מתי אתן מתחילות?

14/06/2014 10:44

ואוווו ממש יפה (:
אשמח עם גם תקראי את הסיפורים שלי ^^

20/06/2014 21:34

הפרק הראשון עלה ^^

11/07/2014 12:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך