אורפז עזר
פרק 10 בסיפור "הפתעה" והעלילה רק מתחילה, האמת שלי בעצמי אין מושג מה הולך להיות בפרקים הבאים אבל אני מקווה שאתם נהנים לקרוא את הסיפור. בכל אופן, אני מאוד אשמח לתגובות שלכם כי אני רוצה לדעת מה דעתכם על הכתיבה ועל הרעיון בכלל. אז מקווה שנהניתם ותודה לכל מי שמגיב(:

הפתעה – פרק 10:

אורפז עזר 28/03/2015 1323 צפיות 4 תגובות
פרק 10 בסיפור "הפתעה" והעלילה רק מתחילה, האמת שלי בעצמי אין מושג מה הולך להיות בפרקים הבאים אבל אני מקווה שאתם נהנים לקרוא את הסיפור. בכל אופן, אני מאוד אשמח לתגובות שלכם כי אני רוצה לדעת מה דעתכם על הכתיבה ועל הרעיון בכלל. אז מקווה שנהניתם ותודה לכל מי שמגיב(:

בפרק הקודם:

לקראת הערב שובל התקשרה אליי.
"היי שרה" היא אמרה.
"שובל, מה קורה? את מתנהגת מוזר לאחרונה" אמרתי.
"כן.. יש איזה משהו שגורם לי להתנהג ככה וזה קשור לריק, פשוט ש.. יש לי טראומה משוטרים".

הפרק:

"טראומה משוטרים? על מה את מדברת?" שאלתי.
"עזבי, אני לא רוצה לדבר על זה, פשוט שאני מעדיפה להתרחק כשריק בסביבה.." היא אמרה.
"את בטוחה שאת לא רוצה לדבר על זה?" שאלתי.
"כן, בטוחה" היא אמרה.
"וואי אני עייפה" היא אמרה ופיהקה.
"אני אדבר אתך מחר, לילה טוב שרה'לה" אמרה וניתקה את השיחה.

כשהלכתי לישון נתקפתי מחשבות על שובל, מה יכול היה לגרום לה טראומה משוטרים?
לא היה לי מושג מה קרה לה אבל לא רציתי לחדור לה לפרטיות ללא הסכמתה.
כך הכל המשיך להתנהל עם שובל, בכלך פעם שריק הגיע היא נהגה ללכת והיא דאגה לא ליצור אתו אינטראקציה כלל.

ביום בו היו צריכים להוריד לי את הגבס גם שובל וגם ריק רצו להתלוות אליי.
"שרה בואי ואסיע אותך לבית החולים" אמר השוטר.
בדיוק באותו הרגע גם שובל הגיעה.
"שרה, בואי ואקח אותך לבית החולים" היא אמרה.
"האמת שבדיוק התכוונתי לקחת אותה, אבל בואי, היכנסי ניסע יחד" אמר ריק לשובל.
שובל לא ידעה מה להגיב, היא החלה לגמגם.
"אממ.. אממ.. אז אם אתה לוקח אותה אני אחזור לעבודה, פשוט לא רציתי שהיא תלך לבד" היא אמרה והלכה.
"אני עשיתי לה משהו?" שאל אותי ריק.
"לא, היא פשוט מאוד עסוקה" עניתי בתמימות.
"טוב… יאללה כנסי, הלך להוריד לך את הגבס" הוא אמר.

נסענו לבית החולים ובמהלך הנסיעה הייתה דממה, אני רק חשבתי על שובל וההתנהגות המוזרה שלה ואני דיי בטוחה שזה גם מה שהעסיק את ריק בעצמו.
כשהגענו קיבל את פנינו הרופא והכניס אותי לחדר על מנת להסיר את הגבס.
ריק חיכה לי בחוץ.

"אני רואה שהתחלת להתאושש" אמר הרופא.
"כן, הרגל הרבה יותר טוב" עניתי.
"אני מתכוון להתאושש מהמוות.." הוא אמר.
"אה, למה אתה מתכוון?" שאלתי בתמימות.
"לחבר החדש שלך, בקושי חודש עבר מאז המוות וכבר את עם חבר חדש" הוא אמר לי.
"מה?! על מה אתה מדבר?! ריק הוא רק ידיד שלי" אמרתי עצבנית.
הרופא לא ענה לי, רק הוריד את הגבס ושתק, היה מוטב שישתוק אני לא יודעת מה הייתי מסוגלת לעשות אם היה ממשיך לדבר.

כשחזרתי הביתה חשבתי על המילים של הרופא לעמוק, איך יכול להיות שמשנייה אחת בודדה שהוא ראה את ריק לידי הוא הסיק שאנחנו חברים, המחשבה הזאת העסיקה אותי למשך כל הערב עד שהבנתי שיכול להיות שיש משהו בדבריו.


תגובות (4)

אומייגד!! איזה מושלם ❤️
תמשיכי!!
-5-

29/03/2015 22:14

תמשיכיייייייי, סוף סוף יש חופשת פסח עכשיו אני יהיה פה כל יום. למרות שיש לי מלא עבודות להגיש, ולהתכונן למבחן באנגלית ובמתמטיקה. יש לי הרגשה שריק ושרה יהיו ביחד הם מאוד מתאימים, והכי הפתיע אותי זה שהוא הילד שלמד איתה ביסודי. פשוט מולם. איזה כיף שהורידו לשרה את הגבס.
+5
יש לך כתיבה מושלמת. חולה על הכתיבה שלך

30/03/2015 16:20

    תודה רבה לך♥♥♥
    אני אמשיך בקרוב ובהצלחה בלימודים!!
    יאללה 60 ימים לסיום י"ב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    30/03/2015 18:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך