אורפז עזר
פרק 18 בסיפור. אני מאוד אשמח לתגובות.

הפתעה – פרק 18

אורפז עזר 17/07/2015 1250 צפיות אין תגובות
פרק 18 בסיפור. אני מאוד אשמח לתגובות.

"אתה חוקר את המקרה של קלרה? על מי אתה חושב שאתה עובד הא? החקירה של קלרה כבר הסתיימה מזמן, עכשיו כדאי שתגיד לי מי אתה לפני שאני קורא למשטרה" אמר הרופא ואני וריק נעצנו מבטים אחד בשנייה.
"אתה לא צריך לקרוא למשטרה, ריק בעצמו שוטר" אמרתי וריק הוציא את התעודה שלו כשוטר.
"אני לא מבין, היה פה איזה שוטר אחד לפני שקלרה נפטרה והיא סיפרה הכל, החקירה הסתיימה, הבת שלה אשמה ועכשיו היא יושבת בכלא, לא?” שאל הרופא.
"כן, זאת אומרת לא" אמר ריק מבולבל.
"אני אסביר" אמרתי.
"כן, זה מה שקרה אבל האשם האמתי הוא עופר, השוטר שהיה פה שהוא גם בעלה של קלרה, הוא הפליל את בתו בכך שהכריח את קלרה בצורה כלשהי לומר כי שובל אשמה בהכל, אנחנו חייבים להוכיח את זה" אמרתי לרופא.
"אני מצטער" אמר הרופא.
"אבל לא אוכל לעזור לכם, השוטר שהיה כאן לקח את כל הקלטות הקשורות לקלרה" הוסיף.
"לא, זה לא יכול להיות, זאת הייתה הדרך היחידה שלנו להוכיח את חפותה של שובל" אמרתי מיואשת.
"מצד שני…" אמר הרופא.
"מה?” שאלתי.
"יכול להיות שיש לי עד ראייה בשבילכם, אבל תצטרכו לדבר שפת הסימנים בשביל להבין אותו, הוא אילם" אמר הרופא.
"אנחנו נשמח לדבר אתו" אמרתי.
"מצויין, שמו הנרי ברקוביץ' והוא נמצא במחלקה 5 חדר 204” אמר הרופא.
"אנחנו נגיע לאחר שנמצא מישהו דובר שפת הסימנים" אמרתי.
"יש לו מלווה, הוא מתרגם אותו ועוזר לנו להבין את רצונותיו, תוכלו להיעזר בו".
"אוקיי, אז ניגש לדבר אתו עכשיו" אמרתי ואני וריק עלינו למחלקה 5, אותה מחלקה בה הייתה קלרה עד מותה ואותו החדר.
"שלום" אמרנו כשנכנסנו לחדר.
"שלום" אמר המתרגם, אתם צריכים משהו?” שאל.
"באנו לדבר עם הנרי, אנחנו צריכים לשאול אותו מספר שאלות, תוכל לעזור לנו להבין אותו?” שאלתי.
"שאלו" אמר המתרגם.
"אנחנו חוקרים את המקרה של קלרה כהן ואנחנו צריכים לדעת מה היה פה ביום בו השוטר ההוא הגיע לדבר איתה" אמר ריק.
הנרי התחיל בתנועות ידיים והמתרגם התחיל לדבר.
"הוא שאל אותה מי אחראי על סבלה ומדוע לא הגיעה לבית החולים מוקדם יותר. היא ענתה לו ששובל בתה אחראית להכל, שהיא כבלה אותה בבית ואיימה עליה שאם תקבל עזרה רפואית היא תהרוג אותה ואת בעלה" אמר המתרגם.
"אוקיי, את זה אנחנו כבר יודעים, אבל הסיפור הזה לא הגיוני, עופר היה מוכרח לומר לה משהו קודם לכן שגרם לה לומר את הדברים הללו" אמר ריק.
הנרי שוב דיבר בתנועות ידיים והמתרגם אמר:
"טוב, הייתה מן שיחה כזאת ביניהם, הוא אמר לה משהו על כך שהוא רוצה את הבת בכלא או שהוא יהרוג אותה ואני דיי סבור שזה היה לפני שהוא שאל את השאלות על מי אחראי לסבלה"
"ידעתי! ידעתי שהוא אמר לה משהו, הוא אמר שהוא רוצה את הבת בכלא או שהוא יהרוג אותה לכן קלרה האשימה את שובל בהכל, היא העדיפה ששובל תכנס לכלא ותמשיך לחיות מאשר שהמטורף הזה יהרוג אותה, עכשיו יש לנו הוכחה לזה, הקלטת הכל נכון ריק?” שאלתי.
"כן, קדימה אנחנו חייבים להגיע לתחנת המשטרה" אמר ריק.
"אתם לא זזים לשום מקום" אמר המתרגם וכיוון לעברינו אקדח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך