טארו סאטולנה
לא היו הרבה צפיות מקודם אבל אני לא כתבתי עשרה פרקים סתם אז אני ממשיכה לעלות וגם מכריחה פה את מאריסה (תמר כשאני אתפוס אותך!) להמשיך את הסיפור זה ברור תמר?

וונג נייט – בית ספר לילדים עם כוחות על טבעיים 2

טארו סאטולנה 25/09/2013 976 צפיות 11 תגובות
לא היו הרבה צפיות מקודם אבל אני לא כתבתי עשרה פרקים סתם אז אני ממשיכה לעלות וגם מכריחה פה את מאריסה (תמר כשאני אתפוס אותך!) להמשיך את הסיפור זה ברור תמר?

הגענו לתחנה של התיכון הוא היה עצום והוא נראה כמו טירה ישנה וגדולה בחצר היו מלא תלמידים חלקם בגילי וחלקם גדולים ממני. בכניסה ראיתי תלמידה שמחלקת מפתחות לחדרים, הלכתי וקיבלתי ממנה מפתח לחדר מספר31 בקומה השנייה. נכנסתי בקושי לבית הספר מבעד לכל התלמידים. כשהתקדמתי למעלית הבחנתי במשהו מוזר בחדר של המנהלת. מהחלונות של החדר ראיתי הבזקי אור כלך הזמן נכנסתי למעלית והבחנתי בדבר מוזר נוסף במעלית אפשר לעלות רק עד קומה 3 כשמבחוץ ראיתי שיש יותר מ10 קומות 'מוזר'. יצאתי מהמעלית ומצאתי את חדר מספר 31. העברתי את הכרטיס על הדלת ונכנסתי פנימה החדר היה עצום היו שתי מיטות קומותיים שני ארונות שתי פינות איפור שתי שידות ושני ארונות קטנים מתחת לכל מיטה. מישהי נכנסה מאחוריי הסתובבתי היא הייתה גבוהה מהממוצע עם שיער שטני ועיניים אדומות בורקות. "היי אני לוסי את בטח השותפה החדשה שלי מי את?" היא שאלה. "אני קייטיין אבל את יכולה לקרוא לי קייטו" אמרתי. "יש לי שאלה" "קדימה תשאלי". "מה לעזעזל הסיפור מאחוריי הפנימייה הזאת בדיוק?" שאלתי בתסכול נזכרת במה שרוי אמר לי ברכבת. "טוב זה קצת ארוך אז כדי שנשב, תבחרי לך צד…". הצבעתי על הצד השמאלי והתיישבתי על המיטה. היא התיישבה על המיטה שלה והתחילה לספר "אנחנו נמצאים בפנימייה לילדים בעלי יסוד מוסתר וונג נייט אבל יש עוד פנימייה כזו בשם וולף דד שמטרתו להחזיר את העולם למצב בו ילדים כמונו שלטו בעולם. אנחנו הוקמנו במטרה לעצור את וולף דד בעזרת הילדים שלא נקלטו אליו כמוך וכמוני. אני את וכל הילדים פה נועדנו כדי להלחם מלחמה עקובה מדם כנגד תלמידי וולף דד. בכל פנימייה יש בדרך כלל חלוקה בין הכוחות שמתקבלים לכל בית ספר אצלנו יש את היסודות: אש, קרח, אור, אוויר, צמחייה, ואדמה. בפנימייה השנייה יש את היסודות: אופל, היפנוזה, מוזיקה, מים, ברק, וטכנולוגיה. אני יסוד אוויר ואת?". "אני לא יודעת על מה את מדברת אני לא שום דבר ואת מטורפת אין סיכו שזה אמיתי. טוב עוד חמש דקות יש סיור בבית הספר אני עוד אאחר". "טוב נראה מה את תגידי שבוע הבא". "אני לא יודעת מה יש שבוע הבא אבל מה שזה לא יהיה זה לא ישנה את דעתי". אמרתי ויצאתי מהחדר כשאני טורקת את הדלת.


תגובות (11)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כשתתפסי אותי זה היה היום סתכלי בפייס

25/09/2013 05:04

זה ממש מעניין, תנסי לשים את זה בקטגוריית פנטזיה, אני חושבת שככה יהיו לך יותר קוראים

25/09/2013 05:09

תודה על ההצעה ותמר תזהרי שמעת אותי תזהרי

25/09/2013 05:15

תודה על ההצעה ותמר תזהרי שמעת אותי תזהרי

25/09/2013 05:15

היי גמאני מכירה את תמר XD

25/09/2013 05:17

אני יודעת אורין אז תעזרי לי כי היא לא רוצה להמשיך את משחק החיים ואני צריכה עזרה תיהי מוכנה לעזור לי עם זה?

25/09/2013 05:18

אני מוכנה, ובכיף XD
והתמונה שלךךךךךך
(למה אני מתלהבת כמו ילדה קטנה ם_ם)

25/09/2013 05:19

זה בסדר תמר בחרה לי אותה

25/09/2013 05:21

הו'

25/09/2013 05:22

תמשיכי…:))

25/09/2013 05:27

זה בסדר תמר בחרה לי אותה

25/09/2013 05:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך