חתולת ספרים
גבעת הגרדום היא מקום אמיתי. בשנת 1692 נתלו שם מכשפות. בין הנאשמות גם אן פוטנאם.

זיכרונות מגבעת הגרדום (פרק 9)

חתולת ספרים 14/09/2013 520 צפיות 5 תגובות
גבעת הגרדום היא מקום אמיתי. בשנת 1692 נתלו שם מכשפות. בין הנאשמות גם אן פוטנאם.

דממה.
המלחמה נגמרה. בערך. לא הרגנו את המכשפות אלא רק כלאנו אותם בשרשראות ברזל מוקפות בשושן צחור כדי לבטל את כישופיהן. כולנו ישבנו בתא המטען של משאית, צפופים, מעמידים פנים שאנו מטען. אבא נוהג. כולנו היינו שקטים, חושבים מחשבות. הדרך המיטלטלת גרמה לכולנו להרגיש מנומנמים.
לפתע מיי צעקה "אבא! עצור!!!!!"
אבא עצר את המכונית בחריקת בלמים רועשת ומצמררת.
"מה קרה?" כולם תהו.
מיי הסבירה – "אם לא היינו עוצרים הייתה תאונה. ראיתי את זה. הופיעה לי תמונה בראש של המשאית שלנו מתנגשת באוטובוס ירוק."
"אבל איך ידעת? איך ראית? את עיוורת." כמה אנשים אמרו.
"היא צודקת. כאשר מעורב מאבד אחד מהחושים הוא מקבל אוטומטית יכולת הקשורה לחוש האבוד. מיי איבדה את חוש הראייה אז היא יכולה לראות את העתיד." מעורב חכם ומבוגר העיר.
מיי חייכה. כולם היו מופתעים. זה יכולת שלא קיימת למישהו רגיל! וואו.

***

המכשפות היו במרתף שוב. מיי ירדה לשם. שוב. ואני עקבתי אחרייה. שוב.
יש לי דה ז'ה וו.
"אתן שמחות שעיוורתן אותי?" מיי דיברה אל אן.
"לא. אני לא." אן השיבה.
"אבל בזכותכן קיבלתי יכולת חדשה – לראות את העתיד!" מיי כל כך התרגשה.
"הממ. אני זוכרת ששרפו אותי. זה מפחיד נכון? אבל נשמתי לא פרחה מגופי בגלל האש. אלא בגלל החבל. אן הצתמררה. תלו אותי."
"איפה תלו אותך? בסיילם? ליד העיר? בשקיעה? במקום יפה? בזריחה?"
"לא. תלו אותי במקום מקולל. מקום שהזיכרונות ממנו תוקפים אותי כל לילה. זיכרונות מגבעת הגרדום."


תגובות (5)

אם מישהו תוהה, זהו לא הפרק האחרון, יש עוד אחד.

14/09/2013 19:50

בטטח המכשפה תספאר להם עכל הזיכרנות שלה..
זה צריך להיות מעניין…^^
תמשיכי!!

15/09/2013 03:57

כל הכבוד

15/09/2013 06:52

אהבתי מאוד את ההקשר ההסטורי

15/09/2013 06:52

מתי את ממשיכה??

16/09/2013 02:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך