Rose
אני מקווה שהפרק מספיק טוב, ואם יש הצעות לשיפור או טעיות כתיב שלא שמתי לב אליהם אני אשמח אם תכתבו וגם אם תכתבו את דעתכם על הסיפור.

חלומות אחרים (פרק 1)

Rose 31/05/2014 760 צפיות 11 תגובות
אני מקווה שהפרק מספיק טוב, ואם יש הצעות לשיפור או טעיות כתיב שלא שמתי לב אליהם אני אשמח אם תכתבו וגם אם תכתבו את דעתכם על הסיפור.

הגעתי מתנשפת מהריצה לשערי בית הספר, פחדתי לאחר ולפספס את תחילת השיעור הראשון.
צעדתי לעבר הכיתה שלי, המסדרונות היו ריקים אך הרעשים מהכיתות נשמעו, איחרתי, שוב.
עמדתי מול דלת הכיתה שלי ודפקתי עליה בעדינות רבה.
"את יכולה לדפוק חזק יותר, ככה בחיים לא ישמעו אותך," ראיין נשען על הקיר, שערו מסתיר את עיניו.
"אני מקווה שלא…" מלמלתי לעצמי אבל ידעתי שראיין יכול לשמוע אותי.
"איי, מיילו, " הוא הסתובב ועמד לצדי.
"איך זה שאני תמיד צריך לעשות בשבילך את העבודה?" הוא דפק על הדלת בחוזקה.
"מה לעזאזל אתה חושב שאתה עושה?!" בקושי הספקתי לסיים את המשפט ומיד הדלת נפתחה בחוזקה ואדון קיירו הזועם הוא זה שפתח אותה.
"המאחרת הרשמית, מה יש לך לומר להגנתך," שנאתי את אדון קיירו, הוא תמיד מצא דרך להשפיל אותי.
"אני מצטערת על האיחור", קולי לא עלה על לחישה וראשי היה מושפל לכיוון הרצפה.
"אני מניח שאין דבר שאני יכול לעשות, את תמיד תאחרי," הופתעתי מאוד, הוא תמיד נתן לי עונש חמור או לפחות צועק אליי בפני כל הכיתה.
"תודה אדון קיירו," עניתי בקול מהוסס.
"את אמורה להודות לי, לא לזקן הצעקני הזה," שמעתי את ראיין לוחש באוזני.
התיישבתי במקומי ושתקתי, מחכה שהשיעור יגמר.

לאחר סוף השיעור כולם מיהרו לצאת להפסקה אבל אני העדפתי להישאר בכיתה.
"די משעמם פה, את לא חושבת?" ראיין ישב לצדי, במקום שתמיד ריק בשיעורים.
הוצאתי מתוך התיק שלי את המחברת הקטנה שאני לוקחת איתי לכול מקום, מתעלמת לגמרי משאלתו, התחלתי לדפדף בה, להתבונן בשרבוטים משיעורי חשבון.
"ראיין, אתה זה שגרמת לאדון קיירו להתייחס לאיחור שלי בכזאת… רגיעה?"
"כן, זה כוח די שימושי," חיוך קל עלה על שפתיו.
"אז למה לא השתמשת בו בפעמים הקודמות?" צרחתי עליו והוא רק חייך בחיבה, נהנה לראות את הזעם המתפרץ מתוכי.
"את הסתדרת די טוב בפעמים הקודמות," הוא אמר בשלווה.
"זאת רק אני או שדיברת לעצמך כרגע?" סובבתי את ראשי לכיוון דלת הכניסה לכיתה ופתח עמדה נערה, כנראה מהשכבה הבוגרת יותר, שיערה היה בהיר ועיניה שחורות, היא הייתה די נמוכה אבל בגדייה היו נקיים מאוד ונראה שהם נבחרו בקפידה.
"אני מצטערת, אני…אני.." התחלתי למלמל בפחד, לא ידעתי מה להגיד.
"אני באתי לחפש את אדון קיירו את יודעת איפה הוא,?" היא שאלה, היא אולי התעלמה מהתרחיש המוזר אבל היא הביטה בי בסקרנות.
"לא, אבל אני חושבת שהוא בחדר המורים," היא הנהנה.
"אוקיי ילדה, תמשיכי לדבר לעצמך," היא יצאה מהכיתה וטרקה מאחוריה את הדלת.


תגובות (11)

אהבתי~ לא הכי הבנתי את החלק אחרי הכיתה, עם הילדה… וגם אני תמיד מאחרת. תמיד.

31/05/2014 14:30

    הילדה ראתה אותה מדברת עם ראיין, שהבן אדם היחיד שיכול לראות אותו היא מיילו.

    31/05/2014 14:40

    הבנתי, תודה! ^^ פרק מגניב~ *ממתינה להמשך*

    31/05/2014 14:42

    אם אני אראה שאנשים מתעניינים בסיפור אני אכתוב את ההמשך עוד היום, ותודה.

    31/05/2014 14:45

אני מתעניית! אני מאוד מתעניינת!
מידי פעם שכחת לעשות סימני פיסוק בסוף משפט, אבל זה לא נורא, לכל אחד יש טעויות ( :
בכל מקרה, אז כתבתי לך את הדמות בהרשמה ^^

31/05/2014 15:53

תמשיכי!
אני גם הייתי רוצה איזה ראיין משלי…

31/05/2014 15:53
uta uta

תמשיכיי

31/05/2014 15:54

תמשיכי :)
היו כמה פעמים שפספסת את הסימן פיסוק בסוף האמירה [דיבור].
ו- כל*
ו- הפרק ממש קצר*
ו- תמשיכי מיד!*
ו- אהבתי*
ו- הכי חשוב ~ אני חופרת~ D:

01/06/2014 15:13

    את לא חופרת (אני לא חושבת,) (שמתי לב לזה הפעם,) ותודה רבה על הביקורת הבונה ואני ממשיכה עכשיו. (זאת אומרת להתחיל לכתוב את הפרק,) (והשתמשתי ביותר מדי סוגריים,)

    01/06/2014 17:20

אני לא רוצה להציק אבל… כן, את יודעת.

02/06/2014 22:57

    מה זאת אומרת?

    02/06/2014 23:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך