מסעות בטמריה/ספר שלישי: הנבדלים– תקציר ספר שלישי

05/08/2023 95 צפיות אין תגובות

תוכן דמויות עיקריות ע"פ סדר הופעתן וסיכום לבסוף:

איילקס- גיבורת הסיפור והמספרת. גנבת שהופללה על לא אוון בכפה ונכלאה בממלכת טמריה הבירה.

המלך קוסטום- מלך טמריה הבירה. נתן לאיילקס משימה להציל את בתו, הנסיכה לוסי, מכלא המלך רייג' בממלכת אלריה תוך 15 ימים- ולא תישרף לאט בגלל תליון קסום מד-זמן השמש גם כמצפן, שאינה יכולה להוריד מצווארה.

הגבירה סרינה- אימו של האוזן שחטף את איילקס. מכשפה עוצמתית הבאה מאחוזה בגבולות יאלדורי. פמיניסטית עשירה שהייתה רוצה בת במקום בן. עקב גילה הלא צעיר מחפשת אישה ראויה לבנה שתוכל לרשת את עושרה וכוחה. איילקס גונבת את טבעת האודם שלה ומכיוון שכך סרינה דולקת אחריה ומכריזה פרס כספי על מי שיביא את איילרס אליה, חיה או מתה.

אתניקס- קוסם מממלכת יאלדורי שאיילקס נתנה לו את טבעת האודם של סרינה, המשמשת כמאזנת קסם וכמפתח מעבר. בתמורה לכך העביר את איילקס אליו ליאלדורי.

הנבדלים- נזירים החיים בכפר משלהם בממלכת יאלדורי. נקראים בשמם כי הם נוהגים להיבדל מהעולם על מנת להגיע לשלמות נפשית. בעלי ברית של אתניקס. חלקם נאמנים בסרינה אבל הרוב ניטראליים. ליטה היא נבדלת מתלמדת וקווין נבדל לשעבר.

קווין חצי-אלף- נבדל לשעבר, חי חיי בדידות כי גורש מהאלפים ומבני האנוש עקב מוצאו החצוי. התחיל לעסוק בחטיפת יצורים ומכירתם או לקיחת כופר. חטף את איילקס בעזרת ידידיו דאמפ ווואבק וליטה שילמה כופר על מנת שתעזור לה בהצלת צ'יפה אחותה מבית הסוהר של פאנמס. לאחר מכן נעצר ונלקח לבית הסוהר של פאנמס.

פאנמס- העיירה פאנמס מתפרנסת בעיקר מהשירות המעולה שלה למלך קוסטום, מסירת הפושעים הקשים של טמריה הבירה ושמירה עליהם בצורה קשה. בית הסוהר של פאנמס הינו בית הסוהר הגדול והמאובטח ביותר בטמריה, כל אסיר שנכנס אליו יוצא ממנו רק כגופה. איילקס, צ'יפה וליטה יצאו משם בקושי רב והשאירו את קווין כלוא שם למרות איומיו.

ברגע זה נמצאת איילקס בעיר פאנמס, לאחר שנפרדה מהנבדלים, כשהיא ישנה במחבוא ואוספת כוח להמשך דרכה

נשארו לאיילקס עוד 11 ימים להצלת הנסיכה לוסי מממלכת אלריה ולהבאתה חזרה לאביה בטמריה הבירה.

—————————————————–

נשמח לתגובות כאן או במייל [email protected]

המשך יבוא בספר רביעי (!!!) – "הפושעים"

מסעות בטמריה/ספר רביעי: הפושעים– פרק ל"א


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך