לופה
הרבה זמן שלא היה פרק של סוף. כמו שאתם רואים, הספר אכן בשלבי הסיום שלו. סוף :)

סוף-פרק 11

לופה 05/07/2014 812 צפיות 3 תגובות
הרבה זמן שלא היה פרק של סוף. כמו שאתם רואים, הספר אכן בשלבי הסיום שלו. סוף :)

אחרי שמייק התגבר על הבחילה הראשונית שבאכילת דג לא מבושל, הוא סוף סוף הצליח לאכול. הוא ידע שהוא רעב מאוד, אבל עד עכשיו הוא לא הבין כמה באמת הוא היה צריך לאכול. דניאל התאבק עם הדג שלו. "מייק אני לא מצליח לנגוס בו." אמר דניאל והושיט את הדג המתפתל למייק. מייק תפס אותו ונגס בו. הדג הפסיק להתפתל. "בבקשה." אמר לו מייק והושיט לו את הדג. דניאל עשה פרצוף נגעל ואז קירב את הדג לשפתיו ונגס בו. מייק המשיך להשיט את המכונית עד ששמע קול. קול של פרופלור.
"אני רואה אותם!" כריס צהל. הוא זיהה את השיער החום המתולתל של מייק, מפוזר כתמיד, גם מגובה רב. לידו הייתה דמות קטנה יותר, ובלונדינית. הוא ניסה לזהות אם זה דניאל, אחיה הקטן של סם, או סם עצמה. המסוק ירד מעט וסולם השתלשל ממנו. ריק והנרי ירדו בסולם ועזרו לשניים לעלות. הם היו מכוסים בדם, ופניהם קיבלו גוון חיוור. שניהם היו רזים מאוד. "מייק! דניאל!" כריס ניגש אליהם. שני הגברים הביאו לנערים המסכנים בגדים חדשים. הנערים החליפו והתיישבו על אחד הספסלים של המסוק. לדעת כריס, המסוק היה בנוי בצורה מוזרה מעט. הוא היה גדול יחסית, מתאים ליותר מארבעה אנשים ובמקום מושבים מסודרים היו שני ספסלים בצידי המסוק, ממש מאחורי הטייס עצמו, שישב על כיסא גדול ומרופד. מייק ודניאל קיבלו אוכל וטרפו אותו במהירות. "כריס, איך מצאתם אותנו?" מייק שאל לבסוף אחרי שסיים שני מגשים של עוף ואורז. "חיפשנו." אמר כריס וחייך. "תוכל למצוא גם את סם?" דניאל שאל. "כן. אנחנו מחפשים אותה ואת אמה." ענה כריס. "אתם צריכים עוד משהו?" שאל ריק. "לא, תודה." ענה מייק בשם כולם. "טוב, תודיעו אם תצטרכו. אל תתביישו." ריק הוסיף וחזר לפטפט עם הנרי. "מה קורה באר העולם? מישהו יכול להסביר את הצונאמי הזה שהיה פה?" מייק שאל את כריס. "שאלתי בדיוק את אותה השאלה." ענה כריס ואז סיפר למייק ולדניאל את מה שסיפר לו ריק. "אז זה סוף העולם?" שאל מייק. "ההתחלה שלו." כריס הסביר. מייק גיחך. "מה כל כך מצחיק?" שאל כריס. דניאל רק ישב בשקט והתבונן בהם. "רציתי להספיק עוד כל כך הרבה דברים, שעכשיו אני חושב שאני לעולם לא אספיק אותם." מייק צחק עוד פעם. "איך זה בדיוק מצחיק?" כריס הוסיף לשאול. הוא לא הבין. הוא ניסה, אבל לא הצליח. "כי עכשיו כל הדברים האלה שרציתי להספיק, נראים כל כך קטנים וחסרי חשיבות. כי עכשיו כשאני יודע שלא נשאר לנו הרבה זמן, אני פתאום רוצה להספיק את כל הדברים הכל כך בסיסיים, שתמיד ראיתי אותם כמובנים מאליהם." מייק הבהיר את כוונתו. לדעת כריס זה עדיין לא היה מצחיק במיוחד, אבל כנראה שכל אחד מתמודד עם הסוף אחרת.


תגובות (3)

*בשאר
תמשיכי

05/07/2014 21:18

פרק כרגיל מעולה, אבל לפי דעתי כדאי להפריד בין הפסקה של מייק לדניאל והפסקה שכריס מוצא אותם, כי מתחלפת נקודת מבט וזה כתוב הכל מחובר, טיפה מבלבל.

14/07/2014 15:57

    אויש, אני צריכה לתקן את זה. זה קורה בגלל שאני כותבת בוורד ואז מעלה לאתר, ובאתר הרווח בין השורות שונה מהרווח בוורד שלי. אני אשים לב לזה בפעם הבאה…

    17/07/2014 18:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך