בקי
הרומן בין שני הגיבורים שלי הופסק משהו כי ארע מעשה שאילץ אותם להפרד ומקווים מאד שישובו להפגש בעוד ימים ספורים ורותי תמשיך לצחוק ולאהוב את מנכ"ל בית המשפט העליון בירושליים נו מה דעתכם ???????נחכה ונראה

רומן אהבה

בקי 26/05/2011 606 צפיות 2 תגובות
הרומן בין שני הגיבורים שלי הופסק משהו כי ארע מעשה שאילץ אותם להפרד ומקווים מאד שישובו להפגש בעוד ימים ספורים ורותי תמשיך לצחוק ולאהוב את מנכ"ל בית המשפט העליון בירושליים נו מה דעתכם ???????נחכה ונראה

מה הפריע לזוג הכל כך מאוהב כשהתשוקה בערה ושניהם השתתקו לפתע הטלפון הנייד של רותי צלצל ופניה החווריו יותר מסיד והיא לחשה אודי זה מהורי – אודי חיבק אותה ואמר לה אל תדאגי אני איתך בטוב וברע ואנא תעני לטלפון.

רותי התעשתה ומיד ענתה ופניה החווירו יותר ויותר "טוב אמא"לה תשארי רגועה אני אבוא לתל אביב לבית חולים איכילוב ונקווה שהכל יעבור בשלום – אמא אני אוהבת אותך אל תדאגי מתוקה שלי אני בעוד זמן קצרצר אהיה לצידך ואחבך חזק חזקץ . צלצלת לעבודה אה הבנתי ושם אמרו לך שאני חולה לא אמא אינני חולה פשוט קצת עייפה ומייד אצטרף אלייך נשיקות חמות מאמי שלי.

היא סגרה את הנייד ונשענה על כתפו של אודי אהוב ליבה ולחשה זה בקשר לאבא שלי הוא קיבל אוטם בשריר הלב ויתכן ויצטרך לעבור ניתוח מעקפים ? הוי אבל'ה שלי אני אוהבת אותך והתחילה לבכות בכי כל כך עצוב שקט ונוגה אודי תקשיב לי בבקשה אתה לא משנה שום תכנית עליך להגיע לאילת ואני אקח מיד מונית ישר לתל אביב לבית החולים איכילוב ואהיה צמודה לאמי וכל רגע נתון אודיע לך נשמה שלי מה קורה.

רותי אני לא רוצה לנסוע לאילת אני רוצה להיות איתך ועם אימך בשעה כה קשה לשתיכן לא ולא אני יודעת שאתה אומר זאת בכל הרצינות אך אין צורך מתוק שלי – בוא אלי בבקשה והיא הצמידה את שפתיה הורדוורות לשפתיו ופשוט ינקה אותו ולא רצתה להיפרד אך אין מצב. אוקיי מאמי היכן תקחי מונית לת"א בככר המושבות זו לא בעייה כלל .

תני לי לפחות להסיע אותך עד האוטובוס לתל אביב – אודי חבל שתבזבז זמן יקר אני אסתדר תהיה בטוח אך טוב שנזכרתי אולי תוכל בבקשה להלוות לי -.300 ש"ח כי לצערי אין לי ולו פרוטה שחוקה. אודי שלף מיד את הארנק שמילא את כל האוטו בריח חריף של עור אמיתי ושלי שאפה את הריח ולפתע צנחה דימעה רסיס יפהפה על הארנק ואודי לקח אותה בזרועותיו וניחם אותה וביקש שהוא לא יעזוב אותה אך היא הייתה נחושה בדעת שעליו להגיע לאילת ולאחר 4 ימים ישוב ובמהלך כל הזמן הזה היא תהיה בקשר אימו ותדווח לו מה המצב.

רותי שחררה את עצמה מאודי ואמרה אלוהים איזה כייף זה יכול היה להיות אני כל כך אוהבת אותך אני כל כך מעריכה אותך אני ברת מזל אדיר שפגשתי אותך איש יקר שלי גבר מקסים שלי אני אוהת אותך ולעולם לא אתן לך "להמלט" ממני.

חכי מתוקה שלי אחרי ששלף מארנקו כמה מאות שקלים חרף המחאה שלה שהיא צריכה רק -.300 הוא נבר בתיקו ושלף משם קופסא יפהפייה וביקש ממנה לקחת אותה לדרך ולפתוח אותה רק כשתהיה באוטובוס שיסיע אותו בדרך צלחה להוריה.

אודי אבל כיצד ידעת שאני אבוא איתך לאילת ומתי הספקת לקנות לי שי ענק כי הקופסא כבר מדברת בעד עצמה. אודי חייך ואמר "בעד עצמה" כן גבירתה האדבוקטית זוהי שפת עורכי הדין ותזכירי לי את גם עורכת דין ? חחחחחחח הוא פרץ בצחוק והדביק גם את אהבתו האיתנה וגם היא פרצה ברצה בצחוק חחחחחחחחחחחחח והאוירה בליבה שופרה לאין הכר.

ביי מאמי ביי נשמה שלי אעדכן אותך . שפתותיהם שוב נצמדו ורותי "ברחה" ממש כך מאודי שלה.

אודי התניע את האוטו ועצר לידה רותי – אני מבין שאת לא תעברי עכשיו הביתה נכון ? נכון מאד !! אז אני מבקש שתקני לך איזה בגד משהו שיהיה לך להחלפה וזוג נעלי "סירה" שיהיה לך נוח להלך איתם. הכסף יספיק לך אפילו לכמה סטים של בגדים.

היא נשארה המומה היא נשארה דוממת כיצד הגבר הזה חושב על צעד ושעל מה שעליה לעשות כשהיא בשיא עצבותה ודאגה.

המשך יבוא


תגובות (2)

לפי דעתי חסר קצת נקודות… או שלא!

09/12/2011 10:47

שבת שלום לך אייל החביב

אכן חסר קצת נקודות ואין לי מושג מדוע הועלה כעת ע"י המערכת זה רומן שכתבתי במאי השנה,מכל מקום תודה על הארתך המבורכת באהבה והמשך שבת קסומה ממני בקי ♥♥♥♥♥♥

09/12/2011 23:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך