הדבש השחור
אשמח לשמוע מה אתם חושבים... אני תוהה אם עצמי אם כדיי להמשיך את הסיפור הזה. מה אתם אומרים? אני יודעת שזה ממש התחלה של משהו לא ברור אז לא יודעת מרגיש לי שיש פה משהו

ארבל – הקדמה

הדבש השחור 19/07/2022 415 צפיות 2 תגובות
אשמח לשמוע מה אתם חושבים... אני תוהה אם עצמי אם כדיי להמשיך את הסיפור הזה. מה אתם אומרים? אני יודעת שזה ממש התחלה של משהו לא ברור אז לא יודעת מרגיש לי שיש פה משהו

אתם בדיכאון. כן כן אני יודעת שאתם מכירים את ההרגשה הזאת. השעה שתים עשרה וחצי בלילה. אתם משוטטים ברשת, התסכול והקדרות מנקרים בכם ומרוב עייפות אתם אפילו לא שמים לב שאתם לא שופטים אנשים בחדות הרגילה. ואז פתאום משום מקום, בשיא בדידותכם, קופצת לכם מודעה שמושכת את תשומת ליבכם. סרטון יוטיוב, ובו אדם זר שמבטיח בכל ליבו לפתור את כל בעיותיכם. אדם שברור שהוא כריזמטי וכמו שגל אומרת "יופי מולטי" מכל הבחינות.
זאת הדילמה איתה תאלץ להתמודד ארבל גיבורת סיפורי. הרי כל מה שעליה לעשות זה להשאיר פרטים, כתובת מייל וטלפון, והופס הכל נפתר. השעה כבר רבע לאחת, האור בחדר ההורים שממול מהבהב בהיסטריה. העומד מבחוץ היה יכול לנחש שהמנורה עומדת להישרף בכל רגע. האם ארבל תצליח לעמוד בפיתוי…


תגובות (2)

אני חושבת שזו התחלה טובה. יש מה לשפר בניסוח, אבל הרעיון יפה. עכשיו, איך להמשיך? אני חושבת…אני חושבת שזה תלוי מאוד במה את רוצה שיהיה הכיוון והז'אנר של הסיפור. אם את רוצה רומן, את יכולה לכתוב שהיא לא מצליחה לעמוד בפיתויי, נותנת את הפרטים, ומגלה שהיא נתנה את הפרטים שלה לנער/נערה בגילה, שהחליטו לעבוד על אנשים ביוטיוב. עכשיו צריך לחשוב על סיפור רקע לכל אחד מהם, למצוא מה מקשר ביניהם, גם אם זה נראה קטן ומוזר מאוד, חייב להיות משהו. וזהו, נראה לי. בדרך כלל, עבורי, משם זה כבר זורם מעצמו. קצת עם חריקות ועצירות מידי פעם, אבל זה חלק מהכתיבה. מקווה שעזרתי.

21/07/2022 18:15

אני אנסה את זה תודה

22/07/2022 23:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך