2roni123
אני לא אשמה. אני משתתפת בתחרות סיפורים קצרים.

דיכאון (אני לא מאמינה שאני מעלה את זה ) #תחרות/הלפי

2roni123 06/08/2014 861 צפיות 9 תגובות
אני לא אשמה. אני משתתפת בתחרות סיפורים קצרים.

דיכאון.
הדיכאון הוא סוג של חור שחור אשר לא באמת קיים. אתה נשאב לשם שאתה במצוקה, לא תמיד אתה מצליח לצאת משם. רוב האנשים בעולם לוקים בדיכאון קל, כזה שבא במהירות, וכך נשכח במהירות. אחרים, פוגשים בדיכאון יום יום, ואינם שוכחים אותו כל כך בקלות, הוא נשאר אצלהם, מקונן בליבם ומפריע להם לחיות את החיים כמו שצריך.
כשאתה נשאב לחור השחור הזה, אתה אבוד במעט. הדיכאון מוריד לך את שמחת החיים, הופך אותך לגוויה מהלכת. הרי מה הוא בעצם הדיכאון? הדיכאון הוא דרך ההתבטאות של העצב, של המועקה.
הדיכאון טמון בכל אחד מאיתנו, כל אחד לפעמים חש אותו. לפעמים בצורה קיצונית יותר, ולפעמים בצורה קיצונית פחות. בכדי להפתר מהדיכאון במהירות, יש להניח אותו לרגע בצד ולצאת לבלות. כמובן שאני מדברת רק על דיכאון קל ונורמטיבי.
בדרגת דיכאון קשה יותר לפעמים יש לקחת כדורים מדכאי דיכאון.


תגובות (9)

יפה! אני באמצע הכתיבה.. אבל זה טיפה קצר, אני מציעה להאריך.. רק הצעה, לא לרצוח אותי.. XD

06/08/2014 16:31

הביקורת תבוא יותר מאוחר-
אבל אני חייבת להגיד, כדורים מדכאי דיכאון רק יוצרים אשליה שאתה כבר לא דכאוני. אתה נהפך לדיכאוני יותר :)

06/08/2014 16:31

תכלס.
לא רק שאתה דיכאוני, אתה לוקח גם כדורים נגד דיכאון. זה כאילו מסובך להסביר, אבל נגיד והבנתן *~*

06/08/2014 16:33

    אם אני אגיד לך מה שאני חושבת על דיכאון… את תעדיפי לבלוע את כל הכדורים.
    אבח נסכם את זה בתור – ״דיכאון הוא לא אופי. הוא מצב רוח שחולף, אתה פשוט צריך למצוא את הרוח שתעיף אותו…״

    06/08/2014 16:40

כרגע שאלתי את אמא שלי מה היא אומרת והיא שאלה אותי אם לקחתי את הכדור האדום במקום את הירוק. מה ._.

06/08/2014 16:37

אני פחות מסכימה עם החלק בסוף. גם כשאני יוצאת עם חברות אני עדיין חשה בו ומתנהגת כרגיל, הוא לא עובר ושום דבר לא מכחיש אותו. כנל לגבי כדורי דיכי, אני אפילו לא אנסה. זה רגש, לא מחלה.
קטע יפה מאוד! אהבתי:)

06/08/2014 16:38

שאתה=כשאתה
להפתר=להיפטר ("להיפתר" זה מלשון "פתרון".)
מלבד זאת נחמד, אבל שתי השורות האחרונות קצת לא הרגישו לי קשורות והיה משפט אחד עם איזה ארבעה פסיקים, וגם די ארוך.
אבל חוץ מזה – קטע נחמד :)

07/08/2014 13:07

אוקי, אני חושבת שאת הלכת נטו על המשימה.
אני חושבת שיכולת להפוך את זה לקטע פחות טכני וישיר ליותר עקיף אבל מפתיע.
יכולת לדמות את הדיכאון לדבר במקום ליצור לו הגדרה מסויימת.
בכל מקרה, קטע טוב וכתיבה טובה :)

07/08/2014 19:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך