Hey you?..,iLOVE you-פרק 21-22

03/09/2013 1092 צפיות 3 תגובות

אז..בגלל שלא עשיתי פרק הרבה זמן .., עשיתי עכשיו פרק ארוךך , פרק 21 ייצא חמש עמודים בוורד ופרק 22 ייצא אחד וחצי בערך..והתחלתי לכתוב את פרק 23 ..
אני יכולה להגיד על הפרק שהוא ייצא די מוזר .., כי אני עם כאבי ראש עכשיו אבל הסוף של הפרק יפה..חח ועוד דבר אחד.. כל כך רציתי שסיימון ימות בעלילה.., אבל אני במצב רוח רגיש אז עשיתי את זה קיטשי..תהנו :)

"סיימון ..אפשר לשאול אותך משהו?" אמרתי ושברתי את המתח שהיה בזמן הנסיעה..
"לכי על זה.."
"אמ..למה ישלך חדר שלם עם בגדים ודברים של נשים ..?" הייתי חייבת לשאול את זה , זה כל כך סיקרן אותי, הוא הסתכל עלי והוא היה נראה רגיל .. לא עצבני , לא רגוע , לא מבואס..שום הבעה..
"כי אני קונה זונות לעצמי , שומר אותם אצלי לתקופה , נותן להן כל מה שהם צריכות וגם גורם להם לסבול .. ובסוף או שהן מתות או שהן נהיות משרתות שלי .." אמר כאילו זה כלום .., באותו רגע התחלתי להיות מפוחדת , זזתי באי נוחות על הכיסא וקלטתי שאם אני יפשל הערב אני יכולה למות .. בהיתי בחלון והייתי עם הבעה מפוחדת , לא ידעתי מה להגיב על מה שאמר ..פתאום הוא צחקק וליטף את השיער שלי
"חח את יודעת שאת חמודה שאת פוחדת .." אמר ולא יכלתי לזוז ..
"ל-למה אתה סיפרת לי את זה?" שאלתי.., כי בדרך כל הוא לא מספר דברים כאלה
"כי במוקדם או במאוחר את הולכת גם למות .." אמר והיה לי קשה לעקל את מה שהוא אמר הרגע ..הייתי קפואה במקום .
"הגענו אדוני" הנהג אמר , הסתכלתי מהחלון וראיתי אורות צבעוניים , היה רעש חזק של מוסיקה , מלא בנות של לבשו כלום , סיימו ייצא מהרכב ואני נשארתי במקום קפואה , המילים שלו חזרו על עצמן בראש שלי ..
"נו את יוצאת?!" שאל בעצבים בזמן שפתח לי את הדלת ..
"אה?, כן ברור" אמרתי , משכתי קצת ללמטה את השמלה ויצאתי מהרכב
"הערב הולך להיות הערב הכי כיף בחיים שלך , תלוי איך תסתכלי עליו ..את יכולה להינות ממנו או לסבול ..אני מציע שתהני כי מחר אני מבטיח לך שלא תוכלי לזוז מהמיטה" סיימון אמר ונתן לי מבט חד , הנהתי בראש והתקדמנו לכיוון הכניסה.
-נ.מ ג'סטין-
השעה הייתה כבר 22:00 והבית היה מפוצץ באנשים ..באו מלא דוגמניות , היו מלא נשים בבריכה, השתייה נגמרה בשניות , פתאום קלטתי שתי אנשים נכנסים בדלת..הזזתי את הראש בשביל לראות מי , פתאום ראיתי את סיימון ושאנל , שאנל הייתה נראת מוטרדת והדבר היחיד שרציתי לעשות היה לחבק אותה , בחנתי את שאנל והיא הייתה נראת כל כך טוב .. אבל היא בחיים לא תלבש כזה דבר , או תתאפר ככה..מה סיימון עשה לה?!
"או סיימון אני רואה שהגעת" פתאום ראיתי את ליל בא לכיוון סיימון .."ביבר בוא תכיר את סיימון ליל סימן לי עם היד לבוא , נשמתי נשימה עמוקה והלכתי לשם ..
"היי אני ג'סטין" אמרתי והושטתי יד לכיוון סיימון..
"סיימון" אמר ולחץ לי את היד ..
"ומי הנערה היפה שלידך?" ליל שאל ובחן אותה עם העינים מכף רגל ועד ראש ..
"סתם זונה ששכרתי להערב.." סיימון אמר ושאנל ישר הורידה את הראש ..אחרי שנייה היא הסתכלה עלי וראו בעיניים שלה את הכאב ..
"וואו רק שתדעי את הכי יפה פה הערב" לילי אמר ונישק לה את היד.."מה שמך?" הוא שאל..
"שאנל"היא אמרה בשקט..
"אחי אתה מתחיל עם זונה?! , לא מתחלים איתם עושים איתן מה שבאלך !" סיימון אמר
"צודק" ליל הרים גבות ונגע לה בישבן בפתאומיות , היא קפצה קצת והרגישה לא בנוח "וואו ביבר אתה חייב לגעת בישבן הזה..!" ליל אמר..
"אני מעדיך שלא.." אמרתי ..
"נו תעשה לי טובה.., עוד כמה פעמים בחיים תיגע בישבן כזה? " אמר בזמן שלקח לי את היד והניח אותה על התחת שלה.. ישר שחררתי את היד מהאחיזה שלו והלכתי למזוג לי משהו לשתות ..
המטבח היה המקום היחיד בבית שלא היו בו אנשים ולא שמעו שם את המוסיקה כל כך חזק ישבתי על אחד הכיסאות במטבח שבידי היה כוס עם שתייה חריפה , נערתי קצת את הכוס וחשבתי על מה לעשות , ארגנתי את המסיבה בשבל לשכוח ממנה ולהינות , ועכשיו? עכשיו אני רק חושב עליה..מה היא עוברת אצלו .למה היא לבושה ככה , הוא מכריח אותה לעשות משהו שהיא לא רוצה?..
"תשמע ביבר ף המסביה שלך היא אחד המסיבות הכי טובות שהייתי בהם! והייתי במסיבות" סיימון נכנס וייצא ממנו ריח של אלכוהול , לא הסתובבתי אליו .. אני יודע שאם אני ייראה את הפנים שלו אני רק יירצה להרוג אותו במכות אבל אולי יהיה לזה השלכות רעות..
"מה קרה?למה את לא חוגג?" שאל והתגרה.. לא עניתי ..לקחתי שלוק מהכוס וניסיתי להתעלם "ראית איזה יפה הבחורה שלך הערב..?, אע נזכרתי ..היא לא שלך היא שלי" אמר וקמתי מהכיסא בעצבים "תקשיב לי טוב יחתיכת שמוק מזדיין" אמרתי בזמן שהתקדמתי לכיוונו והוא רק הלך לאחורה עד שנתקע בקיר .."אני לא יודע מה עשית לשאנל אבל היא מפוחדת וסובלת , ותאמין לי שאם לא היא אני הייתי הורג אותך ממזמן ..אבל אני מרגיש אליה משהו אני לא יודע למה אבל היא חשובה לי ועם תפגע בה או תניח עליה יד אני נשבע לך אני יימצא איפה אתה גר ייקח אותה איתי ויהרוג אותך , לא מגיע לה שיפגעו בה עוד..תאמין לי שעשיתי את זה ואני מצטערת על זה.. היא לא יכולה להיות חזקה כל הזמן!"לחשתי לו
"רק חבל שכבר עשיתי את זה.., ווואו היא טובה במיטה!" אמר ובאותו רגע היה קשה לי לנשום והיתי עצבני יותר מתמיד "אתה מה?!" צעקתי , משכתי אותו מהחולצה והפלתי אותו על הרצפה , הוא רק צחק "אע אני מביו שזה מצחיק אותך " אמרתי ובעטתי בו בבטן ..הוא התקפל על הרצפה פתאום ליל נכנס ולא הבין מה קורה פה "ווא מה לעזעזל עובר עלייך?!" אמר ועזר לסיימון לקום
"לא עיניינך" אמרתי והתחלתי להירגע..
"אתה הרגת את הבן אדם במכות..! זה כן עינייני ..תשתה משהו ושתירגע תבוא אליי ..ישפה מספיק בנות שירגיעו אותך" אמר והוא וסיימון באו לצאת מהמטבח , פתאום סיימון לחש לי מחר "מה שמצחיק הוא שבפעם הבאה שתראה אותה היא לא תיהיה חיה.." אמר והם יצאו מהחדר הלכתי אחריהם "היי , סיימון ישלי משהו להגיד לך " אמרתי , הוא הסתובב ונתתי לו בוקס לעין ..
"מה עובר עליךך?" ליל שאל ולקח אותי למטבח "אתה אירגנת את המסיבה הכי טובה בעיר ואתה הורס אותה…, אני לא יודע מה עובר עליך אבל עם זה בגלל הבחורה שלך אז היא ממש מטמטמת אותך , תשכח מהזונה הזאת ותמשיך הלאה!"
"היא האחת שלי , אני לא יוותר עליה ..במיוחד לא עכשיו , אני לא יוותר עד שהיא תיהיה שלי.., ועכשיו היא עם סיימון " נאנחתי
"וואו , היא הזונה שבאה עם סיימון" אמר ולא הפסיק לצחוק..
"היא לא באמת זונה , הוא עושה לה משהו ..הוא מאיים עליה, הוא לא מי שאתה חושב שהוא" אמרתי בתקווה לשכנע אותו ..
"כן אחי ואני פיה" אמר וצחק .., נאנחתי ויצאתי מהמטבח..
-נ.מ רגילה-
"אני הולך שנייה , תישארי פה.." סיימון אמר והלך לכיוון המטבח ..נשארתי שם כמו שהוא אמר ופתאום לילי וכמה מהחברים שלא באו אלי .."אז סיימון שכר אותך?" הוא אמר וישב ממש קרוב אלי..לא עניתי..
"נו למה את לא עונה?" שאל
"אני אמורה לענות?"
"כן ..דיברתי אלייך "
"אז..מי אמר שאני רוצה לדבר איתך?" אמרתי ועקצתי אותו
"יפה , משחקת אותה קשוחה.., אני לא מתעצבן מהר אם זה מה שאת מנסה לעשות., אבל אל תנסי את זה על ביבר…, ישלו פתיל קצר" אמר וישר נזכרתי בג'סטין , בחיוך הכובש שלו .."יודעת מה .., הבנתי א המשחק שלך , קשה להשגה.., אני הולך" ליל אמר והלך גם למטבח..,נשארתי עם כל החברים שלו , כולם הסתכלו עלי ואני ישבתי עם שילוב ידיים מחכה שהלילה הזה ייגמר , כל גבר שני ניסה להתחיל איתי או יותר נכון להשכיב אותי במסיבה הזו ..פתאום ראיתי את לילי יוצא עם סיימון מהמטבח , סיימון היה ממש מסטול .., פתאום ג'סטין בא ופשוט נתן לו בוקס , סיימון פשוט נפל על הרצפה וג'סטין נכנס עם ליל למטבח .., ישר רצתי לסיימון ועזרתי לו לקום "אתה בסדר?" שאלתי ועשיתי כאילו אני דואגת..
"הו , אני כן ..אבל את לא תהיי בסדר כל הערב.. החבר שלך , ביבר ..לא חייב לדבר כל הזמן את יודעת" אמר בזמן שעזרתי לו לשבת..
"הוא כולה הגן עלי.., אתה יודע מה הוא מרגיש כלפי.. "
"יודע יודע..הוא אמר לי הרגע ..לפני שחטפתי מכות .."
"מה הוא אמר לך?" שאלתי בסקרנות..
"למה את חושבת שאני יגיד לך ., עכשיו לכי להביא לי משהו לשתות ונתחיל במסיבה" אמר והלכתי ..מזגתי לתוך כוס את מה שסיימון אוהב , פתאום ראיתי את ג'סטין יוצא מדלת המטבח מתוסכל ..הוא בא למזוג לעצמו משהו והוא התקרב לשולחן של השתייה ..עמדו אחת ליד השני , כל כך רציתי לדבר איתו .. לקחתי את הכוס ובאתי להסתובב בחזרה לסלון .."אני מצטערת" לחשתי לו מהר והלכתי..
"מה זה היה?!" סיימון שאל בזמן שנתתי לו את הכוס..
"מה?"
"את אמרת לג'סטין משהו .., מה זה היה?!"
"לא אמרתי לו כלום.." הכחשתי
"אל תשקרי לי שאנל , אין משהו שאני יותר שונא מזה!"
"אמרתי לו ש.."
"ש..?"
"ביי" המצאתי משהו מהר..
" ביי? ,זהו את בטוחה..?" אמר בספקנות
"כן…אמרתי לו ביי .., להיפרד ממנו "
"חבל ..היה לך צ'אנס להגיד את האמת..עכשו בואי.." אמר וסימן לי לעלות עליו..לקחתי שלוק מהכוס שלו ..ועשיתי מה שהוא רוצה כמו גדולה , העיקר שיהיה מרוצה..
התחלתי לנשק אותו בצוואר , ואז בפה..והוא רק נהנה מזה.. אני ? אני הרגשתי כל כל זולה באותו רגע..פתאום קלטתי את ג'סטין יושב באחד הספות בפינה וחושב..
"ס-סיימון..אני צריכה לישרותים שנייה"
"אוח למה דווקא עכשיו .., עכשיו מתחיל כל הכיף.." נאנח ..
"אני צריכה לראות איך אני נראת ..בשבילך.."
"תאמיני לי שאת נראת טוב..אבל לכי .." אמר והלכתי.. ניסיתי לגרום לג'סטין לקלוט אותי ..אבל הוא היה בשלו ..
נכנסתי לשירותים , סגרתי אחריי את הדלת , הסתכלתי במראה ונאנחתי..,אני יעשה מה שסיימון רוצה..ואז הוא יסלח לג'סטין וישחרר אותי' חשבתי..
-נ.מ ג'סטין-
ישבתי על אחד הספות.., הסתכלתי על כולם , כל זוג שני התמזמז ואני לא רוצה לדעת מה הולך בשירותים ובמקלחות בבית ..פתאום ראיתי את שאנל על סיימון .. הם גן התמזמזו , סיימון נהנה מכל רגע ושאנל פשוט סבלה בשקט.. כמו שהיא עושה כל הזמן..לקחתי את הבקבוק ומזגתי עוד ..שתיתי קצת והסתכלתי על הרצפה.. אחרי כמה דק' הרמתי את הראש וראיתי שסיימון מפלרטט עם בנות אחרות ושאנל לא איתו ' זה הצ'אנס שלך ג'סטין!' אמרתי לעצמי , הסתכלתי סביבי וראיתי אותה נכנסת לשירותים , הלכתי מהר לחדר שלי הוצאתי ג'קט מהארון , הסתכלי לפינות לוודא שאך אחד לא רואה אותי נכנס לשירותים..נכנסתי לשירותים ונעלתי מהר את הדלת..הייתי עם הגב אל שאנל..
"דבר ראשון קחי ..אני לא יכול לראות אותך ככה." אמרתי ומסרתי לה את הג'קט
"תודה" אמרה ושמה אותו על הגוף הקטן שלה
"ככה הרבה יותר טוב " אמרתי ושתינו צחקקנו ..
"תקשיב ג'סטין…אסור לך להיות פה..סיימון יהרוג אותי , הוא מספיק עצבני עלי ואני לא רו.."
"ש..אל תדאגי אני פה ואני יעזור לך" קטעתי אותה וחיבקתי אותה חיבוק דוב חם.., התנתקתי מהחיבוק , הסתכלתי לה בעיניים והיא הסתכלה על שלי..
"אני חושב שאני יודע מה הוא עושה לך.., הוא סוג של רמז לי .., ואת בן אדם את יכולה להישבר.. בן אדם לא יכול להיות חזק כל הזמן ..הוא לא יכול להכריח אותך להיות הזונה שלו ולהימרח עליו .."
"הוא כן ..הוא איים להרוג אותי והוא אמר לי גם שאני ימות" אמרה והתחילה לבכות .."הוא יותר גרוע ממך" היא אמרה.. באותו רגע לא ידעתי עם להיעלב או לא..
"אבל אמרתי לך שאני מצטער ואני באמת מתכוון לזה!" אמרתי
"זה מה שאתה אומר כל הזמן.."
"אבל אני באמת מתכוון לזה.." אמרתי בקול צרוד והעיניים שלי נהיו רטובות..
"אני רק רוצה קצת שקט בחיים שלי ,לא כסף לא כלום ..רק שקט ושלווה.."
"הלוואי שהייתי יכול לתת לך את זה.., אבל אני לא יכול ..תתמקדי , צריך לחשוב על דרך לברוח ממנו.."
"אי אפשר..ישלו שומרים והבטחה טובים ..הוא יימצא אותי בשניוות..ויש לו אקדח" אמרה בזמן שנגבה כמה דמעות..ליטפתי את השיער שלה וחיבקתי אותה .., זה הדבר ביחיד שהייתי יכול לעשות..
"כל כך התגעגעתי לזה" היא אמרה , עלה לי חיוך על הפנים ששמעתי את זה..
"גם אני.." אמרתי שפתאום נשמעו דפיקות בדלת..
"שאנל את שם?!" זה היה סיימון ..שאנל ישר נלחצה…."אני פוחדת" היא לחשה לי ..
"הכל יהיה בסדר" לחשתי לה והתנתקתי מהחיבוק..
"ג'סטין אם אתה שם אתה הולך למות.." הוא צעק..חיפשתי חלון לברוח ממנו , אבל זה היה קומה שלישית..
"טוב אני מה שנעשה , את תפתחי את הדלת , אני יהיה מאחורי הדלת וייקח לו את האקדח?" לחשתי לשאנל..היא רק הנהנה עם הראש ולא הפסיקה לרעוד.."את יכולה לעשות את זה.." אמרתי לה בניסיון להרגיע אותה…
-נ.מ רגילה-
"היי , תירגעי ..אחרי שנגמור עם זה אנחנו ניהיה ביחד .., וזה מה שחשוב.." ג'סטין אמר ואני לא הפסקתי לרעוד..הוא נתן לי נשיקה קטנה על המצח והלך למאחורי הדלת..
הלכתי לכיוון הדלת , נשמתי נשימה עמוקה , סובבתי את המתפתח והדלת נפתחה בחוזקה
"למה את חושבת שאת יוכלה להיעלם לי?" סיימון אמר והתרחקתי עד שנתקעתי בקיר ..הוא הניח את היד שלו על הצוואר של והרגליים שלי היו באוויר .."עכשיו אנחנו הולכים לחזור לבית , ואני מבטיח לך שלא תוכלי לזוז מהמיטה"
"ב-ב-בקשה א-אתה ח-חונק " ניסיתי להשחיל כמה מילים ..הוא הוריד אותי ושחרר את האחיזה..אמר
"מאיפה הג'קט הזה?" אמר בזמן שראה אותו.. שתקתי.."תעניי לי"
"מג'סטין.." אמרתי..וג'סטין עמד שם מאחורה ולא עשה כלום..
"ואיפה הוא עכשיו?!" הוא צעק..
"אני..ל-ל-לא.."
"איפה הואא?!" צעק עוד פעם רק יותר חזק
"ל-לא יודעת" מלמלתי ..
"אני לא מאמין לאף מילה שלך" אמר ודחף אותי על הקיר , נפלתי על הרצפה וראיתי שג'סטין יוצא מהשירותים.

פרק 22
, אני לא מאמינה , אבל הוא אמר סליחה.. והפעם חשבתי שהוא באמת מתכוון לזה ..אני כל כך מטומטמת ..הסתכלתי על הדלת והתחלתי לבכות עוד פעם .. החיבוק שהוא נתן לי היה כל כך אמיתי , המילים ..
"מה עכשיו ?למה את בוכה?!" סיימון אמר בעצבים , לא היתייחסתי..פשוט המשכתי בשלי.."קומי , צריך ללכת " אמר. ולא הקשבתי לו אפילו .., סמכתי על ג'סטין הפעם .., למה אני עושה את אותה טעות כל פעם מחדש .'.החיים זה משחק שנועד בשביל כולם , ואהבה זה רק מתנה' .., נזכרתי במשפט הזה , פתאום הוא נשמע לי כל כך נכון ..פשוט הפסקתי לבכות , קמתי הסתכלתי לסיימון בעיניים .."סבבה , יודע מה? ניצחת.. עם זה מה שאתה רוצה לשמוע .
הנה אנחנו בשירותים .." אמרתי והלכתי לנעול את הדלת .." והנה אני מורידה את הג'קט " המשכתי לדבר "והנה גם את השמלה.. , יאללה תעשה מה שאתה רוצה איתי , הרי אני סתם בובה שמזיינים וזורקים .., נכון? .." עמדתי קרוב אליו והוא היה בשוק..
"שא.."
"לאלאלא לפני שתגיד משהו .., מה הקטע שלכם הגברים …להגיד סליחה מלא פעמים ואף פעם לא להתכוון לזה ? .ואז לחזור על ארבע רק בשביל ז.."
"עכשיו אני קוטע אותך .., ואיך שאני מבין את מדברת על ג'סטין נכון?.., הבן אדם משחק איתך .., את כמו בובה בשבילו.. הוא סתם אומר את כל השטויות האלה של ' אל תפגע בה' ' אני יהרוג אותך ' 'אני אוהב אותה' 'היא חשובה לי'.."

-נ.מ ג'סטין-
"עכשיו אני קוטע אותך .., ואיך שאני מבין את מדברת על ג'סטין נכון?.., הבן אדם משחק איתך .., את כמו בובה בשבילו.. הוא סתם אומר את כל השטויות האלה של ' אל תפגע בה' ' אני יהרוג אותך ' 'אני אוהב אותה' 'היא חשובה לי.." שמעתי את את מה שסיימון אמר ופשוט לא יכלתי לשמוע את זה יותר..מתי שהוא נכנס לשירותים וחנק אותה , היה לי קשה לראות אותה סובלת .. קפאתי במקום ..ואז הוא דחף אותה לקיר.., זה הזכיר לי כל כך הרבה דברים פשוט יצאתי משם , זהו .. עכשיו רשמית איבדתי אותה ..אני התכוונתי לסליחה שלי אבל אני צריך להשלים עם העובדה שהיא אף פעם לא תיהיה שלי.., אני רק גורם לה לסבול ..הלכתי מהר לסלון וצעקתי "חברים המסיבה נגמרה" צעקתי כמה פעמים ונכנסתי לכל חדר בבית ..לכל השירותים ..
"עכשיו כולה אחד..מה ישלך?" כריס שאל ..
"כלום .., אני עייף נדבר מחר" אמרתי והוא ייצא ..הבית היה בלאגן ..ושאנל וסיימון היו נעולים בשירותים , ישבתי על הספה..ולא היה לי כוח לאף אחד.
אחרי כמה דק' של מחשבות חשבתי ששאנל אולי עדיין מרגישה אליי משהו ואולי היא תסלח לי הפעם ..זה תלוי רק בה..

-נ.מ רגילה-
היה שקט בחדר.. אם ג'סטין אמר את המילים האלה אז למה לעזעל הוא פשוט ברח..
"יודע מה אין לי כוח לשטויות האלה.., הנה אני , והנה אתה ..תעשה מה שבאלך איתי , זה מה שרצית כל הערב.. אז יאללה לך על זה"
"שאנל שימי את הסוודר" אמר והושיט לי אותו .."אני לא יעשה לך כלום מהיום , את חופשייה , עכשיו אני מבין למה ג'סטין התאהב בך .., יש בך משהו מיוחד , את יפה לא רק מבחוץ גם מבפנים .. ואני לא יכול להגיד שאני לא אוהב אותך .., עם אני יגיד זה יהיה שקר.. אבל עם פגעת במישהו את יכולה להיות איתו ? לא , נכון? אני לא הולך להגיד לך סליחה , כי אני יודע בוודאות שזה ייקרה עוד פעם אני לא שולט בעצמי ליידך, אז הנה הסוודר שימי אותו ..ואני מקווה שתמצאי מישהו שמתאים לך ויאהב אותך באמת" אמר וייצא מהשירותים
"ס-סיימון?" אמרתי מבולבלת ,שמתי עליי את הסוודר והייתי בשוק ממה שהוא אמר

-נ.מ ג'סטין-
שמעתי טריקת דלת הסתכלתי על המדרגות וראיתי את סיימון יורד.."אני צריך לדבר איתך " הוא אמר והיתיישב ליידי ..
"מה קרה?" שאלתי
"שאנל .. זה מה שקרה לשתינו , התאהבנו חזק ..ואנחנו לא יכולים לצאת מזה..אני חושב שאתה אחלה גבר ולא רציתי שהמצב בינינו יהיה ככה בגלל בחורה.. אני מבין שאתה רוצה אותה .. אבל שתינו לא יכולים לקבל אותה בחזרה.. השארנו לה יותר מדי צלקות.. תן לה להמשיך הלאה" הוא אמר וזה היה נכון כל מה שהוא אמר ..אבל כמו שאמרתי , אני בחיים לא יוותר עלייה
"אני מבין אחי.., תודה " אמרתי ועשיהו חיבוק גברי "אחמ" פתאום שמעתי את הקול של שאנל .., היא נשענה על הקיר שהיה עליה רק את הסוודר שלי ..
"טוב אני הולך" סיימון אמר וייצא.
היה כמה דק' של שתיקה
"טוב אז את הולכת לעמוד שם לנצח ?" שאלתי
"תזמין אותי לשבת לידך" אמרתי וחייכתי ..
"טוב..האם תרצי לשבת ליידי?"
"אני אשמח" אמרתי וישבתי ליידו
"אנחנו צריכים לעשות שיחה רצינית "
"עם חייב אז חייב.."
"שמעת מה סיימון אמר לי , אבל יש בינינו משהו מיוחד ואני רוצה לשמור עליו ולא לאבד אותו.." אמרתי והחזקתי לה את הידיים..
"אני גם חושבת ככה , אבל אני פוחדת להיפגע עוד פעם ..אתה אמרת לי סליחה .., הרגשתי משהו אמיתי .., ופתאום הלכת .."
"הלכתי כי לא רציתי לראות אותך סובלת… ועכשיו אני מודע לזה שאיבדתי אותך .." אמרתי ושחררתי לה את הידיים
"לא איבדת אותי.., עובדה , אני עדיין כאן ..ואני רק רוצה שתבטיח לי משהו אחד "
"מה?"
"תבטיח לי שתשכח את העבר ..מבחינתי אנחנו פותחים דף חדש ע…כשיו"
"או.קי..אז אני ג'סטין ..איך קוראים לך?"
"שאנל , נעים להכיר" אמרה ולחצנו ידיים ..
"אז..מה את עושה פה הערב?"
"הלכתי למסיבה של איזה אידיוט ועכשיו אני רק עם סוודר ותחתון ..אתה?"
או אני גם הייתי במסיבה הזאת ,אני חושב שראיתי אותך , מה לבשת?!"
"לא הרבה.." היא אמרה ושתינו צחקנו..


תגובות (3)

תמשיכיי!!3>

03/09/2013 06:27
^^

קראתי הכלללל ! איזה שלמותתתת ♥
אלו כמה מהסיפורים שאני הכי אוהבת !
זה מרגיש כמו סוף עונה… לא יודעת למה :O
אבל גם אם זה הפרק האחרון… פליזושששש תעשי עוד עונהההה / תמשיכיייייי

03/09/2013 06:46

תמשיכי!!!!!

03/09/2013 06:53
31 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך