I MAKE A MISTAKE – LIAM PAYNE

Eylon Mayne 06/05/2014 687 צפיות 3 תגובות

"כן טוב , אני לא רוצה לדבר איתך יותר בחיים שלי!" ליאם צעק עליי כשהוא שיכור .
טוב אני חושבת שהוא היה שיכור … , הוא לא יכול לעשות לי את זה .
**
אני יספר לכם קצת על עצמי :
קוראים לי אליסון , אני בת 18 .
יש לי שיער חום ועיניים כחולות כמו יהלום , אני גרה עם ליאם .
**
"ליאם.." נגעתי בידו , "עזבי אותי" הוא לחש והלך לחדר שלו , אני באמת לא הבנתי מה הבעייה שלו , אבל הנחתי לו .
הלכתי לחדר שלי ולבשתי גופייה לבנה ושורט שחור , נשמעה דפיקה בדלת , פתחתי .
"כן ליאם?" אמרתי הוא הסתכל עליי וליטף את פניי , "ליאם.." לחשתי "שש" הוא לחש וליטף את שערי הוא התקרב אלי טיפה , ונישק אותי .
"יש לי חבר ליאם.." לחשתי והתרחקתי ממנו , ליאם הסתובב והלך .
"שנייה.." לחשתי , "עזבי אותי כבר." ליאם לחש .
**
בוקר , התעוררתי , לבשתי שמלה לבנה והתאפרתי קצת .
הלכתי לחדר של ליאם , הוא עדיין ישן ; ליטפתי את פניו "ליאם" לחשתי "הא?" הוא לחש "אני צריכה ללכת לביה"ס " לחשתי "אוקיי" ליאם לחש ונישק את הלחי שלי , יצאתי מהחדר והלכתי לביה"ס .
"טיילר" נישקתי אותו וחייכתי "היי" טיילר חייך הלכנו ביחד לכיתה .
"המנהל בא עוד שתי דקות" המורה אמרה "יופי" גלגלתי את עיניי "הכל בסדר לאב?" טיילר שאל אותי , "כן" ליטפתי את אצבעותיו .
המנהל הגיע , "טוב אני כאן בשביל להכיר לכם את המורה החדש שלכם … מר פיין " המנהל אמר וליאם נכנס "טוב היי" ליאם חייך .

' אוי לא ליאם , איזה טעות עשית ' אמרתי בלבי .


תגובות (3)

התחלה בסדר אבל יש הערה.
הסיפור ….כל קרה כל כך מהר !
לא ממש נוח לי קרוא שככה שכתבת זה מהיר..
מקווה שלא נעלבת ,אם כן אני מצטערת!

06/05/2014 21:34

אני לא ממש הבנתי את הפרק הזה אז אני מציעה לך לבדוק אם זה באמת הסיפור שרצית להעביר כי לא הבנתי כי זה קרה יותר מדי מהר
וזה לא מכוונה להעליב אותך או משהו :-)

06/05/2014 22:30

תמשיכי!

09/05/2014 00:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך