מצטערת שהוא קצר לא היה לי זמן.3תגובות וממשיכה

bad girl פרק 3 סוטה מאוד מגיל 16

06/02/2015 21073 צפיות 7 תגובות
מצטערת שהוא קצר לא היה לי זמן.3תגובות וממשיכה

"תתפשטי"יאיר אמר בטון סמכותי כשהוא יושב על הספה ומתבונן בי,במהרה התכופפתי להוריד את הנעליי עקב שלי

"לא,אותם תשאירי"אמר,ואני רק חששתי ,אני לא עשיתי דבר כזה מעולם אך הייתי כול כך סקרנית.

הסתכלתי עליו והורדתי את השמלה מעליי והייתי בהלבשה תחתונה,תחתון שחור וחזייה שחורה מתחרה,עניו נפקחו !הם היו אפלות מלאות תשוקה,הרגשתי באותו רגע חשופה מידי. וחרמנית מידי בשביל לברוח.הסתכלתי בעניו הכחולות שנהפכו לאפורות מרוב תשוקה ואמרתי "חזייה או תחתונים?"כדי לדעת מה להוריד קודם.הוא התבונן בי ואמר "חזייה"בלחש בקול צרוד.הייתי יכולה לגמור בלי שהוא יגע בי הייתי כול כך מלא תשוקה,הרגשתי כאילו העור שלי בלהבות,הזזתי את השיער שלי לצד ופתחתי את החזייה"מתי שתורידי את החזייה תחזירי את השעיר שלך לאחור".ציווה אותי

עשיתי כדבריו הורדתי את התחתונים ,ויצאתי מיהן בדילוג חיכית לציווי הבא שלו כול כך התחרמנתי שלא היה לי אכפת כבר רק רציתי אותו בתוכי."תתקרבי אליי,ותשבי עליי בפיסוק"אמר בסמכותיות !
התקרבתי אליו וישבתי ופסקתי את רגליי מעליו ושמתי את ידי על כתפיו כדי לתמוך בו.
"תנשקי אותי"אמר בקול צרוד
,הרגשתי את עורי סומר ואת החלץ בבטן החתונה שלי,רקנתי מעליו והוא כבר לא יכל להתאפק .הוא התנפל עליי והתחיל לנשק אותי בפראות והכניס את ידיו בתוך שערי והמשך אותו חולשות להראות לי שזה הוא שולט.אממ רכושניות אני אוהבת את זה.

ידיו התחילו למשש את הגופי ,הוא העלה המותני לחזה שלי והתחיל לצבוט לי את הפטמות "אהה"הוצאתי הנאחה הוא הפסיק לנשק אותי וירד בנשיקות רטובות לצוואר שלי עד לפטמה שלי הוא התחיל למצוץ לנשוך וללקק לי את הפטמות "פאק"אמרתי בלחש הרגשתי את היד שלו יורד לי לכוס ומתחילה להזיז את הדגדגן שלי "אממ כן יותר חזק" לחשתי והוא הקשבי לי התחלתי לזוז מעליו כבר לא שלטתי על מעשי כול כך נכנסתי לזה,הוא הכניס שתי עצבות לתוך הכוס שלי וחיזק את אגודלו על הדגדגן שלי,זה כול כך טוב הפה שלו עבר לפטמה השמאלית שלי ועשה אותו דבר הרגשתי את האורגזמה נבנתה בתוכי "אני רצה שתגמרי על האצבעות שלי"הוא לחש ליד האוזן שלי מהדק את אחיזתו וממשיך בתנועות קבועות עם האצבעות שלו.
"אני רוצה להרגיש את הכוס שלך ניסגר על האצבעות שלי"הוא לוחש
"פאק"חלשתי
ועצמתי את עניים ורגשתי שאני ממש קרובה"תגמרי"הוא לחש,הרגשתי את עצמי מתפוצצת מעליו זה היה יותר חזק מה זאתי של הרכב הוא לא הפסיק עד הגלים האחרונים של האורגזמה שלי.הנכתי את ראשי על כתפיו האורגזמה הזאת תלתלה אותי.הוא הוציא את אצבעותיו והרים אותי לחדר שלו, וזרק אותי על המיטה שלו ,ורקן מעליי.
הוא נישק אותי בחוזקה מצץ ונשך את השפה התחתונה שלי וירד שוב בשובל נשיקות לצוואר שלי.

הוא חיכך את אברו ברגל השמאלית שלי כדי להראות לי כמה קשה הוא וגדול הוא כול כך רציתי אותו שהרמתי את אגני לאגניו ,הוא חייך והוריד את מכנסו מעליו וסיבב אותי ככה שאני הייתי מעליו "תמצצי "לחש לי בקול צרוד.

נישקתי אותו ורדתי לאט לא רציתי לשגע אותו ירדתי לחזה שלו ותפסתי את הפטמה שלו התחלתי לנשוך אותה ושמעתי אותו נאנח כתגובה הוא השחיל את אצבעותיו בתוך שערי ודוחף אותי לכיוון מכנסיו.

פתחתי את כפתור מכנסי הגינס שלו כבר עכשיו רגשתי את הבליטה שלו עד כמה היא גדולה,אממ חשבתי לעצמי, הורדתי גם את הבוקסר שלו והזקיפה שלו ניצבה ממולי היא הייתי בהרבה יותר גדולה מימה שחשבתי הרגשתי את אברי מתקבץ ונהיה יותר רטוב כול כך רצתי אותה בתוכי.

שפשפתי אותה טיפה ככה היא תהיה בזקיפה מלא והכנסתי אותה לפי התחלתי עם החלק העליון העברתי את לשוני מעל הפין שלו והוא טיפה התקבץ הוצאתי אותה מיפי והעברתי את לשוני על הוריד הבולט "אהה כן ככה"הוא לחש הכנסתי הפעם את כול אברו לתוכי הגעתי עד הביצים שלו ושמעתי אותו גונח "כמה פנטזתי לזיין את הפה שלך"הוא גנח והתחיל להכניס את אברו לפי הלוך ושוב ואני רק מנסה לנשום תוך כול דחיפה ודחיפה"אני לא יכול יותר"הוא ארמ והרים אותי וגלגל אותי מתחתיו "את לוקחת גלולות?"שאל מתי שכבר הרגשתי את תחילת אברו על הכוס שלי "כן"לחשתי וקידמתי את אברי אליו,הוא הכניס אותו לאט לאט מחכה שאני הסתגל "פאק"לחשתי הוא היה יותר גדול מימה שחשבתי,הוא התחיל להכניס ולהוציא לאט לאט משגע אותי"יותר מהר"אמרתי הוא חייך והתחיל לדהור מעליי הרגשתי את האורגזמה נבנתה אך לא רציתי לגמור כל כך מוקדם רציתי להרגיש אות עוד קצת,הגניחות שלי ושלו מלאו את חדר המלון "כן ככה" אמרתי כולי מתנשפת כשהוא העלה את רגליי מעל כתפיו כהה יכנס יותר עמוק "את כול כך אדוקה"הוא לחש לי,כול המילים הגסות שלו גורמות לאורגזמה שלי להקדים "תגעי בעצמך"הוא ציווה עליי ושלחתי את ידי לחזה שלי והתחלתי לעשות אותו ולנגוח "כן ככה בדיוק"הוא לחש הרגשתי אותו גם קרוב הוא נעשה יותר קשיח הרגשתי נוזל חם מציף אותי ויש שלחתי את אצבעותי לדגדגן שלי.
הזזתי אותו בדיוק איך שאני אוהבת "עניים עלי מתי שאת גומרת"הוא אמר פקחתי את עני והתסכלתי עליו"אהה"גמרתי מסביבו "איך קראים לי?"הוא שאל תוך כדי שאני גומרת"יאיר"אמרתי בלחש מזועזעת מהאורגזמות האלו הם יותר מידי חזקות.

אחרי שעה שתיינו יושבים מחובקים אני על החזה שלו שקוע בתוך מחשבותי חושבת לעצמי מה אני אמורה לעשות עכשיו,הסתכלתי בשעון שהיה על השידה הראה לי שהשעה שלוש בבוקר ויש לי פחות משעתיים לישון לפני המסד בוקר.קמתי במהירות מהמיטה מתכוונת ללכת לסלון לקחת את בגדיי ולעוף מיפו.
הסקס הזה כול כך בלבל אותי הוא כול כך טוב אך ידעתי איפה שהוא שאני זונה פסדר אני אתמודד אני חייבת את הכסף הזה בשביל לבנות לי חיים חדשים מחוץ לארץ הזאת.

הלכתי לסלון והתחלתי להתלבש שמעתי צעדים מתקרבים ידעתי שזה הוא הוא הסתכל עליי ואמר "קחי"והושיט לי את הכסף"ניפגש שבוע הבאה" אמר לי ונישק אותי נשיקה גסה ורטובה שמתי את המעיל שלי ויצאתי.

"בוקר"שמעתי את המ"פ דופק


תגובות (7)

נשמע מעניין, תמשיכי❤️

07/02/2015 22:25

זה מעניין, תמשיכי.

08/02/2015 20:52

וואו! זה מדהיםם תמשיכיי מהררר התחלתי לקרוא והתמכרתי

11/02/2015 17:17

תמשיכי מחכה להמשך:)
נ.ב
אני אשמח עם תקראי את הסיפור שלי העלתי 2 פרקים חדשים:)

14/02/2015 21:36

תמשיכי אני חייבת לדעת מה קורה!!!!!!!

14/02/2015 22:35

תמשיכי זה מעניין רצח…מתי עוד פרק יצא?

15/02/2015 16:51

סוטה מאוד חחחחחחחחח. יותר כמו טראש שנכתב ע"י ילדה שחוותה מיניות רק דרך מדריכי אוננות באתרים של טיפו. זה מעיד הרבה על הקהל פה.

27/12/2016 22:51