סטפן-פארטי
אמיתי מאוד!

הסיפור ההזוי ביותר שיכול לקרות לילד בן עשר!!!!!(אמיתי)

סטפן-פארטי 09/10/2011 885 צפיות 6 תגובות
אמיתי מאוד!

טוב הייי אני הולך לספר לכם מקרה אמיתי ביותר וזה מאוד מפחיד אז לא מומלץ לילדים מתחת לגיל 8 או לבעלי לב חלש או סתם אנשים פחדנים….

טוב זה קרה בבית ספר….כמה ימים לפני חופש יום כיפור וסוכות
זה היה סוף היום כולנו שיחקנו כדורגל בשיעור ספורט ואז היה צלצול להפסקה…
זאת הייתה ההפסקה האחרונה והארוכה ביותר..
אז כולנו שיחקנו מחבואים יש לנו ילדה שקראו לא קארין היא הייתה תמיד סופרת וזה היה תמיד מצחיק שהיא יוצאת בשושו!!!!
אוקיי אז אני ואיזה ילדה שקוראים לה רינת ואני די מחבב אותה התחבאנו בספרייה.
אני יצאתי להציץ עם קארין באה וראיתי שהיא מתקרבת אז ירדתי לספרייה כיביתי את האור והתחבאתי מתחת לשולחן עם רינת.
קארין באה ואז אני ורינת שמענו את קארין צורחת ואז היא עלתה…
לא הבנו למה היא צרחה.
רדפנו אחריה ואז היה צלצול.
נכנסנו לכיתה ושאלתי אותה למה היא צרחה…
היא ענתה שראתה משהו זז בין הדלת של חדר מחשבים לבין השולחן שהתחבאנו בו..
לא הבנתי איך אנחנו לא ראינו לא כל כך האמנתי לה..
יום אחריי שוב שיחקנו הפעם אני יצאתי סופר ספרתי ואז ירדתי לחפש בספרייה..
היה שם חושך אז הדלקתי את האור וראיתי משהו זז במהירות מהשולחן לדלת של חדר המחשבים…
ברחתי בטיל למעלה וראיתי שכולם ספרו אותי..
סיפרתי להם והם לא האמינו לי (נכון שהם חראות?) כמה ילדים ירדו איתי קוראים להם: איתי,ניר,ואילון.
ירדנו והיה חושך מוחלט אפילו לא פנס קטן ואז שמענו רעש של כיסא נופל וצרחה ענקית!!!
יצאנו משם סיפרנו לכל החבר'ה את הסיפור ואז כששמעו את קארין,איתי,ניר ואילון הם ישר האמינו

אני ימשיך עוד מעט..


תגובות (6)

היי וואי גמאצלנו ההפסקה האחרונה הכי ארוכה !!
ואנחנו בכיתה משחקים מחבואים אם שושו חחח …
–אלי–

09/10/2011 12:18

וואווו תמשיייך ! ושיהיה לך בהצלחה עם רינת שאתה מחבב .. (:

09/10/2011 13:57

חח תודה:))) אני ורינת (הילדה בסיפור) נהיינו ידידים טובים!!!

10/10/2011 02:09

אחי סיפור מפחיד אוהב תה סיפורים שלך עם גדולים תמשיך לחשוב סיפורים אתה גדול בזה

14/10/2011 13:52

סטפן זה אני ליאור וזה לא אמיתי

24/12/2011 00:18

אין מצב שזה אמיתי, ויש לך המון שגיאות כתיב. נ.ב אתה צריך לדעת מתי לשים פסיק, נקודה וכד' ולתאר את הסיפור בצורה יותר ברורה. אם תצטרך עזרה תמיד תוכל לבקש :)

27/01/2012 02:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך