סיפור קצר

ארוחה לאור נירות

15/12/2013 854 צפיות 8 תגובות
סיפור קצר

תפסיק, אני יודעת שאתה עדיין חושב עליה. על מי? על האקסית שלך, על לוסיל. נראה לך? נפרדנו מזמן, היא כבר לא מעניינת אותי בכלל. שקרן נפרדתם לפני פחות מחודש, והיא בכלל נפרדה ממך. איך אני אדע שברגע שלוסיל תרצה אתה לא תרוץ אליה בחזרה? היא צדקה, הפצע מלוסיל עוד לא הגליד. בכל זאת, הוא היה נחוש להוכיח לה שהיא טועה. הם קבעו להיפגש בערב אצלו, או אז יוכיח לה שהיא טועה.

לוסיל ענתה לטלפון. היה זה האקס שלה שהיא זרקה. מה אתה רוצה? אני לא רוצה להפריע לך אבל אולי את יכולה לבוא ולהחזיר לי את הדיסק שלי של להקת הזבוב המעופף? יש פה גם כמה דברים שלך שאני רוצה שתקחי. מה החיפזון? שאלה לוסיל. החברה שלי לא מאמינה שהתגברתי עלייך זה ממש חשוב. היכנסי לוסיל, היא שמעה את קולו של האקס מחוץ לדלת. היא נכנסה, אני במטבח. לא ידעתי שאתה יודע לבשל, אמרה. גם אני לא ידעתי הוא צחק.

הערב הגיע הדלת הייתה פתוחה והיא נכנסה לסלון. הוא ישב על השולחן מאחורי הספה. איזה יופי, היא התרגשה. הכנתי לנו ארוחה רומנטית, הנה תשתי קצת יין. וואוו איזו השקעה חשבה לעצמה שאולי טעתה לכל הנוגע אליו. הוא חזר עם מגש פסטה. בבקשה חייך ואמר, בישלתי ספגטי בולונז במיוחד בשבילך. הם אכלו, אתה טבח נהדר אמרה בסוף הארוחה. מעולם לא אכלתי ספגטי כל כך טעים. מה הסוד שלך? בבשר, הוא חייך אליה, לקח את ידה והוביל אותה לשבת לצידו על הספה. הוא רכן לעברה ולחש, אני מקווה שעכשיו תאמיני לי שהתגברתי על לוסיל. היא צחקה, מה, בגלל שאכלנו ספגטי? גם הוא צחק וענה, מה פתאום, בגלל שאכלנו אותה.


תגובות (8)

נחמד כזה, אם את יכולה להוסיף ציטוט כשמישהו אומר משהו, כמו למשל : " וואו !" חוץ מזה, רעיון יפה.

15/12/2013 06:00

הרעיון יפה, אבל אם להגיד את האמת, לא הבנתי כלום,
תוכלי לשים סימני ניקוד?
זה לא היה לי ברור, ולא הבנתי מי אומר מה, ותביעי רגשות יותר.
אבל זו דעתי, את לא חייבת לקבל אותה :)
יש לזה המשך?

15/12/2013 06:02

בסימני ניקוד התכוונתי בעיקר ל- ״

15/12/2013 06:03

איזה אדם מרושע.

15/12/2013 06:03

ואני מתה על זה!

15/12/2013 06:04

יפה ! רק ממש התקשיתי להבין מי אומר מה כי אין סימני פיסוק . בכללי הרעיון יפה ואפילו מסקרן ומותח לסיפור (:

15/12/2013 06:31

תודה :}זה בלי " מותר לכתוב ככה :>

15/12/2013 22:29

הוא הרג את לוסיל ?!
~מבט מופתע~
סיםור מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/08/2014 12:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך