חתולת ספרים
מבוסס על הסרט "שיחה אחת שלא נענתה". עשיתי שינויים. מקווה שהלחיץ אותכם...

השיחה

חתולת ספרים 08/10/2013 1065 צפיות 3 תגובות
מבוסס על הסרט "שיחה אחת שלא נענתה". עשיתי שינויים. מקווה שהלחיץ אותכם...

למותם של מספר אנשים יש רק מכנה משותף אחד – השיחה.
רוצח מסתורי דואג להודיע לקורבנותיו 10 שניות לפני מותם. לא שיש להם מה לעשות בנידון.

מר אוונס הוא איש עסקים חשוב. בדרכו חזרה מהעבודה הוא מקבל כל יום המון מיילים והודעות טקסט.
היום, כמו כל יום, הוא בדק אותם תוך כדי הליכה. לפתע צילצול שנבע מהטלפון נשמע.
"הלו?"
"אתה הולך למות בעוד עשר… תשע…"
מה זה היה? מר אוונס חושב לעצמו. מופיע שעון עצר על המסך. 6… 5… 4… 3… 2… 1…
כשהשעון מתאפס מכונית עולה על המדרכה ופוגעת במר אוונס.

אשלי אנדרסון היא נערה מקובלת בת חמש עשרה. היא נוסעת במונית לחברה שלה, שגרה רחוק. הדרך עוברת במדבר בעל מצוקים. פיתאום היא מרגישה רטט. משהו מתקשר.
"שלום, מי מדבר?"
"את הולכת למות בעוד עשר…. תשע…."
היא בוהה בטלפון, בשוק. שעון עצר סופר לאחור. 8….7…6…..5…..4…..3…..2……1….
כשהשעון מתאפס נהג המונית מאבד שליטה, והמכונית צונחת לתוך תהום.

לורה באג' היא אישה עשירה ומבוגרת. היא יוצאת מהקניון, שקיות בידייה. בעודה הולכת ברחוב, ליד אתר בנייה, היא מקבלת שיחה.
"כן?"
"את הולכת למות בעוד עשר…. תשע…."
"סליחה?!" היא צועקת בעצבנות אל תוך הטלפון. אבל השיחה כבר נותקה. היא מבחינה בשעון עצר הסופר לאחור. 6….5…..4…..3….2…..1….
כשהשעון מתאפס מוט ברזל נופל מאתר הבניייה על ראשה והיא מתמוטטת במקום.

ג'וני רובין הוא איש צעיר, סטודנט באונברסיטה. הוא יושב בחדרו לומד לקראת הבוחן מחר. שיר שהוא אוהב מתחיל להתנגן. הטלפון.
"שלום?"
"אתה הולך למות בעוד עשר……תשע….."
הוא שותק. מסך של שעון עצר מופיע. הספירה לאחור מתחילה. 8….7….6…..5…..4…..3……2……1..
כשהשעון מתאפס ג'וני מקבל התקף דום לב, ונופחת נשמתו. לא היו לו מעולם בעיות בריאותיות, אין למקרה רקע משפחתי ולא היו סימנים מוקדמים.

יש עוד הרבה מקרים. עוד הרבה קורבנות של אותו האיש שיושב בבית, ושולט על מותם של אנשים מסוימים. בשבילו זה משחק. הוא רוצח אותם, כל אחד בדרך אחרת ויצירתית, כבידור. איך הוא עושה את זה – זו תעלומה. כל מי ששמע עליו כבר מת מזמן.
אולי עכשיו תורך?


תגובות (3)

לא יצא כל כך מפחיד

08/10/2013 07:02

דווקא אהבתי, ואת כותבת ממש יפה!

08/10/2013 07:19

תודה רבה! ^^

08/10/2013 07:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך