Lior72
אזהרה לקוראים רגישים - אלמנטים של אימת גוף ופגיעה עצמית. אישית, אני חושב שהסיפור קצת מצחיק.

מלך התולעים

Lior72 17/06/2022 422 צפיות אין תגובות
אזהרה לקוראים רגישים - אלמנטים של אימת גוף ופגיעה עצמית. אישית, אני חושב שהסיפור קצת מצחיק.

אני הוא מלך התולעים! קראתי בקול, ואלפי תולעים יצאו לדרכן בתגובה לפקודתי, והן הזדחלו להן מבעד לדלת השירותים שפערתי לרווחה במיוחד עבורן, והן בקעו מפתח הניקוז שברצפה, והן בצבצו מבעד לסדקים שאף לא ידעתי על קיומם, במפגש כותלי החדר והתקרה. ההתרגשות הייתה נוראה והן כולן הזדרזו, והן טיפסו אחת על גב האחרת והחלו לצייץ במקהלה.

אני הוא מלך התולעים! קראתי בקול, ופקדתי על צבאי לטפס במעלה גופי העירום ולעוטפני בשמיכה רירית וחמימה. לא יכולתי שלא לפרוץ בצחוק מתגלגל, הרי שמגען היה כה מדגדג, והן הביעו את אהדתן הרבה בכך שליקקו אותי בלשונותיהן הזעירות והדביקות. לא יכולתי שלא לצרוח מרוב אושר – חיכיתי לרגע זה יותר מכפי שניתן לתאר. ועתה, איני בטוח מהי הסיבה שבשלה דחיתי את הבלתי-נמנע לאורך זמן רב כל-כך.

אני הוא מלך התולעים! קראתי בקול, והתבוננתי בידידותיי, מתקדמות באיטיות לאורך חזי, כמעט וכיסוני לחלוטין. נשאתי את ידיי והבטתי לעבר כפותיי, ואז השפלתי מבטי אל אמותיי. כסיל מטופש, הרי שהתולעים היו איתי תמיד! הן מעולם לא נטשו את מחיצתי. שלחתי את ידי אל מספריים ששכבו על הכיור, ולא יכולתי שלא להרגיש כמו מיכאלאנג'לו של ממש; ציחקקתי ולחשתי לעצמי אמירתו, שכן הרי שגם אני 'ראיתי את המלאך בתוך השיש וחצבתי עד ששיחררתיו אל החופשי' – אתן חופשיות, תולעים ירקרקות-כחלחלות שלי!

אני הוא מלך התולעים! קראתי בקול, וצפיתי, דרך חרכיה הצרים של מסיכתי החדשה, בעונג הרב של חברותיי, בעודן לוגמות לרוויה מן דמי המתקתק כאילו היה הנקטר האלוהי, ונוגסות בבשרי כמו היה אמברוסיה משובחת או מן השמיים. והן גנחו כמו בשיא של ריגוש מיני – לבטח הייתה זו פסגת חייהן הקצרצרים, והן היללו ופיארו את שמי ונשבעו להנציחני לעד! ובהיסוס-מה הן החלו לחפור להן מחילה דרך טבורי ולקדוח להן פתח בגולגולתי. ברוכות תהיו! משכני הוא משכנכן! היכנסו פנימה! אני הוא מארחכן ואדאג לספק לכן את הכנסת האורחים האדיבה ביותר שידעתן. השילו מעליכן את מבוכתכן, המשיכו-נא בפועלכן!

אני הוא מלך התולעים! קראתי בקול, והרפיתי כל שריר בגופי, ונתתי ליקירותיי לעשות בי כרצונן. והן שחו להנאתן בבריכת דמי, והן השתעשעו במעיי, והן לעסו את דרכן מבעד לאישוניי, והן הטילו אלפי ביצים למען דורות ההמשך, בל ייפסקו לעולם, וגופי הפך למקדשן ולממלכתן, וחשתי אופוריה שלמה ומוחלטת, כזו שלא נודעה לבן-תמותה לפניי, בידיעה שמילאתי את ייעודי הסופי והאחרון – אני הוא מלך התולעים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך