יש לקח חשוב מהסיפור, לכל אלה שמתנגדים לניסויים בבעלי חיים.
אני אישית מתנגד חלקית - אני מתגד לניסויי בעלי חיים מבכדי ליצור מוצרים כגון שמפו, סבון, בשמים וכו'. אני תומך בניסויי בעלי חיים כדי להציל חיי אנוש.

בזבוז של חיים ? לא – ניסויים בבעלי חיים

06/10/2011 1311 צפיות 9 תגובות
יש לקח חשוב מהסיפור, לכל אלה שמתנגדים לניסויים בבעלי חיים.
אני אישית מתנגד חלקית - אני מתגד לניסויי בעלי חיים מבכדי ליצור מוצרים כגון שמפו, סבון, בשמים וכו'. אני תומך בניסויי בעלי חיים כדי להציל חיי אנוש.

היה זה חדר קטן ובתוכו שני צפרדעי מעבדה.
הצפרדעים פטפטו זה עם זה בחשש.
"מה הם עומדים לעשות לנו? לבצע עלינו ניסויים? האין אנחנו מספיק טובים ?"
ואז ענתה לה חברתה הצפרדעה: "אם אביך או אמך או קרוב אחר שלך היה חולה, ולא היה ברשותך התרופה – היית מוכרחת למצוא דרך לרפא אותם.
חשבי על שנינו כעל מצילות חיים, או שיער מפוזר".
ואז נכנסו להם שני אנשים, האחד – מומחה, השני – מתלמד.
הביט המתלמד בצפרדעה האומללה ואמר: "אין זה פשע? לכלוא כך חיות אשר הגיע להן לחיות?"
"לא ולא" אמר המומחה. "אם כך – מדוע איננו יכולים לנפח לנו צפרדעים, ממש כמו בלונים?
הרי חייהם אינם חשובים.
ומדוע אנו לא יכולים להניח אותם על עפיפון או להדביק לתוך עיתון? מדוע אנו מאכילים אותם ונותנים להם חומרים היכולים להרגם, סתם, במקום ?" שאל המתלמד.
"אין זה כה פשוט, לבזבז כך חיי חייה. אך הכל לטובה – אתה מוכרח להבין.
לא נוכל לנפח צפרדעים ולהעיף אותם לאוויר, והרי זה בזבוז של חיים, ואין אנחנו מבזבזים אותם – אנו מקריבים אותם למען אלו שלנו ושל יקרינו" נהם לו המומחה בתקווה שהאיש יבין את חשיבות דבריו.


תגובות (9)

היי סהר
תמשיך להיות כה רגיש זה מדהים כיצד אתה מתבטא אני רוצה רק לומר "תנו לחיות לחיות" זה שאינן יכולות לצעוק ולומר די – אין זה אומר שאפשר לעולל להם דברים מסוימים בלשון המעטה
ממני בקי ♥♥♥♥♥

06/10/2011 09:26

איזה באסה ! העליתי את הסיפור 5 דקות בערך אחרי הבדיקה.

06/10/2011 09:30

אני מדבר על פרק 10 של משפחה בין כוכבים. אני מקווה שיערכו היום עוד בדיקה.

06/10/2011 09:31

אני גם כמוך, מתנגדת לחומרי ניקוי וכו' אבל בשביל תרופות שיכולות להציל חיים של המון אנשים – בזה אני תומכת.
ממש יפה,
Jessica 800

06/10/2011 09:34

תודה רבה לך :)
כיף לדעת שיש עוד שיודעים שזה הכרחי, עד כמה שכואב.

06/10/2011 09:38

בדיוק דיברתי על זה עם המורה שלי לפסיכולוגיה .. שמצד אחד – לוקחים את החיות קקורבן ומנסים עליהם פודרה .. גם אם הם לא ימותו מזה – זאת התעללות . אפשר לבדוק עם המוצר לא רעיל ועובד בדרכים אחרות . אבל מצד שני – בלי ניסוים בבע"ח לא היו מוצאים נוגדנים ותרופות שונות , ולא מבינים דברים על התנהגות האדם ..
אבל עדין – שאני קוראת בספר על ניסויים שעשו בעכברים עם זרמי חשמל , או שאילפו כלבים כדי ללמוד מזה תהליכי למידה .. זה צובט לי בלב .
אהבתי את הסיפור . כל הכבוד :)

06/10/2011 10:05

זאת התלבטות:
מצד אחד, ניסויים כואבים ועלולים לקחת חיים של יצורים אומללים.
מצד שני, עזרה לאנשים כמונו.
אבל אני עדיין מסכימה שהניסויים האלו לא טובים יותר מניסויים בבני אדם!
כשקראתי קיבלתי כמו צביטה בלב, כואב לשמוע.

06/10/2011 12:06

אכן, זהו עולם "אכזר".
'אמא טבע' העניקה לנו את היכולת להשכיל ולחיות לזמן רב יותר, אך יש לזה מחיר.
המחיר הוא כבד.

06/10/2011 12:24

סיפור מהמם אני מתנגד לכל ניסוי בבעלי חיים אפילו לתרופה (אלא עם כן זה חיסון למחלת הסרטן או משהו בסגנון)

15/10/2011 12:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך