idomeir48
תמיד כשאנשים חושבים על מסע בזמן, הם חושבים על שינוי העבר. הם גם חושבים שיהיה קל להצליח בכך, עם הידע שיש היום. אוי, כמה שהם טעו.

גניבת העתיד הכושלת / דוקטור לפט

idomeir48 14/04/2020 511 צפיות תגובה אחת
תמיד כשאנשים חושבים על מסע בזמן, הם חושבים על שינוי העבר. הם גם חושבים שיהיה קל להצליח בכך, עם הידע שיש היום. אוי, כמה שהם טעו.

המצאתו של קולגה, שנבנתה לאחר בחינה מעמיקה של הדברים – המוח האנושי, הזיכרון והחשיבה לעתיד, היתה מוכנה לשימוש שלי. הוא כמובן זה שהצליח לפתח את מה שאנחנו מכנים "מכונת זמן".
היא אמנם מצליחה להעביר אותנו רק לרעיונות ומחשבות עתידיות, ולא לעתיד עצמו – אך זה מספיק, בהתחשב בעובדה שמוחות רבים כבר חוברו למחשב.
המעבר למחשבות עתידיים של מוחות אלה אפשר לי ולו גישה למגוון רחב של רעיונות, שחלקם ממש פורצי דרך, אך כשניסינו להציגם בפני אנשי האקדמיה, המחקר והפיתוח כל מה שהם אמרו בפנינו היה בטון מזלזל ובגיחוך.
הרבה רעיונות מעולים התבזבזו ככה, בשל חוסר יכולתם של אנשי ההיום להבין את הרעיונות של המחר.
מקווה לפחות בשביל אותם יזמים בעלי חכמה שממוחם דלינו את המחשבות מרחיקות הלכת האלה שיהיו להם הממון או הכריזמה להביא לפועל את רעיונות אלה.
בכל מקרה, לי ולעמיתי זה לא עבד – ניסינו 'לגנוב' את העתיד, אך נכשלנו בשל ההווה המקובע.


תגובות (1)

גאוני.

16/04/2020 19:45
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך