פילי-חמלי
באמת אנשים תגיבו לי, אני רוצה לדעת שאני לא כותב את הסיפורים האלה רק כי אני מאוד אוהב לכתוב אותם (למרות שזה מספיק לי בשביל לכתוב) אז תגיבו לי ותשלחו לי קטעים 'לתרגם' ועד אז ביי ביי.

דברים שלא קשורים לכלום 8

פילי-חמלי 06/08/2015 788 צפיות 2 תגובות
באמת אנשים תגיבו לי, אני רוצה לדעת שאני לא כותב את הסיפורים האלה רק כי אני מאוד אוהב לכתוב אותם (למרות שזה מספיק לי בשביל לכתוב) אז תגיבו לי ותשלחו לי קטעים 'לתרגם' ועד אז ביי ביי.

אז ככה: אני בעקבות הבקשה של 'צלו של שרלוק' תרגמתי קטע מצבי הנינג'ה. תהינו ותצחקו כל עוד אתם יכולים (מוחאחעחאע) ותגיבו לי, על הקטע ועל הסדרה ות=גם תביאו לי רעיונות לקטעים אחרים 'לתרגם' יותר מדי בGoogle translate. ותצחקו. הנה זה בא:
לפני: צבי הנינג'ה הם ארבעה צבים מוטנטים שנוצרו על ידי תערובת של נוזלים כימיים בדיונים. שמותיהם של ארבעת הצבים הראשונים הוענקו להם על ידי המאסטר שלהם, ספלינטר, אשר קרא להם על שם אנשי האשכולות האיטלקיים האהובים עליו מתקופת הרנסאנס: לאונרדו דה וינצ'י, מיכלאנג'לו, דונטלו ורפאל. צבי הנינג'ה הם מומחים באמנויות לחימה מזרחיות וביחד נלחמים בכוחות הרשע שבראשם עומד שרדר.
אחרי: 4 ארבעה צבי רנסנס איטלקי, מיכלאנג'לו, דונטלו ושתייה החמה רפאל Ninja Turtles, ליאונרדו דה וינצ'י, מונה לראשונה כלול. הוא חבר בקבוצה זו. ממשלתו של שרדר להילחם בכוחות של אומנויות לחימה רעות וNinja.
אותי זה הצחיק ומקווה שגם אתכם, אז תשלחו לי תגובות וקטעים שאתם רוצים 'לתרגם' יותר מדי. אז עד הפעם הבאה…


תגובות (2)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת מצחוק תנסה לעשות את:
"הארי פוטר וגביע האש" !

06/08/2015 19:40

חחח צחקתי בקול רם! פשוט מעולה! מצחיק מאד!

06/08/2015 20:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך