הבלוג שלי :)

hasafranit 26/05/2021 362 צפיות 6 תגובות
:)

היי, אני יודעת שזה לא מצא חן בעיני כמה מכם בעבר, אבל אני חייבת את העזרה שלכם.
בעבר פרסמתי באתר הזה את הבלוג שלי – בלוג שבו אני מסקרת ספרים, מנקודת מבט צעירה – כי כבלוגרית צעירה פרסמתי אותו בכל חור וחור.
כמו שאמרתי, חלקכם לא אהבתם שעשיתי את זה – כי אי אפשר לפרסם אתר סיפורים בתוך אתר סיפורים? בכל מקרה, נימקתי שהאתר שלי הוא לא אתר סיפורים, אלא אתר שבו אני מסקרת וכותבת את דעתי על ספרים שקראתי – אבל הנה אני עושה זאת שוב.
אני צריכה את העזרה שלכם. בתקופה כזאת, אני חושבת שחלקנו צריכים הסחת דעת מרגיעה. יש אנשים שבשבילם הסחה מסוג כזה באה מצפייה בטלוויזיה, או מקריאת ספרים (כמוני למשל), בישול ואפייה, או מפגש עם חברים. בשבילי קריאה וכתיבה הם הדברים שעוזרים לי להירגע ולהתנתק מהעולם. לכן יצרתי את הבלוג שלי, כדי שבמיוחד ברגעים ובתקופות כאלו, יהיה לי עולם קטן שאני בניתי לעצמי ולעוד אחרים. לכן, אני מציעה את הבלוג שלי ככמה פתרונות.
אתם יכולים למצוא בו ספר שמסקרן אתכם, ועושה לכם חשק לקרוא. או… שאתם יכולים למצוא ספר שקראתם בעבר, ואם אתם מסכימים איתי או לא, נוכל לפתח דיון (אין כמו דיונים על ספרים).
בשבילי, הפתרונות הם שהאתר מספק לכם מקום מפלט – לא רוצה לצאת חסידה, אבל באמת, כשאני יודעת שיש בכוחי לעזור למישהו עם משהו משלי, אני מתרגשת והאופטימיות בגופי גועשת (חרוז) – ועוד פתרון, הוא שאני יכולה לכתוב בחופשיות את דעותיי הרבות. כמובן שיכולתי לעשות את זה בלי קהל שקורא את אותן הדעות, אבל הרבה יותר כיף לכתוב משהו בידיעה שמישהו יקרא את זה ואולי יסכים ואולי לא. (ואז יתפתח דיון!).
בקיצור, אני מקווה שלא חפרתי, רק רציתי להציע לכם משהו קטן משלי, שממש יעזור לי, ובתקווה גם לכם.
הקישור לאתר:
https://www.hasafranit.com


תגובות (6)

לדעתי זה יותר מתאים ל'הודעות' מאשר ל'סיפור קצר'.

אפשרי בהחלט, ואף רצוי – לסקר כאן באתר. תוכלי לקרוא לסיפור "ביקורת קריאה" או "יומן קריאה", ואפילו להזכיר בכותרת את שם הספר המסוקר.

מוזר בעיניי שהקישור לא עובד. טעון בירור.
עם זאת, 'העתק־הדבק' עדיין עובד.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

27/05/2021 18:11

היי, פירסמתי את זה כ"סיפורים קצרים" כי בכל זאת הרגשתי שסיפרתי משהו קצר.
אממ… לגבי ההצעה שלך, פחות. אין לי איך להסביר את זה, וזה נחמד שאתה בא עם הצעות, אבל זה לא מתאים לי.
אני רוצה להתפתח בעצמי, ולא באמצעות אתר שמגביל אותי.

28/05/2021 13:52

בעיניי זה דווקא מאוד מוצא חן. האמת שחזרתי הביתה ממש לפני כמה דקות, ומיד התחברתי לאתר ואז ראיתי את מה שכתבת. ומה להגיד…הסתקרנתי. נכנסתי לבלוג שלך…ופשוט מצאתי מקום טוב. קראתי את הביקורת שלך על "כנפיי מלאכים", ומיד רציתי לקרוא את כל הספר. תיארת שם בדיוק את הדברים שחשובים לי בקריאת ספר. והרעיון הזה של התאמת שיר לספר? הוא יותר מגאוני, הוא פשוט מרגיש…נכון. בלי להיות שם יותר מעשר דקות החלטתי שזה בדיוק המקום לאנשים כמוני(תולעי ספרים שבמקרה חובבים מאוד מוזיקה). חזרתי מהבית הספר במצב רוח ממש נוראי. והבלוג שלך פשוט שינה את הכול. אני מרגישה כל כך הרבה יותר טוב עכשיו. סתם רציתי לשתף, שתראי מה הצלחת לעשות.תודה!

30/05/2021 14:12

וואו! תודה רבה! באמת שאין לי מילים! כשכתבתי על הבלוג שלי, לא באמת חשבתי שיכולה להיות לזה השפעה עד כדי כך עמוקה, אבל עכשיו… וואו תודה! :)
האמת שממש אהבתי את הספר "כנפי מלאכים", והוא אחד מהספרים שגרמו לי להחלטה של להוסיף שיר – ממש ריגש אותי שאמרת שזה רעיון גאוני, אני ככה מלבכות מהתרגשות – אז אני ממש ממליצה לקרוא אותו, ומעבר, אם באלך מדי פעם לדבר על ספרים – אחד הדברים היותר כיפים שיש – אני תמיד פה :)

30/05/2021 14:43

נשמע שאת מחפשת קשר אנושי (כמו כמעט כל אחד באתר הזה) ואני מניח שהדרך שאת מבקשת לעשות את זה היא לגיטימית. שימי לב שאת מגדירה את זירת ההתקשרות, ומצמצמת בכך במידה רבה את האפשרויות שלך (זכותך, אבל קחי זאת בחשבון). אולי שווה לך לשאול כאן או בבלוג שלך איזה ספרים אחרים קראו, לקוות למצוא משהו שאהבת והתחברת או סקרנית לגביו ולנסות להתחיל את הדיאלוג משם. זה יגדיל במידה מסויימת את ההיצע. מצד שני את עלולה להתאכזב מחוסר היענות ואולי אפילו להפגע ממנה. אבל זה החלק המאתגר במערכות יחסים. לשים את עצמך במקום פגיע. כשזה כן מצליח, זה נשמע מאד מספק -אבל אין לי באמת מושג.

מחזיק לך אצבעות.

31/05/2021 16:33

תודה רבה לך, למרות שאני לא בטוחה שהבנתי למה אתה מתכוון. בכל זאת תודה.

31/05/2021 20:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך