כבוד הנשיא הבריז לי

Estonian 10/02/2013 664 צפיות 7 תגובות

ובכן, מר שמעון פרס היקר, איפה היית? הא? מה התירוץ שלך שלא באת? הא?
מה, יריד הספרים הבינלאומי מספר 26 לא היה נאה בעינייך? לא רצית לבוא? מה, זה יותר מידי?
נכון, אתה כבר מבוגר, אבל באמת! ככה אתה מבריז לי! ככה אתה בורח מנער בן 15 שבסך הכל רוצה לתת לך עותק מספר השירה שלו? מה, אתה לא מסכים? זה יותר מידי לבקש?
איפה היית, כבוד הנשיא?
מה עשית?
עם אילו אנשים התרועעת?
בילית לך בנעימים בין דוכני הספרים והתחמקת מילד מסכן שרק רצה לתת לך כבוד?
באמת, כבוד הנשיא, ממך לא ציפיתי.
מה, לא טוב לפגוש עוד סוציאליסט כמוך?
לא טוב לפגוש איך מערך כמוך?
מה, אתה מעדיף להסתובב עם אנשים שרק רוצים להצטלם איתך.
טוב, גם אני רוצה, אבל אני לפחות מעניק לך מתנה די שווה יחסית לתצלום אחד מהיר.
לא, כבוד הנשיא, זה קצת העליב, אבל לא נורא. בוא נקווה שנפגש ביריד הספרים ה – 27 בבנייני האומה… אם בכלל יהיה לי כוח לעלות שוב לירושלים, אתה יודע איך זה בגיל 15, עייפים, הגוף מזדקן… אתה בטח מבין, לא, כבוד הנשיא פרס?


תגובות (7)

אני לא הייתי סולחת! בושה.
חחח לא נורא… יהיו לך עוד הזדמנויות להיפגש איתו.
אבל שאני אבין, יש לך ספר שירה? כאילו, ספר ספר? עם כריכה והכל? רשמי?

10/02/2013 13:24

נחמד, אבל יש סיכוי שפרס ייעלב מזה, אם הוא יחליט לקרוא את הסיפורים שלך. ויש לך ספר שירה, בדגש על ספר? או שזאת סתם מחברת שאתה קורא לה "ספר"? תענה מהר!!!

11/02/2013 10:43

כן! הספר יצא לאור אתמול. ספר ספר, לא מחברת. ספר ספר. אמיתי. הוא יצא בהוצאת ספרים "סער".
ואני מקווה שפרס לא ייעלב מזה, כי הנימה של הדברים היא הלצתית, מה גם שאני מטיל ספק בעובדה שהוא באמת יקרה את הסיפורים שלי כאן.

11/02/2013 11:10

ווווווווווווווווווווווווווואט?!
למה אתה לא אומר לי?! >.<"
איך קוראים לספר?

11/02/2013 11:13

וואו אור הוצאת ספר שירה לאור???????אחי כל הכבוד!(אם אתה רוצה אני יכול להלחין איזה שיר או שניים.לא אמרתי כלום) אבל מזל טוב!גאה בך :))))))))
יש לו מלא סנטרים…

11/02/2013 11:14

איך קוראים לספר?

11/02/2013 11:17

איך קוראים לספר?

15/02/2013 02:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך