מישהו אמר בקבק?

FishNugget 28/07/2016 718 צפיות 3 תגובות

"זה אני, גבי שטרוכנהיים – ראש הממשלה שלכם. יש לי מסר חשוב – אני אכן עכבר."
כולם היו בשוק. זו הייתה תאוריית קונספירציה ללא שום היגיון, אבל נראה שראש הממשלה נותן לה לגיטימציה.
"אני יודע שאתם צופים בי בטלוויזיה ואומרים לעצמכם – מה לעזאזל גבי. אתה בכלל לא נראה כמו עכבר." אמר גבי, שבאמת לא הזכיר עכבר. "אבל אני חייב סוף סוף לצאת מהמחילה ולשפוך קצת גבינה על כל הסיפור."
שקט מביך וגם קצת בלבול רבצו במדינה.
"בחרתם בי כי אני מנהיג כריזמטי. הגון. לא מושחת. כולם יודעים זאת. אך למרות כל אלו, אף אחד מכם לא חשב איך זה ייתכן?" עצירה דרמטית. "נכון מאוד. האם כל זה היה מתאפשר אם הייתי בן אדם? בוודאי שלא! בני אדם לא מתקרבים ליכולות המנהיגות של עכבר ממוצע!"
לפתע הדברים החלו להסתדר. הצדק היה עם גבי – כל בני האדם הם זבל מוחלט… הדבר ידוע…
"ובכן, תסביר למה אתה נראה כמו בן אדם!" צעק איש רנדומלי על מסך הטלוויזיה שלו.
"אני ממש עכשיו מסביר, תירגע שמעון. בכל מקרה, אני הוא עכבר שעבר ניתוח פלסטי. במקרה נולדתי בתוך פח אשפה רדיואקטיבי ולכן אני יכול לדבר, וכך יכולתי לעבור את הניתוח."
מלמולים נמרצים נשמעו בקהל…
"הגיע הזמן לחשוף את האמת, אנשים. אני, גבי שטרוכנהיים… עכבר מדבר שנראה כמו בן אדם.
אבל בגובה של עכבר."
המילים הדהדו באוזניי האנשים. איך זה ייתכן??
"תחשבו על זה רגע. האם אי פעם ראיתם אותי פנים אל פנים?"
כצפוי, אף לא איש אחד יכל לענות בחיוב של שאלה זו.
"בדיוק. המצלמה ממש, ממש קרובה אליי. אה, וכל החפצים פה בחדר שלי ממש קטנים… זה נותן אחלה פרופורציה. אני ממש.. ממש קטן."
"למה אתה אומר לנו את כל זה?!" שאל מישהו. שוב, זה רק מסך טלוויזיה בשידור חי.. מה הקטע?
"עוד לא סיימתי, יהודה. אני בדיוק מגיע לזה." המשיך שטרוכנהיים. "בנימה מצערת זו, אני מוכרח להכריז שאני, גבי שטרוכנהיים… אומר בקבק."
הדבר שחרר יותר פאניקה משצפה גבי. טירוף התפשט במדינה כולה כאשר הידיעה הגיעה לאנשים – עכבר מדבר שנראה כמו בן אדם השמיע קול של תרנגול. בנוסף, עכבר זה הוא ראש הממשלה שלך. תיהנה בעבודה.
סוף הסיפור הוא הדבר הפשוט ביותר שניתן להעלות על הדעת. סביר מאוד להניח שכבר מתחילת הסיפור ראיתם את זה בא:
כל בני האדם החליטו להשתמש במכונות הכביסה שלהם על מנת להפוך לעכברים ולהתמודד בעצמם על ראשות הממשלה. כמובן שלאף אחד אין ניסיון כמו לגבי, ולכן הוא ניצח ברוב קולות. אולם, חתולים הפכו לבעלי חיים בעלי יתרון משמעותי על כל השאר, והעכברים לא הצליחו להשתמש במכונות הכביסה על מנת להציל את המצב.
כיום, המדינה נשלטת על ידי גופי טרור חתוליים ועכברים מבולבלים מתחבאים בבונקרים ומנסים להפעיל מכונות כביסה. תודה, גבי שטרוכנהיים, שאמרת בקבק.


תגובות (3)

וואו זה מקורי! איזה כיף לקרוא סיפור מחוץ לתבנית השבלונית הרגילה, ממש אהבתי את זה :) עכברים לשלטון!

28/07/2016 11:58

מה שהוא אמר… מצפה לעוד

28/07/2016 12:20

תודה! =)

28/07/2016 19:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך