neomy-k
נולד מתוך אכזבה צורבת. מקווה שאהבתם.

עמוק יותר מסכין

neomy-k 19/01/2016 948 צפיות 10 תגובות
נולד מתוך אכזבה צורבת. מקווה שאהבתם.

השעון מתקתק, הדקות חולפות בשעיטה קדימה והנשימה מתחילה לתת את אותותיה בגוף.
אני מושכת אותה אחריי, בשארית הכוחות שעוד נותרו בי, מסמנים לי על עתידם להיעלם. אבל אני חייבת להמשיך, אני חייבת לעבור את הגשר, רק כך נהיה שוב בטוחות, רק כך נישאר בחיים.
"בל!" הקריאה המאומצת מאחור שוברת את לבי, "בל, עצרי!"
'לא!' צורחות מחשבותיי, הם מאחורינו! אסור לנו לעצור.'
"בל," הנשימה השבורה שלה מכאיבה לה, אך אין לה ברירה אלא להמשיך לרוץ כשאני גוררת אותה אחריי, "אני לא מסוגלת יותר, בל!!!"
תמיד הייתה בה טיפה מן התבוסתנות. הטיפה המרה שאיכלה בשקט את צורת החיים שלה, את האישיות, המחשבות והמראה, כמו רעל שפיעפע בעורקייה, כמו לילה אינסופי וחסר כוכבים.
"את יכולה," אני אומרת בקושי רב, לוקחת נשימה חטופה וממשיכה, "רק… עוד קצת!"
אני שומעת את הנהמות, הקריאות אל תוך הלילה המתפרש. אנחנו כמעט שם, אף אחד לא ימות הלילה, לא מבין זרועותיי, לא שוב…
"עצרי! שחררי אותי!" היא דורשת בקול רם יותר ולפתע אני מרגישה משיכה עזה מאחור. אני מוסיפה לרוץ בעודי מסובבת את ראשי לאחור,
"בת'מאר, תפסיקי! אין לנו זמן לזה!" אני צורחת.
אך היא בשלה, מקשה עלי את הריצה, נאבקת בשארית כוחותיה כמו הייתי אני האוייב.
"תצילי את עצמך," אני מבחינה בדמעות שנקוות בעינייה, "תני לי למות".
שבר חד של כאב חודר את בית החזה ואני נאנקת בשקט. "אני לא אתן לזה לקרות," אני מתנשפת ומתנשמת ולבסוף עוצרת על מקומי ומושכת חזק כדי שתעמוד ישר למולי, פניה קרובות לשלי,
"תקשיבי לי, אף אחד לא הולך למות היום. אנחנו נגיע לגשר, נחצה אותו, ושם נהיה בטוחות. אני לא משאירה אותך מאחור."
אני נושקת לראשה בחיפזון ושוב נוטלת את ידה, שועטת קדימה, מסך שחור יורד לאטו לנגד עיניי אך אני נאבקת בו בשאגה טעונה אל תוך שמי הרקיע האפל,
'אנחנו נצליח,' אני חוזרת ואומרת בראשי, 'אנחנו נצליח, אנחנו נצליח… אנחנו נצליח!'
הגשר ישר מולנו, אני שומעת את הנשיפה הארוכה של הזאבים בעורפינו. היללות מתחזקות, הם מריחים את הטרף אך פוחדים לאבד אותו, הגשר נמצא ממש מולנו, עוד מאמץ אחד… קטן…
"בת'מאר!!" אני צורחת אל לב השמיים, האור ניצת חזרה בעיניי, "הגענו!!"
"בל!!" היא צורחת חזרה ואני מסתובבת כדי לחייך אליה, כשהמחזה שנגלה לעיניי ומקפיא את דמי.
בת' עומדת שם, קרוב כל כך לאחד הזאבים. היא לא חצתה את הגשר.
"בת', מהר! עברי את הקו! מה את עושה??"
הלחץ שזרם בעורקיי הביא אותי לקפוץ קדימה ולאחוז בזרועה, רגל אחת מעבר לקו ורגל אחת מחוץ לו.
לרגע, הזמן נעצר. ולאחר מכן הוא נע בקצב איטי ומתוח,
היא מניחה את ידה על ידי, מחייכת מבין הדמעות, לוחשת "אני אוהבת אותך" כמעט בלי קול, ואז מושכת אותי אליה, תופסת את מקומי מעבר לקו וצופה בזאב שעמד קרוב יותר, מחדיר את שיניו לכתפי, אוחז בי ומתחיל לגרור אותי אל הצד השני, הכיוון ממנו רצנו כל הדרך לכאן.
"בת'" אני נאנקת, הכאב מעביר גלים של בחילה בבטני ונקודות שחורות מרצדות מול עיניי, "בת'…"
אך הדבר האחרון שאני רואה הוא את הניפנוף לשלום ואת הנשיקה שהיא מפריחה לעברי, רגע לפני שהזאב נועץ את מלתעותיו עמוק יותר ותודעתי נאטמת.


תגובות (10)

יפה!!!!!תמשיכי דחוף!!!!

19/01/2016 15:38

הו כן, בהחלט אהבתי. בעיקר בגלל הסוף הלא צפוי. גם הכתיבה טובה ברובה.
כל הכבוד!

19/01/2016 16:53

תודה רבה לשתיכן, שמחה שאהבתן :)

19/01/2016 17:09

מדהים! ממש אהבתי

19/01/2016 23:34

    תודה ♥

    20/01/2016 01:56

ולחשוב שמישהו שהיה לצידך כל כך הרבה זמן יעזוב אותך כך… אוץ', בחיי שזה כואב.
כבר לא נותרו לי מילים. כל פעם שאני רואה את הקטעים שלך אני כבר יודעת שהכתיבה תהיה מדהימה, כי היא כל הזמן. יש לך דרך להעביר את מה שאת רוצה שהקרוא ירגיש אל המילים, וזה עובד כמו קסם. אהבתי מאוד (למרות שעכשיו נהייתי קצת עצובה) ואני שמחה שלא פספסתי את זה. מקסים, כואב ומרגש♥

20/01/2016 08:26

    אז מאחר ולא מצאתי ביטוי לתגובה ראויה, ארשה לעצמי להצטרף לזו של ספיר.
    אוסיף רק שאהבתי את המימוש של הרעיון, וצר לי על החוויה שנאלצת לעבור.
    אני לא יודעת מה הוא האירוע המדובר, אבל חברה אמיתית תישאר איתך לתמיד, ואולי בכל זאת יש כאן אי הבנה וכן קיימת אפשרות לגישור?
    מקווה שלא פתחתי פצעים ישנים (ועוד עם תגובה כזו מאוחרת שספק אם תראי),
    אבל בכל אופן – ההפסד הוא כולו שלה.

    28/06/2016 23:58

וואו, אלפי תודות על התגובה המרגשת ספירוש!
מצטערת על כך שגרמתי לך להיות עצובה, אבל שמחה שאהבת.
תמיד כיף לשמוע את חוות דעתך ♥

21/01/2016 18:01

הכתיבה שלך ממש טובה, אהבתי

24/01/2016 02:38

    תודה נייט, שמחה שאהבת ^_^

    24/01/2016 20:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך