YES
סליחה אם הקטע עם שגיאות כתיב או לא ממש טוב, אני רק מתחילה להתנסות באתר הזה:) מקווה שבהמשך אני יצליח לדלות סיפורים טובים יותר...

תלמידת חטיבת ביניים ממוצעת (קטע קצר)

YES 18/06/2015 1732 צפיות 4 תגובות
סליחה אם הקטע עם שגיאות כתיב או לא ממש טוב, אני רק מתחילה להתנסות באתר הזה:) מקווה שבהמשך אני יצליח לדלות סיפורים טובים יותר...

"רובי, קומי! את מאחרת!" צעקתה של אמי הדהדה בחדר הדל.
נאנחתי והזדקפתי במיטתי, קרני שמש חמימות הסתננו מתריסי החלון המוגפים. רעש הפטפוטים רעם באוזניי, והזכיר לי שאין גרוע מזה.
"אמה, אולי תפסיקי לדבר בטלפון בשש בבוקר?" צעקתי בעצבנות על אחותי, שכרגיל ניהלה את השיחה היומית שלה עם חברות שלה. רק אלוהים יודע על מה יש לדבר כל כך הרבה זמן…
רעדתי מהמחשבה שכשאני אהיה גדולה גם אני אהיה כזו, מכונה רובוטית שכול היום מדברת בפלאפון או יוצאת לקנות בגדים.
"זה חשוב!" צעקה אמה בחזרה מהחדר השני.
גלגלתי את עיניי ודידיתי קדימה מהמיטה, לחצתי בעדינות על הידית וזו נפתחה בחריקה.
פסעתי לאטי במדרגות הלולייניות, משפשפשת קורי שינה מעיניי. אני לא 'הטיפוס' של הבוקר, זה בטוח…
"בוקר טוב, אמא." נשקתי נחרצות על לחיה וזו פלטה אנחה.
"בוקר טוב, רובי." השיבה אמי בעייפות והמשיכה למרוח את ממרח הגבינה על הכריך.
"שלום, שלום, שלום." סטן, אחי הקטן והמעצבן, נכנס למטבח באושר.
"סטני מתרגש?" גיחכתי בלגלוג.
"אני עולה לכיתה א' היום." רטן סטן והמשיך לדלג אל הסלון. הוא צנח על הכורסה הקטיפתית ותוך רגע הוא שקע בטלוויזיה.
"רובס, תשתדלי לא לעצבן את אחיך." ביקשה אמי.
רציתי לפלוט הערה עוקצנית כמו 'כן, בטח' אך העדפתי לשתוק, לעמעם משהו לא מחייב ולשוב לחדרי.
בחנתי את בגדיי בארון בקפידה, רציתי לעשות רושם טוב ביומי הראשון בחטיבה. לאחר מחשבות ממשוכות בחרתי בחולצה קצרה בצבע זית וג'ינס קצר.
התאמתי לבגד נעלי בובה בצבע ג'ינס והשתחלתי לתלבושת במהירות. לאחר מכן מיהרתי אל המראה האליפטית שבקצה החדר בה יכולתי לראות את דמותי בברור.
"מושלם." הכרזתי בסיפוק ואספתי בזריזות את שיערי לפקעת מרושלת על עורפי.
לא טרחתי להתאפר, אני לא עד כדי כך נואשת… צעדתי אל חדר האמבטיה המשוח בשמן יפהפה.
הרצפה בצבע השמנת העניקה לחדר (ולו החדר שאני הכי סולדת ממנו בבית), מראה חמים וביתי.
צחצחתי את שיניי, והמשכתי לעשות את 'עיסוקי הבוקר הבוגרים' שלי.
אחרי שהתרציתי תליתי את הילקוט על גבי, הכנסתי את הכריך והמים לילקוט ויצאתי מהבית.
נשמתי עמוק, היום הראשון שלי בחטיבה.


תגובות (4)

סיפור נהדר :) מבחינה לשונית יש לך אוצר מילים ותיאורים נהדרים, חוץ מדבר אחד – בהתחלה כתבת 'אמה' במקום 'אמא'. עצה – בדרך כלל פחות משתמשים בסוגריים בסיפורים, את יכולה לכתוב את זה אחרי פסיק או משהו בסגנון. מציעה גם לעבור שוב על המשפט שבסוגריים, שיהיה קצת ברור יותר. חוץ מזה – מצויין! באמת שכל הכבוד, בהצלחה בהמשך:)

18/06/2015 19:46

היי! אני מכירה אותך מעיר הספרים! >< אהבתי מאוד את הסיפור! הוא כתוב בשפה יפה וגבוהה. מה שהפריע לי קצת זה שהפואנטה לא מובנת- או שזאת לא פואנטה מספיק חשובה… הייתי אומרת שחסר קצת פלפל, אבל בסך הכל קטע מעולה :)

18/06/2015 19:48

היי, אני קטניס ואני גרועה בהתחלות. (אז בואי נדלג על השלב הזה, בסדר?)
קודם כל, כסיפור ראשון פה זה ממש טוב. הייתי בעיר הספרים (לתקופה ממש קצרה), ואני יודעת שזה לא המקום המושלם לכתוב בו. (אני משתדלת שזה לא יישמע כמו ירידה על עיר הספרים, אני בעצמי לא יודעת מה זה.)
הפואנטה כאן -כפי שצוין בתגובה הקודמת- לא חשובה מספיק, אבל שיהיה. לא כל סיפור חייב שיהיה במרכזו משהו חשוב (למרות שזה לא מזיק, בלשון המעטה.)
אה, כן, ברוכה הבאה לאתר. בהצלחה עם הכתיבה!
קטניס אוורדין, סוף.

18/06/2015 20:24

Luna6666, השם של אחותה הגדולה הוא אמה. היא כלל לא דיברה אל אימה:) אבל תודה לכולם ואני מקבלת את ההערות

18/06/2015 21:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך