אתם לא מגיבים לי ... אני לא יודעת אם אתם קוראים , כי אם לא אז לא שווה לי להמשיך ..

אהבה בין אחים- פרק 7

14/09/2018 3115 צפיות תגובה אחת
אתם לא מגיבים לי ... אני לא יודעת אם אתם קוראים , כי אם לא אז לא שווה לי להמשיך ..

שני האחים החדשים נכנסו לפצע קיבלתי התקף כשראיתי שהאח השלישי הוא לא אחר מאשר מיכאל . פאק איך אני אמורה לישון איתו באותו חדר שאני דלוקה עליו?!? שיט . ״אמילי זה מיכאל תכירי" אמרה אמא , ״כן אני יודעת״ אמרתי לעצמי ״לכו תראו לאחים שלכם את החדרים.. אחרי זה תתארגנו קצת ובאחת עשרה כולם בסלון (הם הגיעו בסוף לפני תשע , באיזה שבע וחצי -ריספקט)! צופים בסרט ומתגבשים ״ אמרה אמא ״רעיון מצויין״ אמר האבא הכאילו חדש שלי . ״מחר אחרי בית ספר נסדר את החדרים שלכם״ אמר האבא החדש שלי (אני אקרא לו אבא בינתיים , כי אבא שלי לא מעוניין לגדל אותנו , הוא ברח לנו לקולומביה בלי הודעה מקודמת ובלי להיפרד..) הראיתי לשקד את החדר שלו ואור הראה את החדר שלו לטום (קוראים לו טום מסתבר טומי זה כינוי . נו טוב) , הם הוסיפו ותלו דברים של טום שהתאימו דווקא לחדר של אור וישר רצו למחשב לשחק ״פורטנייט״ נראלי הם יסתדרו יחד טוב . שקד סידר את החדר ,תלה פוסטרים (אתם לא רוצים לדעת של מה..) , סידר את הארון הלא מסודר שלו , סידר את המחשב , שם על המדף שלו את כל בבקבוקי וודקה והקונדומים שלו, שם מוזיקה ודיבר עם חברים בערב עד רבע לאחת עשרה שאמא ביקשה שנבוא . מיכאל ואני נכנסנו לחדר שלי , סליחה לחדר שלנו , ״פשי איזה חדר יפה , כמעט כמוך ״ הוא אמר וצחק (שהוא לא ליד החברים הזונים שלו / שאנחנו לא בריב הוא ממש מתוק) ״חח תודה״ אמרתי והסמקתי בלי שהוא שם לב התחלתי להוריד את התמונות שלי והוא לקח אותן ותלה שוב יחד עם תמונות שלו בקיר שקבענו שיהיה ״קיר התמונות״ הוא תלה תמונות שלו גם ״פשי יחתיך שקלת להתחיל לדגמן״ צחקקתי וגם הוא צחק . צבענו את החדר הורוד לצבע שמנת , והוצאנו את כל הדברים ״הנשיים״ ואז סידרתי לו קצת מקום בארון , ״פשי״ הוא אמר בעודו מסתכל לי בארון ״הלילה את לובשת את זה ברור לך ?!״ הוא אמר וצחק שהוא הוציא בייבידול חשוף בטירוף שכולו רשת. פשוט גרביון רשת כזה רק גבוה ״איזה סרט אתה חי?!״ אמרתי וצחקתי ״בסרט פורנו שאת הכוכבת הראשית״ הוא קרץ ״אני לא אשקר , הוטרדתי״ אמרתי והוא צחק ששמנו את הבגדים שלו בארון . עוד לא סיימנו כלום לסדר אבל כבר אחת עשרה אז ירדנו לסלון וצפינו בסרט כל ״המשפחה״ .


תגובות (1)

מתה כבר להמשך, תמשיכייי בבקשהההה!!

14/09/2018 17:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך