אהבה הראשונה חלק 2

Enigmax1 11/10/2018 433 צפיות תגובה אחת

מהר מאוד את הסיבה שקפצה ושמחה לראותי, ליידה עמדו שלוש פרחות שרצו להרביץ לה!!. נעמדתי ביינה ובין שלושת הפרחות הייתי בסיטואציה מוזרה ביותר :אני לא יכל להרביץ לבנות, אבל הם פשוט לא הלכו! הדבר המצחיק הוא שאחת מהן ניסתה להתחיל איתי , והשנייה בכלל קיללה אותי ואת אנטה והשלישית התבלבלה ולא ידעה במי לתמוך , חצי מהזמן במקום לענות לזאת שמקללת אותי הייתי עסוק בלהביט על השפתיים האחרות ולנסות להבין איך לעזאזל נוצרת סיטואציה כזאת ,בעולם של פרחות מתיימרת להיות הגיוני איד המשפטים היחידים שהוצאתי מהפה היה: א” אתן בחואות למה אתם מתנהגות ככה?” ממש כמו קופות בג’ונגל כן הייתי חנון, למדתי בכיתה מדעית בבית הספר למדעית, וקיבלתי עונשים
כבדים אם צייוני במתמטיקה או בפיזיקה היוא נמוכים משמונים לא ידעתי ללכת מכות אך במצבים שבהם נאלצתי להגן על בחורה הקרבתי את פרצופי בכמה פעמים רק שכאן אלה היוא בנות מה עושים ?

* * * * * * * * * * *
אני מקנא בהומואים אם בן הזוג שלהם מתנהג כמו אידיוט הם יכולים לדפוק לו אגרוף ! אין לכם מושג כמה ויכוחים היוא לי עם נשים שיכולתי לסדר הרבה יותר מהר
בעזרת אגרוף”.
* * * * * * * * * * *
בשכונה שבה גרתי כמעאט כולם מכירים אותי (חוץ מהפרחות הסתבר),
וכעבור דקה עבר לידינו חבר נוסף שלי יבגני , נראה הרבה פחות נחמד מימני והרבה יותר מאיים- הוא שחום , לא מגולח עינו חומות כהות שתאמנתי שוב היתה לי תחושה שאני צריל ללכת דרך אותו רחוב קיוויתי שהפעם אנטה לא מסתבכת גם עם ערסים כי במקרה בזה לא אוכל להימנע
ממכות. לא הייתי חנות טיפש והפרצוף שלי כמעט חסר צלקות במובן מסויים
———————————————————————————-
אני ממש טוב במכות סיימתי mortal kombat ברמה הכי קשה שיש אם רק אוכל לסדר לי את ריידן או את שיווה אני אקרע כל ערס , כשהגעתי לקצה הרחוב ראיתי את אנטה אם עוד שלוש חברות, אחת מהן היתה סנדרה הרגשתי בואתו רגע כאילו ראיתי מלאך .

ומי זאת סנדרה?
במשפט אחר- סנדרה היא בחורה שרציתי שתהיה חברה שלי. כשהכרתי את
כשהכרתי אותה דרך ידידה היא היתה רק בת 13 ואני הייתי בן 15 באותו ערב סנדרה כסנדרה כבר בת 16 באותה תקופה הייתי רווק. לא רק שהייתי רווק הייתי גם מהבנים האלה שכל הזמן ניסו לשדך להם משהיא , כולם רצו שתהייה לי חברה , הייתי הבחור החמוד הזה שעוזר לכולם , נחמד לכולם ותמיד אנרגטי ושמח ואין לו אף אחת !
היו לא מעט בנות שהיו דלוקות עלי , ולא רצתי אותן. ניסיתי לתת צ’אנסים אבל משהוא לא התבר לי בראש , אולי כי הייתי ילדותי מידי , אולי כי הסקס לא דיבר אלי בכלל – מעולם לא ראיתי פואנו זה היה משעמם .
אמרתי לעצמי שאצא רק אם הבחורה הכי יפה בעולם , אחת שכאשר
אראה אותה ואסתכל לה בעניים , הלב שלי יעצור, ולא כמו להסתכל לתוך עניים של גורגונה מדוזה הבנתם את הרעייון?.
בפעם הראשונה שראיתי את סנדרה אחרי שהיא התפתחה , היא הלכה כי חשבתי שזה מעליב נשים . כאשר ראיתי אותה אז בקניון המו שלי לא הספיק לעבד את הנתונים מהר מספיק כדי שאוכל לנסח בעברית משפט כל שהוא שיתאים לסיטואציה . “תראה איזו כוסית!” אמרתי לחבר שלי ,יבגני :כוסית: היה פשוט יותר מידי מלהגיד “נראה לי שראיתי את האישה הכי יפה בעולם שהלב שלי יחסיר פעימה ” יבגני הזה כלכלך בשוק שאמרתי את המילה הזאת, שהוא הסתכל עלי במקום עליה .
באותו יום היתה סנדרה עם חבר שלה , ולכן לא ניגשתי אליה . גם לא
באותו יום היתה לסנדרה עם חבר שלה , ולכן לא ניגשתי אליה גם אם לא זיהיתי אותה בכלל ולא היה לי מושג שזאת אותה סנדרה שהיתה איתי פעם .
———————————————————————————-


תגובות (1)

אני יגיד לך מה הסיפור שלך אמיתי וכנה ואפילו קצת יפה(אל תיהלב כן) אבל אני חושבת שאתה צריך לשדרג אותו קצת כי הוא יכול להיות אחד הסיפורים כאן באתר. מחכה להמשך.

11/10/2018 18:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך