תולעת ספרים
מצטער שלא עקבתי אחרי השלב השני... אבל חזרתי לעניינים!

אהבה לתחרות סיפורים

תולעת ספרים 03/05/2014 670 צפיות 3 תגובות
מצטער שלא עקבתי אחרי השלב השני... אבל חזרתי לעניינים!

הגיע הבוקר.
אחרי הלילה הכי הזוי,מטורף,ומלא אהבה שהיה לי בחיים.
רגע…למה אני בכלל מספר וחופר לכם על זה אם אפשר פשוט להיזכר…?אז ככה…:
כמו כמעט כל שבוע,אני ושאר החברים שלי קבענו להיפגש וזה כולל בנות.
נפגשנו בדיוק בשעה תשע וחצי,בבית של לירן-אחד החברים.
החלטנו לעשות מין "ערב נוסטלגי" ולהתחיל לשחק במשחקים של "ילדים מהיסודי".
בכל זאת-אנחנו בכיתה י"ב…
אז התחלנו עם אמת וחובה.האמתי-התחלנו וסיימנו בזה.
בהתחלה היו כל מיני משימות שונות שלא הופנו דווקא אליי..כמו : להגיד מי את אוהבת,סודות שונים…עד שהגיע התור שלי ואמרתי כמו לא יודע מה חובה.זה היה השלב שהתחלנו לשתות.לא התכוונו בכלל לשתות או להשתכר אבל פשוט התחלנו.וזרמנו עם זה.וכן…המשכנו.
המשימה שאמרו לי לעשות זה לנשק את מי שאני הכי אוהב מבין כל הבנות שישבו במעגל.
ניגשתי לנויה.כן-אני מאוהב בה.בסתר…האמתי כבר מכיתה ז'.אני פשוט מחכה לרגע שנהייה חברים.
אז נישקתי אותה,וכולם היו בהלם טוטאלי.כי באמת אף אחד לא ידע שאני אוהב אותה…
אחרי שניהיינו ממש שיכורים התחלנו כבר לעשות שטויות של מתבגרים ועל זה לא אפרט…
לאחר כמה ימים אזרתי אומץ,והלכתי להציע לה חברות.ציפיתי לשמוע כן בגלל שאני והיא דווקא מבלים המון ביחד ואני אוהב אותה אבל…אני לא ידעתי אם היא אותי.ציפיתי וקיבלתי תשובה של כן!.
זה היה הרגע המשמח ביותר שהיה לי בחיי!.אנחנו עד היום חברים,וכולם כבר יודעים את זה.
אני מאוהב בה "קשות" והלוואי שהיה לי את האומץ לאמר לה זאת כבר בכיתה ז' כדי שהיה יכול להיות לי יותר "זמן איכות" יחד איתה…
ואיך אפשר לחשוב שכל זה התחיל מסתם משחק ספונטני של אמת וחובה… .


תגובות (3)

דבר ראשון, נראה לי שיש פה טעות. אולי לא הבנת ואני מצטער שכתבת את זה סתם, אבל לפי החוקים של התחרות, מי שלא כותב באיזשהו שלב, מודח מהתחרות. לצערי, לא כתבת בשלב השני. מצטער. בקשר לסיפור, הוא נחמד אבל חסר בו רגש. הוא לא מפורט בקשר לדמויות ולא מרגישים את האהבה בסיפור…

04/05/2014 18:40

רגעעעע זה אומר שהיא אמרה כן?
לאדון תולעת יש חברה?

05/05/2014 23:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך