אהבה מיוחדת -פרק 101: (הפרק הוא די סוטה ,אז מי שתמימה קצת שתדלג עליו )

אנונימית 21/10/2013 8831 צפיות 3 תגובות

"אתה חושב שהם יסתדרו שבוע שלם בלעדנו?" –שירן שאלה את אוהד ,כאשר היא עטופה בזרועותיו .
"חיים שלי זה רק שבוע ,דניאל ישלוט בהל הוא יצליח לטפל בבית והכל אני מאמין שכן " –אוהד ענה לה וליטף את פנייה בעדינות .
"הוא עדיין בשבילי אח קטן , די קשה לי לחשוב על האחריות הזאת "- שירן אמרה , אוהד שם לב להיסוס שיש לה .
"אוהד נשק קלות על שפתייה ולחש לה " זה עכשיו את ואני , הם יסתדרו זה עכשיו שנינו בירח דבש,זה יהיה מושלם !"
"ממ לאן אנחנו נוסעים ?" –שאלה שירן עם חיוך מפתה על שפתייה.
"זאת הפתעה בייב" – הוא אמר וחיבק אותה חזק .

כעבור כמה שניות הם יצאו מהלימוזינה , הם היו במפרץ , הם הסתכלו על הנוף המושלם,על הזריחה והתקדמו ליאכטה שלהם
אוהד סחב את המזוודה לכיוון היאכטה והגיש אותה למלצר שהיה שם,המלצר לקח את המזוודה לחדר למטה והניח אותה שם צמוד לארון .
על היאכטה היה מלצר שהוא גם הטבח ומי ששולט על היאכטה .

אוהד הלך עם שירן לקצה היאכטה ועמד איתה על המעקה הוא חיבק אותה חזק ונתן לשניהם להרגיש את האוויר הלח והנעים.
"אני רוצה אותך !" –הוא לחש לה .
"אני מוכנה לזה" –היא ענתה לו כשסומק על לחייה .
"את בטוחה ? אני יבין אם לא אני יתן לך את כל הזמן שתרצי"-הוא אמר בהיסוס.
היא הנהנה ,היא תפסה בחולצתו חזק ומשכה אותו לכיוון החדר התחתון .
הם עמדו שניהם על גרם המדרגות שהוביל למטה , לאט לאט הם ירדו כשהם לא מפסיקים לעזוב מלנשק אחד את השני שפתיו נשקו לשפתייה , תוך כדי שהוא הוריד את הגופיה שהיתה על גופו השרירי , ידו טיילה במורד רגלה והיא התרחקה ממנו קצת ,הוא שילב את אצבעותייו עם אצבעותייה ונשמתם נעשתה כבדה יותר מרגע לרגע .
הוא התיישב על קצה המיטה ומשך אותה אליו גורם לה לשבת עליו .
עיינה התבוננו בגופו השרירי והשזוף ,שהיה מדהים להפליא , ידה ליטפה את גופו והוא נשם נשימות כבדות .
ידייה המשיכה ללטף את ביטנו בתנועות סיבוביות וכעבור כמה שניות היא נעצרה ,כראתה את החלק החשוף של הבוקסר שלו שהציץ קצת מהמכנס.
לאט לאט הוא פתח את חגורתו , היא רעדה קצת.
הם ישבו ככה מביטים אחד בשני במשך כמה דקות ,אף אחד מהם לא העז לעשות את הצעד הבא..
ידייה לאט לאט הורידו את מכנסו ,ובעדינות היא הורידה לו את הבוקסר.
עינייו נפערו כשראה שלאט לאט ידיה יורדות לכיוון מפשעתו ולוחצות על זה בעדינות.
"יותר חזק" –הוא אמר בקול חרישי .
היא הוסיפה קצת יותר לחץ והוא גנח ,וכעבור כמה שניות הוא הזיז את ידייה ממנו ונשב על המיטה נושם בכבדות.
ידה אחזה בידו והוא משך אותה אליו ,וראשה נח על חזהו .
ידו לאט לאט עלתה עלתה במעלה יריכייה ,מעלה את השמלה שלה למעלה, אצבעותייו חפרו במעלה תחתונייה ,הוא החל לשחק איתם מה שגרם לה להיאנח .
הוא קם בפתאומיות ועלה במעלה המדרגות ,הוא נעל את הדלת וירד במהירות לכיוונה לא נותן לה לחכות.
הוא הסיט את שערה הצידה ונישק את צווארה .
"אני יהיה עדין חיים שלי " –הוא לחש.
הוא משך אותי לקצה המיטה וישב על ברכיו ידיו גיששו לאורך יריכייה .
הוא נישק את רגלייה בעדינות ,משאיר שובל של נשיקות ארוכות.
הוא הרים את רגלייה והוריד את נעלייה וכשסיים הוא התרומם וסימן לה להתקדם לכיוון המיטה .
היא ישבה על ברכיה והוא ישב מאחוריה ותפס את מותנייה .
ראשה נפל אחורה כשהוא אחז בחזה שלה ,לוחץ עליו בעדינות ,הוא לאט לאט הוריד את ידיו והכניס את אצבעותייו למעל תחתונייה ,ובעדינות הוא שפשף את האזור .
"אוהד" – היא לחשה ללא קול ,נשמעת מרוצה מהמצב.
הוא גנח והחליק את אצבעותיו יותר עמוק בתחתונייה .
"ממממ .." – הוא לחש מרוצה באוזנייה .
הוא זרק נשיקות חטופות על צווארה והמשיך לענג אותה .
כעבור כמה דקות הוא קם מהמיטה ומשך אותה אליו ,מוריד מעלייה את השמלה לגמרי .
ידיו תפסו את ירייכה והפרידו אותם כך שכל ירך שכבה בכל צד של גופו.
הוא הרים את אצבעותייו לכיוון פיו וליקק אותן אחת אחת.
הוא שלף אותן כעבור כמה שניות מפיו וטייל במעלה יריכייה כדי לצלול למעל תחתונייה שוב.
הוא שפשף לה את האזור בעדינות,משתדל לא להכאיב כל כך רק לענג.
נקודת המבט של שירן:
הקצב הקבוע של אצבעותייו שעולות ויורדות נתן לי להנות מהתחושה ,זה היה כל כך מענג . הרגשתי את ליבו שפעם במהירות ונשימותיו חיממו את עורי שרעד מהפחד ללא נודע.
"זה מרגיש לך טוב " – הוא שאל ועצר את מחשבותי .
לא הייתי מסוגלת לענות ,הייתי המומה מדי ומעונגת מדי לא הצלחתי להוציא מילה מפי .
הוא זז ממני והתבונן בפני , חושב מה הצעד הבא שהוא יעשה.
הוא מצץ את אצבעותיו שוב אחת אחת וגנח .
"אוי אלוהים אדירים אני רוצה לטעום את כולך!" –הוא אמר מרוצה למידי .
הוא באיטיות הוריד את תחתוני וזרק אותם על הריצפה .
הוא בחן אותי מכף רגל ועד ראש ,שומר כל זיכרון מהרגע האינטימי שלנו .
הוא התקרב אלי וליקק כל חלק בגופי ,אחזתי בסדיני המיטה חזק ונתתי לי להתענג על התחושה .
נקודת המבט של אוהד :
רכנתי מעלייה והשענתי את משקלי על אחת מידיי ,וידי השנייה אחזה במותנייה עיניו היפות הביטו בעיניי וירדו לשפתי ,התקדמתי לכיוונה ונשקתי לה בנואשות .
"זה מרגיש לך טוב?" –שאלתי ,עדיין מלטף את גופה החלק.
היא הנהנה קלות וחייכה ,"אני מוכנה " היא לחשה לי .
גלגלתי אותה מעליי ,היה נורא שקט ,הרעש היחיד שנשמע בחדר זה היה הרעש של נשימותינו .
"את כל כך יפה " –לחשתי לה מביט בה לעומק נוצר בזכרוני כל פרט מהרגעים האחרונים שלנו יחד .
המשכנו לעשות עוד דברים בהמשך הלילה ,עד אור הבוקר ,לבסוף נרדמו מוטשים אך מרוצים ,אחד בזרועותייו של השני .

ניסיתי כמה שיותר לפרט את התגלגלות הדברים שהייו ,אני לא חושבת על הדברים האלה או מדברת עליהם ככה שלקח לי זמן לרשום את זה , אז..אמ..נו איך הפרק חחח הייתם רוצים עוד פרקים כאלה ?


תגובות (3)

אהבתי תמשיכי

04/02/2019 23:23

היי,
אני אתן ביקורת בונה אז לא להיפגע,
כשאת בוחרת לרשום פרק "אינטימי" זה די קשה להכנס ל וך הרא ששלהם שאת בכל פעם עוברת דמות.
את צריכה להחליט מהתחלה אם את עושה את מהנקודת מבט שלו או שלה,ואז להתמקד במה הם מרגישים זה כמו להסביר מה את היית מרגישה אם גבר היה נוגע בך ככה.
הפירוט צריך להיות על הרגשות ועל התחושות ופחות על דברים תכניים כי ככה את מרגישה באמת את אהבה בין שתי הדמויות..
בהצלחה בהמשך.

22/02/2019 15:31

    כן. כותבים "טכניים".

    22/01/2020 14:35
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך