Angel of love
איך הפרק??
תגובות וממשיכה♥
~אוהבתת~

איך התאהבתי? פרק 11♥

Angel of love 11/12/2013 1867 צפיות 12 תגובות
איך הפרק??
תגובות וממשיכה♥
~אוהבתת~

מנקודת המבט של אסי :
"לא עכשיו מצטערת להגיד לך" היא אמרה ובאה ללכת, תפסתי בידה, "איה מה ישלך !" היא צעקה וקירבתי אותה אליי, היינו כל כך קרובים שפתייה כמעט נגעו בשלי, "את יודעת אמנם הייתי שיכור באותו יום אבל אני זוכר טוב מאוד את הנשיקה" אמרתי .
"הכל טוב?" שאל לירן לפתע, "כן" עדי אמרה בכעס והלכה משם,
"מה…מה היה" שאל לירן, "סתם…" אמרתי והלכתי משם מבואס קצת, אפחת לא דוחה אותי…איך היא מעזה הגמדה הזאתי,
"היי" אמרה לי אחת שבאה לי לפרצוף, "הי" אמרתי ביובש והמשכתי ללכת, רגיל שבנות באות אחריי, היא באמת באה, "מה אתה חדש"
"לא אני ישן "אמרתי והיא ציחקקה, "אתה פנוי בערב?"
"לא יודע אולי יהיה לי תכניות פתאום" אמרתי שאני ממשיך ללכת והיא אחריי , "כי יש מסיבה אצלי בבית וזה לכל השכבה וכמה מיא… אז אתה יכול לבוא" היא קרצה לי, והביאה לי את הכתובת, שמעתי מסיבה ישר נדלקתי חולה על מסיבות אניי
"ניראה אותך" היא אמרה שהלכה, "בטח מאמי" אמרתי ונכנסתי לשכבה,
"מה מסיבה בערב?"שאל סער, " כן איזה כוסית אחת אמרה לי…"
"בטח ליטל טוב הולך להיות כיף"
"בטח מה עכשיו שאני פה…הכל יהיה טוב"
"מה דיברתם עליי" בא לירן והתיישב לידנו, "לא אחי לא כל דבר עוסק בך" אמרתי והוא צחק, "אני רגיל פשוט …אז בערב אצל ליטל? "
"בערב אצלה"

מנקודת המבט של עדי :
מעצבן האסי הזה…אוף הלכתי בלי לשים לב ונתקעתי באיזה מישהו, "תסתכלי לאן את הולכת!" הוא אמר והתעצבנתי, "תיראה אתה לאן…."התחלתי להגיד והסתכלתי עליו לרגע נבלעו המילים שלי, "לאן…אתה הולך" המשכתי את המשפט, "אני יודע ללכת מאמי"
"כנראה שלא" אמרתי ובאתי לעקוף אותו ולהמשיך ללכת, הוא הסתובב אליי אבל הלכתי משם, חזרתי עם אור ונוי הביתה, "מסיבה היום בערב" אמרה אור,
"שמעתי…ליטל…כמו כל שנה"
"כן…תזכירי לי למה אנחנו עדיין חברות שלה אחרי מה שקרה?" שאלתי ואור צחקה, "כי יש לה מסיבות מגניבות מדיי" היא ענתה, "לירן יבוא?" שאלה אותי נוי, "לא יודעת אני רק אחותו מאיפה לי " אמרתי, "אוף"
"אוף"
"אוף?" שאלתי והן צחקו, "1 אין לי מה ללבוש 2 לירן יבוא" אמרה נוי,
"יאיוו אחותי את חייבת לשכוח אותוו"
"לא יוכלה מצטערת"
"תתאמציי הוא לא שווה את זה! את תכירי מישהו בהרבה יותר שווה ממנו," אמרתי ,"כמו היום במסיבה "חייכה אור, "ראיתי איזה אחד היום…אבל עזבו סתם ערס" אמרתי ונזכרתי בההוא שנתקעתי בו, "חתיך? "
"כן"
"הכי חשוב"
"נכיר לך אותו!" אמרה אור לנוי ,"די די אני יסתדר לבד.."
הגיע הערב אני התארגנתי למסיבה לבשתי שמלה שחורה צמודה כזאת קצרה אבל לא יותר מדיי עם עקב גבוה שחור , והתאפרתי מהממם , סידרתי את השיער והייתי מוכנה אחרי מיליון שפריצים של בושם , "הסרחת את כל הבייתת" צרח לי לירן מחדרו, "תתמודד!"
"יאלה בואי יוצאים" הוא אמר עם המפתחות לאוטו בידו , "אתה יודע שליטל גרה חמש דקות מפה נכון?" שאלתי והוא צחק, "אז עכשיו היא גרה דקה מפה, " אמר ויצא מהבית, יצאתי אחריו ואמרנו בי לאמא ואבא, כמובן עצרנו ליד הבית של אסי שירד אחרי שעה….כמובן השלמות בהתגלומתה, נזכרתי במה שאמר לי, לחשוב ש…שהוא לא שכח, "היי" הוא אמר לנו שעלה, "הי אחי"
אספנו את סער ואת אור ונוי שוב לא היה מקום והצטופפנו, "וי אם שוטר תופס אותי אני הורג אותך" אמר לי לירן, "אין ברירה! חייב אוטו גדול!"
"תגידי את זה לאבא"
"עזבו כבר לא תצטרכו להתאמץ בא אלי אוטו חדש שבוע הבא אין על אמא הנסיכה הזאתת" אמר אסי,
"וואלה מברוק אחי"
"תתחדש "
אמרו לו סער ואסי, "ישלך רישיון בכלל?" אני שאלתי ,"כן סתומה אני לא כמוך"
"יהיה לי בקרוב מאוד!"
הגענו לבית שלה וי האוטו הזה צורך דלק חופשי… ירדנו ונכנסנו לבית, כמובן מלא אנשים טוב..שכבה וחצי ואין אחד שמפספס מסיבה שלה, "היי" היא אמרה ובאה אלינו היא בהתה באסי והוא בה…בחן אותה, אמאלה טוב שלבשה משהו באמת…. "הי " אמרתי ביובש והלכתי משם לשתות משהו, המבטים שלהם גורמים לי לרצות להקיא , "אז את גם פה" מישהו אמר לי, הסתובבתי וראיתי את ההוא מהבוקר, "אז אתה גם פה" אמרתי והמשכתי לשתות מים, "מים רציני?" הוא התיישב לידי, "יש בעיות?"
"שום בעיות" הוא חייך, "יופי אז לך תמצא סטוץ אחר ללילה " אמרתי והוא שתק, "למה את.." הוא התחיל להגיד וקמתי משם הולכת לאור ונוי, אין לי כוח לערסים מזכירים לי את אסי וכמה שאני מנסה לשכוח את הנשיקה ולא מצליחה…. "מה…העפת תחתיך הזה ככה?" שאלה אור, "כי הוא ערס סטוציונר…" אמרתי ויכלתי להמשיך אם נוי לא הייתה קוטעת אותי ,"אח שלך. מעצבן אותייי" היא צרחה, והסתכלתי על לירן רוקד עם כמה בבמה, חיפשתי בעיני את אסי לא מצאתי אותו…גם ליטל לא הייתה נו באמת למה אני מבואסת מזה?
"רגע…זה ההוא מהבוקר?" שאלה אור, "כןן"
"והוו…. "היא בהתה בו, והוא בנו, "די זה שקוף" אמרתי לה והוא התקרב אלינו עם עוד שני חברים , "את רואה!" אמרתי לה והיא צחקה, "מה יפות כמוכן לא רוקדות ? "הוא שאל, לא מפסיק לנסות אה?! טוב נו….נשחק בו קצת, רגיל לקבל הכל לא? לא אוהבת אנשים כאלה.
"יודעות טוב מאוד" אמרתי וגררתי את אור ונוי לרחבה, "תרקדו "ציוותי עליהן והם צחקו, רקדנו …הרבה כמו באילת היה ממש כיף, "את רוקדת יפה"שמעתי קול מאחוריי והרגשתי זרועות עוטפות את מותני, הייתי בטוחה שזה החתיך ההוא…שאוי אני אפילו לא יודעת מה השם שלו חייכתי לעצמי והסתובבתי נבהלתי…נרתעתי אבל הייתי בזרועתיו הוא חייך… "אסי.." מילמלתי.


תגובות (12)

תמשיכייייי

11/12/2013 11:54

ההממשךךך ועכשיוו מובןן לך?!

11/12/2013 11:55

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

11/12/2013 11:58

תמשיכיייייייייי

11/12/2013 12:11

המשךך מייד

11/12/2013 12:14

מושלם תמשיכייייי

11/12/2013 12:42

שלמות… המשך.. דחוף..

11/12/2013 13:02

תמשיכייי דיי זה מושלםםם

11/12/2013 13:14

תמשיכייייייייייייייייייייייי

11/12/2013 13:19

תמשיכייי

12/12/2013 05:37

מהמםםם תמשיכייי

12/12/2013 07:17

תוודה מחר ממשיכה (:

12/12/2013 10:51
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך